Teszteltem: Marina Miracle
2020. április 14. írta: Anita Bé

Teszteltem: Marina Miracle

Mint minden nő, én is arra vágyom, hogy bőröm sokáig fiatalos és üde legyen. 35 éves koromra beláttam, hogy ezért tenni kell: sajnos a jótündér nem feltétlenül létezik, és nem lesz álomszép, ragyogó bőröm egy csettintésre. Az elmúlt időszak rám is kihatással volt: az arcom láthatóan fakóbb lett, apróbb ráncok is megjelentek, ráadásul a szemem alatt sötét karikák árulkodtak arról, hogy az éjszakáim 2 kisgyermek mellett nem feltétlenül pihentetőek.

13_3.JPG

Gondoltam ez feladja a leckét, hiszen most sok sorstársam van, aki kíváncsian várja majd a beszámolómat.

A Marina Miracle tesztelését első közben egy kis utánaolvasással indítottam:  azonnal belopta magát a szívembe amikor megláttam, hogy elköteleződtek a zöldebb út irányába, és lehetőségeikhez mérten igyekeznek csökkenteni az öko lábnyomukat.
2016 óta eltávolítottak a csomagokból felesleges termékcsatolmányokat,  2017 óta pedig az összes csomagoláshoz szükséges alapanyagok újrahasznosított papírból készülnek.
Szeretném kiemelni, hogy a termékek alapanyagai újrahasznosíthatóak, a márka pedig a Zöld Pont tagjai között szerepel.

A Marina Miracle nagyon sok díjat bezsebelt már, így fokozott érdeklődéssel vártam a csomagomat. Imádtam, mert kibontást követően egy névre szóló kis levélke várt. Bevallom, engem ezzel kilóra meg lehet venni, hiszen annyira egyszerű ötlet, és mégis annyira jól tud esni az embernek egy kis személyes kedvesség!
A tesztelés időtartalma alatt nem használtam más márka termékeit, a Marina Miracle családból pedig egy nap több, különböző darabot is kipróbáltam több héten keresztül.

Szeretném kiemelni a termékek csomagolását kezdésként: praktikus a használat, a külcsíny pedig első osztályú! Jó érzés elővenni, jól illeszkedik a fürdőszobába.  A márka csupa természetes összetevőt tartalmaz, állatkísérletmentes! Döbbenetes számomra, hogy eddig nem vettem még kézbe, hiszen ezek számomra mindig kifejezetten fontos tényezők.

 1_13.JPG


Vegyük sorra azokat a termékeket, amelyeket kézhez kaptam!

 
Sweet&Creamy Oil Cleanser:

Abszolute befutó termék lett nálam ez az arclemosó: eddig nem találtam még olyan terméket, amely valóban leszedte volna az összes sminket az arcomról, és ezen túlmenően tisztította, ápolta az arcbőrömet. Ez a Marina Miracle termék igazán különleges: a kezemre kinyomva egy fehér krémmel találkoztam, ám ha víz érte azt, tejszerű állagot vett fel, ez által nagyon jól lehetett vele dolgozni. A férjem minden nap megjegyezte, hogy mennyire finom illatú az arcom ettől a terméktől, amelyet a kókusznak köszönhettem.

Acai hidratáló arckrém:

A kezemre nyomva egy halvány rózsaszín árnyalatú krémet láttam viszont, amelyet frissítő gyümölcsös illat lengett körül. A benne található acai bogyó, málna, norvég csalán, acai és argánolajok  kifejezetten hasznosak a száraz arcbőrre, gyorsan visszaállítja annak nedvességtartalmát. Az első használat azonnal érezhető volt: bőröm feszesebbé vált, szinte azonnal beszívta a terméket a szomjazó arcbőröm. Napi rutinba nagyon jól beilleszthető: gyorsan beszívódik, nem hagy maga után zsíros érzetet.

15_1.JPG

Herbal Face Oil:

Egy héten 4x használtam a Marina Miracle bőrnyugtató, és kiegyensúlyozó arcolaját.
Izgalmas volt látni felrázást követően, ahogyan az olaj megannyi színe megcsillant benne. Azoknak ajánlom, akiknek azonnali segítségre van szükségük: bőrüknek fontos, hogy a lehető leggyorsabban újra élettel teli, jól hidratálttá váljon. Csepegtethettek a hidratáló krémetekbe, de használhatjátok önmagában is, közvetlenül a bőrre csepegtetve.
Izgalmas kis szérum ez, hiszen aloe verát, teafaolajat, málnaolajat, avokádót is tartalmaz.
Ekcémás bőrre is kifejezetten jó, hiszen a málnaolaj antioxidánsokban gazdag, így nyugtatja a bőrötöket mindamellett, hogy jól hidratálttá válik.
Önmagában használtam a terméket, amelyet nagyon gyorsan beszívott a bőröm: érdekes volt látnom, hogy az enyhe ráncaim 1 hét után kevésbé látszódtak, a bőröm tónusa pedig szebb volt. Most, hogy a hidratálás visszaállt, krémbe fogom keverni, és így fogom annak hatékonyságát erősíteni!

17.JPG

Amaranth Night Serum:

Megérkeztünk ahhoz a termékhez, amelyet minden nőnek nagyon-nagyon jó szívvel ajánlanék 30 év felett. Egy kis üvegnyi csoda!
A Marina Miracle feszesítő luxus arcolaját egy héten 3x használtam, éjszaka. Arctisztítást követően a szérumot közvetlenül az arcomra vittem fel, és belemasszíroztam azt. Különleges, aranyló színe van a terméknek, amely visszaköszön a csomagoláson is: aranyba burkolták.
A termék használója garantáltan Kleopátraként fogja érezni magát: már másnap látványosan szebb lett a bőröm, és nagyon puha, és rugalmas! Fontos, hogy a szérumot csak éjszaka lehet használni, amelynek oka a benne található AHA gyümölcssav.
Az arcolaj fő alkotóeleme az amarántolaj, de találhattok belőle skandináv gyógynövényeket, sarkvidéki áfonyát is.

16_1.JPG


Összességében bátran leírhatom, hogy a termékek használatát követően az arcbőröm rövid idő alatt látványos javuláson ment keresztül: jól hidratált, feszesebb lett. Az apróbb szarkalábaim halványabbak lettek. A legjelentősebb változást azonban a bőröm tónusa mutatja: a fáradt, szürkés arcbőröm vidám barackszínűvé vált! 1 hónapja vagyok karanténban, így ez számomra külön öröm, hiszen nem jutok most el kozmetikushoz.

Nagyon örülök, és borzasztóan hálás vagyok, hogy megismerkedhettem a termékcsaláddal, amelyet ezt követően is használni fogok.
Ha van lehetőséget, próbáld ki bátran! Biztos vagyok abban, hogy nem fogsz csalódni!

Elérhetőségek:

https://marinamiracle.hu/

https://www.facebook.com/marinamiracle.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr7415611878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása