Teszteltem: Dori Legradi Flowers
2019. december 01. írta: Anita Bé

Teszteltem: Dori Legradi Flowers

A blog életében már-már hagyománnyá vált, hogy minden évben kiválasztunk egy olyan vállalkozót, akinek adventi koszorúja megkoronázza az ünnepeinket.

62495211_637516543323572_7451359248824401920_n.jpg

Dórira a Facebookon találtam rá: termékei azonnal megragadták a tekintetemet, és szerettem volna, ha megtisztelne azzal, ha idén Ő készítené el a blogunk idei koszorúját. Amit észrevettem azonnal az volt, hogy a Dori Legradi Flowers stílusa letisztult, nőies, és minőségi alapanyagokkal dolgozik.

11_1.JPG

Közreműködésünk gördülékenyen ment: leveleimre nagyon gyorsan válaszolt, és úgy éreztem, hogy a vállalkozásnak ez természetes! Egyszerű kérdéseket tett fel Nekem Dóri, már-már olvasott a gondolataimban. Kértem, hogy postával oldjuk meg az átadás-átvételt, amely szintén nem okozott gondot. Alaposan becsomagolva, törékeny jelzéssel kaptam meg álmaim dekóját. Az elkészítés csupán egy nap volt, de szerencsésnek érzem magam, hiszen ehhez az kellett, hogy időben jelezzem a rendelésemet. Ezt Nektek is javaslom!

44_2.JPG

Nálam egyébként szokássá vált, hogy ezeket a koszorúkat évről-évre elteszem: ez az ünnepeimhez hozzátartozik. Így tudtam, hogy Dóri terméke biztosan bírni fogja a strapát, amelyet két kisfiam igen intenzíven adni fog a kis termékemnek. A terméket már napok óta „nyúzzuk”: a kicsiny kis kezek simogatják a rajta található selymes műszőrt, a kisvonatot, és a rajta lévő csillogó díszeket.

Kanyarodjunk rá magára a tesztelésre és a színekre:

11_2.JPG22_1.JPG

Az otthonunk erőteljesen skandináv hangulatú, idén úgy terveztem, hogy az ünnepi fa ezüst, és hófehér díszeket fog kapni. Az általam megálmodott adventi koszorúmba így ugyanezek a színek dominálnak. Letisztult, egyszerű, mégis nagyon markáns: az otthonunkba belépve egyből észrevehető.

Jeleztem Dórinak, hogy a két kisfiam végett szeretném, ha egy kicsit „gyermeteg” lenne kicsit az adventi koszorúm hangulata, így a készítőm azt javasolta, hogy tegyünk rá egy meseszép vonatot. Repdestem örömömben, hiszen a kisfiam imádja a járműveket. Egy havas vonat pedig lássuk be, maga a csoda! Nekem azonnal a Polár Express jutott az eszembe, ami az egyik kedvenc mesefilmünk ezen időszakban.

55_2.JPG

Az ünnepek számomra a varázslatról szólnak. Gyermekként és felnőttként is egyaránt rajongtam érte. A koszorúmba éppen ezért a csillogás is megjelenik: a havas tájat, a hó csillogását jelképezi.

66_2.JPG

Az első gyertya meggyújtásával ezek az alapanyagok tündökölnek igazán: a nagyobb fiam boldogan énekelt velem együtt. Ezt a hagyományt Nagymamám tanította Nekünk, amit minden évben tartok, és el nem feledek.

77_2.JPG

Ha úgy érzed, hogy Te is megérdemled a legszebbet, nézzél körbe Dórinál: nem csak adventi koszorút, hanem ünnepi kopogtatót is találhatsz. Sőt: Dóri workshopokat is előszeretettel szervez, így a helyszínen Te magad is elkészítheted álmaid termékét.

Ne elégedj meg a kevesebbel: ha úgy érzed, hogy az ünnepeidet szeretnéd megkoronázni, akkor keresd fel Dori Legradi Flowerst!

 

Elérhetőség:

https://www.facebook.com/dorilegradiflowers/

https://www.instagram.com/dorilegradiflowers/

Írta és fényképezte: Anita, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagram oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr5815333590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása