Teszteltem: Elegant Gates-Silverline
2016. augusztus 01. írta: Anita Bé

Teszteltem: Elegant Gates-Silverline

Az embereket két csoportra tudom osztani: vannak olyan személyek, akik kifejezetten szeretnek hajókázni, bárhol is legyen az. Léteznek olyan emberek, akik nagyon vágynak rá, de valamilyen oknál fogva a belső félelem nem ad elegendő teret annak, hogy kipróbálják a szórakozás eme csodás formáját.

5.JPG

Nem is olyan régen az Elegant Gates utazási iroda jóvoltából egy két fős zongoraesttel egybekötött vacsora estet tölthettem a Silverline hajón.

4.JPG

Ez mind nagyon jól hangzik, de ahhoz, hogy mindent értsen a kedves olvasó, kicsit részletezem az alábbi nevek jelentését. Mit érdemes tudni az Elegant Gates irodáról? Nem is olyan régen Budapesten is megnyitotta kapuit ez az új utazási iroda, amely leginkább beutaztatással foglalkozik, de szívesen ajánl programokat a hazai vásárlóknak is. Az utazási iroda kizárólag olyan programokat, csomagokat kínál a leendő ügyfeleinek, amely nagyon magas színvonalú, mondhatni prémium kategóriás minden téren. A szállodákkal, amelyekkel együtt dolgozik, szoros kapcsolatot ápol, a kínálataiban található csomagok egy alaposan átgondolt, és igazán szórakoztató programokat takar magában. Az Elegant Gates fokozottan odafigyel az utasaira, és minden igényt kielégít, bárhol-bármilyen programon is vegyenek részt. Így volt ez most is, amikor a Dunai hajózás legszebb hajóján, a Silverline Táltoson utazhattam a kísérőmmel egyetemben.

11_1.jpg

Amikor beléptem, és megláttam a körülöttem lévő csodásan megterített asztalokat, az elegánsan felöltözött felszolgálókat tudtam: ez a hely több mint bármely más, ami körülöttem van. Ez így is volt: minden óhajomat árgus szemmel figyelték. Egy pompás asztalhoz kísértek, ahol helyet foglalhattam és a kilátásban gyönyörködhettem. Szemben velem a kivilágított Budapestet láthattam, miközben ringatózott alattam a hajó. A fejem felett a csillagokban gyönyörködhettem: kelhet ennél több egy romantikus vacsorán? Arra gondoltam: ha most valakit most eljegyeznek, egészen biztosan egy életre szóló emlék lesz Számára. A felszolgáló hamarosan meg is hozta a welcome drinket, amely egy ízletes pezsgőként valósult meg, de aki éppen vezetett, az választhatott bármi más üdítőt.  A személyzet felhívta a figyelmemet arra, hogy választhatok az 5 féle főtételből, így a négy fogasos vacsorám valóban mennyei lesz. Miután elfogyasztottam az italomat, és a hajó megindult alattunk, hamarosan az első fogás meg is érkezett.

6.JPG

Csodás látványt nyújtott a salátaágyon elhelyezett tésztakosárkákban tálalt falatkák. A zöldségek roppanósak voltak, a krémek amelyekkel a tészták töltve voltak ízesek, és kellően karakteresek jellemzőkkel bírtak. Amint eltűnt az előételünk tányérja, a következő ételt máris felszolgálták: a cukorborsókrémleves, amelyeken manduladarabkák úsztak, egyből a szívembe lopta magát: édeskés volt, nagyon finoman krémesre turmixolva.

7.JPG

Bár meleg volt, nem éreztem kellemetlennek, és túl tolakodónak a levest. Kifejezetten tetszett az étkészlet, amelyben mindent tálaltak: tökéletesen illet a környezethez. Miután megszoktam a hajó ringatózását, már hozták is a főételt: jómagam egy grillezett ciprusi sajtot kóstolhattam, amely salátaágyon igyekezett hozzám, partnerem pedig egy fekete tőkehalfilét kóstolhatott, amelyhez zöldség lasagne, és hollandi mártást kínáltak.

10.JPG12.JPG

Örültem annak, hogy egyik étel sem volt nehéz, megterhelő, hiszen a program 19:30-kor kezdődött, és 3 órás volt. Miközben az ízletes falatokat ettem, a háttérben hallgattam a kiváló zongorajátékot, amely vidám volt, és pörgős. Semmiképpen sem mondhatom unalmasnak, a velünk utazó vendégek egytől-egyig ismerték-és szerették azokat a zeneszámokat, amelyeket a két fiatalember játszott. Az est háziasszonya és egyben énekesnője biztosította, hogy a dallamok mellett egy másik csodás hang is érvényesüljön.

8.JPG

Ez így is volt, a közönség örömmel tapsolta meg minden dal után őket. Miközben hallgattam a nótákat, eszembe jutott, hogy ezek a zeneszámok nem 1-2 évesek, rengeteg az elmúlt évtizedből, vagy az előttről van. Arra gondoltam, hogy ez a program nemcsak , hogy egy eljegyzésre ideális, de akár egy házassági évfordulót is meg lehet úgy ünnepelni, hogy mindkét félnek hatalmas örömöt nyújtson. A társaságot megnéztem ekkor magamnak, és ekkor vettem észre, hogy ez a program szinte mindenkit megmozgat: a helyszínen tartózkodott a 20 éves, és a 75 éves egyaránt. A vendégek zöme -aznap- Angliából érkezett, és kérdésemre elmondták, hogy roppant mód tetszik nekik Budapest, ezzel a Dunai hajókázással pedig tökéletesen a szívükbe lopta magukat a főváros.

3.JPG

Miután befejeztem a főételemet jeleztem a felszolgálóknak, hogy időt kell kérjek, mielőtt felszolgálják a desszertet. A hajó legmagasabb pontjára mentem, hogy fényképeket készíthessek, és gyönyörködhessek az estében. Ahogyan elhaladtunk egy-egy híd mellett, úgy dobbant meg mindig a szívem: csodás helyen élek, és ezért nagyon hálás vagyok!

A friss levegő beszívását követően megérkezett a somlói galuskám, amelyet boldogan elfogyasztottam. Tetszett a tálalás: a kis gombócok szinte kínálták magukat!

144.jpg

Miközben az utolsó falatoknál tartottam, észrevettem, hogy az énekesnő új ruhát öltött, és még merészebb, még hangulatosabb zenei válogatás vette kezdetét. Ekkor már elmúlt 9 óra, csodás sötétség vett körül, csak Budapest fényei látszottak, ahogyan megcsillantak a Duna felszínén. Sokan énekeltek a csinos hölggyel együtt, és a taps igazán őszinte volt! Az idő gyorsan elment, a hajó biztonságban megérkezett, és a nap végén örömmel emlékeztem vissza erre a csodás 3 órás programra.

13.JPG

Köszönöm szépen a lehetőséget az Elegant Gates utazási irodának, bízom benne, hogy másoknak is ilyen jó élményeket fognak szerezni ezzel. Ha Ti is fellelkesedtetek, és egy különleges, kifejezetten minőségi estére szeretnétek jegyeket foglalni, menjetek el az irodába, ahol készségesen fognak segíteni Számotokra. Ha pedig külföldről érkezik rokonotok, ismerősötök Magyarországra, akkor okvetlenül ajánljátok Neki ezt a programot, mert így 3 óra alatt rengeteg látnivalóval gazdagodhat, miközben finom ételeket kóstolhatnak.

Az Elegant Gates utazási iroda elérhetőségei:

https://www.facebook.com/elegantgates/ 

http://elegantgates.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr198927410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása