Teszteltem: Astor Perfect Stay Gloss /8h/ -Ballerina lila-
2015. március 06. írta: Anita Bé

Teszteltem: Astor Perfect Stay Gloss /8h/ -Ballerina lila-

Elmosolyodom, amikor azt olvasom valahol, hogy akár 8 órán keresztül csodásan csillog majd az ajkam egy adott szájfénytől. Egy ideje szemeztem ezzel a termékkel, mert drágább mint a társai, de úgy gondoltam beruházok egyre, és kipróbálom. 

11026379_959142570785791_493328605_n.jpg

A csomagolása szuper, dekoratív, igényes, ez nem is szeretném nagyon taglalni. Két rétegben vittem fel az ajkaimra a szájfényt, melyet nem lehetett érezni, jó érzés volt ezáltal viselni. Nem szeretem a nagyon élénk színeket, ezért olyat választottam, ami inkább csak kiemeli az ajkam formáját, és csillogást ad neki. Ebben a tégelyben kicsi apró csillámok segítenek abban, hogy ezt a hatást el is érjem.

perfectstaygloss5.jpg

Meglepően tartós tartós termékről van szó, mert nem kellett félóránként felvinnem, mint más márkáknál. Tehát az első 2 óra hibátlan volt, le a kalappal. Természetesen ennyi idő után már innom kellett,itt arra gondoltam, hogy már problémák lesznek. A pohár letétele után ellenőriztem a sminkemet, és meglepődve tapasztaltam, hogy a szájfény még mindig tartotta magát az eredeti pompájában. A következő fázis az ebéd volt, melyet sajnos már nem viselt jó, de persze nem is kellett neki, hisz úgy gondoltam , hogy egy ilyen klassz terméktől ez megbocsátható.  A konkurencia termékei nálam kb fél órát szoktak vinni, gyakran veszem észre magam, hogy a kezemben fogom az ajakfényt. Tehát ugyan nem tartott 8 órát, de nem is kell :)

A drogériák polcain megtaláljátok, ajánlom mindenkinek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr267245817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása