Teszteltem: GUAM Emana technológiás push-up leggings
2019. július 01. írta: Anita Bé

Teszteltem: GUAM Emana technológiás push-up leggings

A GUAM márkáról mindez idáig még nem hallottam, az újdonság hatásaként ért, hogy napon szárított algából, és iszapból készítenek kozmetikumokat, és jelen esetemben ruházati termékeket is.

1_10.JPG

Mit érdemes tudni a GUAM által forgalmazott termékek algájáról?

Úgy válogatják ki, hogy a legegészségesebb, és legfiatalabbak legyenek, és mindeközben tiszteletben tartják a természet egyensúlyát. A szárítást a hagyományos eljárásokat követve azonnal válogatást követően megkezdik. A hideg keveréses feldolgozásos eljárásokkal dolgoznak annak érdekében, hogy megtartsák az eredeti összetevőket.

Többféle vizsgálatot is végeztek különböző ásványi anyagokon a FIR GUAM algás iszaphoz kötődő kutatások során. Neves egyetemek bevonásával vizsgáltak mindennek jótékony hatását.

6_6.JPG

A márka Olaszországból érkezik, így számítottam arra, hogy minőségi alapanyagokból fog állni a kis csomag, amelyet tesztelésre kaptam.

A leggingsem egy apró dobozba van csomagolva, egyértelmű jelzésekkel ellátva, hogy mire is jó, és kinek szánják.

Nektek mi lett volna az első dolgotok kibontást követően? Természetesen biztos megszaglásztátok volna, ugye? 

5_5.JPG

Természetesen semmi illat nem érződik a terméken, nem mondanátok meg arról, hogy mit is tartalmaz.

Mire is jó az algás iszap, miért is jó ez Nektek, Nőknek?

A nők világszerte elismert módszere a cellulit által okozott bőrhibák elleni küzdelemben.

Miként kellett használnom a terméket?

A leggingset az ajánlás szerint naponta 6 órán keresztül érdemes viselni, mindezt egy hónapon keresztül.

A teszt csupán 1 hétig tartott, és sajnos ebben a nagy melegben a 6 órát sem tudtam tartani.

Ami szimpatikus volt, hogy többször mostam, hiszen minden nap érdemes tisztítani a terméket. A formában, anyagban változás nem történt, így ezt szeretném külön kiemelni. Kiváló minőségű az anyaghasználat, amelyre bátran támaszkodhat a márka.

Itthon van egy futópadunk, így ebben a leggingsben a héten már ráálltam. Mivel leggingsről van szó, ezt azért edzőtermékbe nem ajánlom, mert nem oda illő. 

A bőr rugalmasságának érdekében igyekeztem a használatot követően egy hideg zuhanyt venni, és így elmondhatom, hogy valóban történt változás. A masszírozás során luffa kesztyűt is bevetettem, így elmondhatom, hogy a nyári alakra valóban bevetettem magam.

Elég sok termékmintát kaptam a dobozban, ebből az algás pakolást kipakoltam, amellyel megtámogattam a bőrömet. Használata egyszerű volt: a combomat alaposan, körkörös mozdulatokkal kentem be, majd fóliával tekertem körbe.

Használatot követően 35 perccel kellett lemosnom, és azonnal érezhető volt a változás: a bőrőm nagyon selymes lett, és hűs érzet árasztotta el a lábaimat, ami ebben a melegben nagyon jó érzés volt!

 

Elérhetőségek:

 

https://www.facebook.com/guammagyarorszag/

https://guamweb.hu/

 

Írta, fényképezte: Anita, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagram oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr5514914620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása