Teszteltem: Cibi
2019. december 13. írta: Anita Bé

Teszteltem: Cibi

Nagyon fontosnak tartom a fiatal generáció oktatását, hiszen úgy gondolom, hogy a változást nem mi felnőttek fogjuk meghozni, hanem a fiatalabb generáció.

Kisgyermekem nagyon ügyesen, tudatosan használja szükség szerint a szelektív kukát, mindent teljesen természetesnek vesz.

12_1.JPG

A Cibi termékeit különböző rendezvényeken már láttam, hiszen nagyon sok helyen megfordul: így vásárolni nem csak online, hanem személyesen is lehet a márkánál.

Egy picit a márkáról:

A Cibi-t, és a Cibi Újratasakot Czibolya Kata álmodta meg, és ő is nevezte el újraszalvétának 2014-2015 telén. Kisgyermekes Édesanyaként kereste annak lehetőségét, hogy miként is tud környezetbarát, biztonságos és szép megoldást a rágcsálnivalónak, továbbá a szendvicseknek, amelyeket gyermekeinek készített össze. Ötletét felkarolta, és üzleti vállalkozássá tette Rella, akit ekkor tájt ér annyi impulzus, hogy úgy érezte: a Földnek sürgősen változásra van szüksége, és ehhez szemléletváltoztatás szükséges.

Ami elsőként feltűnt, hogy óriási a színválaszték: itt mindenki megtalálja a Neki megfelelőt, ettől nem kell aggódni. Lehetsz kisgyermek, felnőtt: nem lesz probléma. Menjünk is sorban át akkor a termékeken, hogy pontosan mi is mindez, és mit tudnak a termékek.

Mi egy 4 darabos Cibi szettet választottunk, amelynek mintája a srácok végett munkagépes volt. Mondanom sem kell, egyébként már ez megvette Őket kilóra. A szett tartalma: 1 db újraszalvéta, 1 db újratasak, 1 db asztali textil szalvéta, és egy darab zsinóros zsák.

A legjobban természetesen a márka fő termékét, az újraszalvétát vártam, amely kívül 100% minőségi pamutból, belül pedig vízálló rétegből állt. Ez a termék élelmiszerrel bátran érintkezhet, hiszen nem tartalmaz káros összetevőket. A teljes termék tépőzárral záródik, így könnyedén nyitható-zárható kicsinyek számára is. Mi egy szendvicset készítettünk, amelyet ebbe a termékbe helyeztünk, és magunkkal vittük egy autós utazás során. Imádtam, hogy milyen gyorsan el tudtam pakolni, és milyen egyszerű volt az élelmiszerem elvitele.

2_1_3.JPG

Egy másik alkalommal a kisboltba ugrottam ki, ahol felvágottat vettem a kisgyermekeim részére: magammal vittem a Cibimet, és ebbe kértem a szeletelt felvágottat. IMÁDTAK érte, ráadásul tök jól nézett ki az egész. Hazaérve betettem a felvágottat egy kis dobozba, majd mehetett is a hűtőbe.

3_1_1.JPG

A Cibi újraszalvéta nagyon könnyedén tisztítható: kézzel, vagy mosógépben 30 fokon simán állta a próbát.

A termék mérete 28x28 cm.

Az újratasak volt a gyermekeim nagy kedvence: ebbe csomagoltam többször kekszet, sőt: volt arra is precedens, hogy a picinek mandaringerezdeket raktam bele egy rövidebb séta során. Könnyedén nyílik a cipzár, a benne lévő tartalom pedig biztonságban van: ez a termék is vízálló, tehát a gyümölcsök, kekszek biztonsággal kínálhatóak a termékből.

13_1_1.JPG

A mosása azonos a fenti termékkel.

Mérete: 18x12 cm.

A kisfiam egyik nap már magától hozta az újraszalvétát, ami a következő tesztelés alapdarabja volt: kitette magának az asztalra, majd az újratasakból kivette magának a kekszet: egyszerű volt Számára, nem kellett pakolgatni a tányérokat.

A szalvéta mindkét oldala 100% minőségi textil: a varrása tökéletes: nem görbe, gyönyörű egyenes varrással készült. A termék szabása is szuper: mindenhol jól illeszkedik, nincs benne hiba. Használhatjuk az arcunk, kezünk megtörlésére, de az ölünkbe is tehetjük, ha valahol szeretnénk pár falatot elfogyasztani, és nem szeretnénk, ha morzsás lenne a ruhadarabunk.

12_1.JPG

A tisztítása könnyű: 40 fokon bátran mosható a pamut kézzel, géppel egyaránt.

Mérete: 27x27 cm

A zsinóros zsákot szintén a boltokban, piacokon próbáltuk ki: mérete végett könnyedén elfér benne egy fél kilós kenyér, de akár 7-8 zsemle is. A táskámba összehajtva nagyon kis helyen elfért, így amikor a boltba érkeztem, csak elő kellett húznom, és ebbe kellett helyezzem a kiszemelt pékárukat. Gyermekeim motiválva érezték magukat a minta során, és a következő vásárlásoknál már Ők figyelték, hogy elraktam-e a táskámba a Cibimet.

A tisztítása azonos az újraszalvétával.

Mérete: 21x34 cm.

 

Örülök, hogy megismerhettem a termékcsaládot: egy olyan szettel lettem gazdagabb, amely a mindennapi életemet könnyebbé, környezettudatosabbá teszi. Ajándékozd meg szeretteidet, vagy magadat egy Cibivel: sokáig Veled lesznek, és garantáltan jó kedvre derülsz a minták láttán! Tegyél a környezetedért!

A Cibi honlapján a termékeket könnyedén, egy kattintással meg tudod vásárolni!

Írta és fényképezte: Anita Kikapcsolódok blog

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr6615348018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása