Teszteltem: Promod, Émelie
2019. február 25. írta: Anita Bé

Teszteltem: Promod, Émelie

Mindig is vágytunk arra, hogy egyszer egy olyan magasderekú farmert viselhessünk, ami nem csak jól néz ki, hanem praktikus is. Elmentünk a Promodba, és beszereztünk egyet!

2_4.JPG

Mi az Émile fazont próbáltuk ki, ami szűkített, és magasított derekú fazon egyszerre. Mivel két hónapja szültem, ezért ideális számomra, hiszen ápol, és eltakar ;) Nagyon boldog voltam, hogy sikerült egy olyan farmert találnom, amiben jól éreztem magam.

A  nadrág szárát simán hordhatjátok leengedve (szerintem egy magassarkúval akkor is szuperül nézhet ki), jómagam viszont egy picit feltűrtem, mert így lazább hatást értem el vele. 

3_6.JPG

Kiegészítőként beszereztem egy Promod barna magassarkú szandált tavaszra, és egy fehér lenge felsőt. Szerintem tökéletes párosítás, és meseszép szettet kaptam. Utólag belegondolva, már csak egy szuper barna táska hiányzik mindehhez. :)

1_7.JPG


Tudtátok, hogy 03.04-ig minden második farmert -50% kedvezménnyel tudjátok megvásárolni a Promod üzleteiben? Érdemes lecsapni erre a lehetőségre!

Elérhetőségek:

https://www.promod.hu/

Írta: Anita, Kikapcsolódok blog

Fényképezte: Sas Gabriella, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagramm oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr7014652713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása