Teszteltem: W35
2015. január 03. írta: Anita Bé

Teszteltem: W35

Imádom a hamburgert, a JÓ hamburgert. A dolog azért vicces számomra, mert gyerekkoromban nem voltam hajlandó húst enni. Persze voltak minimális "hússzerű" ételek, amiket elfogyasztottam, de mindez számomra nem volt tudatos. 18 éves koromban rájöttem, hogy tulajdonképpen én szeretek enni, és elkezdtem különböző dolgokat kipróbálni. Azóta eltelt 12 év, és bátran állíthatom, hogy a hamburger lett az egyik kedvenc ételem. 

10176100_757661067600610_1967344167_n.jpg

A W35-be 1 éve voltam. A story azért vicces számomra, mert nem oda szerettem volna eljutni, a másik hely zárva volt. Kicsit morogtam is, hogy a hely nem túl nagy, és az étlap sem volt akkoriban nagy választékú.Classic hamburgert kértem, és nagyon nem csalódtam! Tökéletes volt:) Imádtam a sajtot ahogyan rásimult a húsra, a puffancs zsemle páratlanul finom volt, nagyon puha. A zöldségek mind-mind friss, minőségi alapanyagok. A hús tökéletes sütést kap, szinte szétolvad az ember szájában. Nincsen szétfűszerezve, egy kicsiny só és bors lehet a titka, de ezt persze nem tudhatom, csak találgatok.  Aki nem szereti a mediumon átsütve, az jelezze, hogy welldone kéri! A káposztasaláta nem tocsogott a majonézben, tökéletesen eltalált arányok jellemezték, a pirított burgonya pedig remek harmóniában állt ez mellett. 

Classic Burger Ár: 1590 Ft :Classic Burger az igazi nagy klasszikus. 13 dkg-os hátszín húspogácsával készül, helyben sütött buciban tálaljuk,  római salátával, paradicsommal, salátahagymával, cheddar sajttal, baconnel, és házi készítésű paradicsomlekvárral. Köretként pirított burgonyát és lila káposztából készült salátát adunk.

A W35 azóta sokat változott, bővült a választék, és a mexikói ételeket kedvelőkre is gondoltak, érdemes mindenképpen elmenni, jómagam is többször voltam azóta, és biztosan fogok is még menni. A Wesselényi utcában található üzlet valóban nem túl nagy, de nagyon kellemes a környezet. 

Amit a W35-ről lehet tudni a honlapjuk alapján:

"2013.04.19.-én nyitottuk első gasztrobárunkat Budapesten VII. kerület Wesselényi utca 35-ben. Innen van a nevűnk is :) 
Megnyitás előtt Balogh Danival, aki késöbb tulajdonrészes is lett, hosszú éjszakákon át beszélgettünk elképzeléseinkről és kínálatról.Egyik éjszaka Dani közölte, hogy az álma Magyarország legjobb kézműves hamburger és tex-mex konyhájának megvalósítása.
Nem is kellet más. Innen már szinte ment minden simán :)
Itt szeretnék köszönetet mondani: Patkos Krisztának, aki az üzlet enteriőrt tervezte.Ster Mihálynak és Ster Jánosnak, ők kivitelezték minden elképzelésünket.És persze a Dicentra grafikai stúdiónak, akik az összes grafikát dolgozta ki számunkra. És persze a családunknak, akik segítenek legtöbbet az álmainkban.
A megnyitást követő sikereken felbuzdulva 2013 novemberében nyitottuk ki második kibővített éttermünket W35 ROM néven a Klauzál utcában. De ez már egy másik történet ....

Schrankó Zsolt "

Kapcsolat:

W35 PREMIUM 
1075 Bp., Wesselényi utca 35.
+36 1 796 5370

W35 ROM 
1072 Bp., Klauzál utca 21.
+36 1 797 6113

W35 FÜGE 
1072 Bp., Klauzál utca 19-23.
+36 1 797 6113

http://w35.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr707036397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása