Teszteltem: Pastelli
2015. április 24. írta: Anita Bé

Teszteltem: Pastelli

Új hely nyílt meg a tésztakedvelő éhes szájú vendégek előtt. Nos, azok akik szeretik a helyben készült tésztákat, az arcot mosolyra csábító ízeket, a kedves kiszolgálást, a jó hangulatot, azoknak azt ajánlom, gyorsan látogassanak el a Pastellibe. Persze, ez az infó elég kevés még ahhoz, hogy most azonnal felvegyétek a cipőtöket, de ha elolvassátok az alábbiakat, akkor nem tartom elképzelhetetlennek, hogy pár óra múlva már ott fogtok topogni az ajtóban. :)

unnamed_8_1.jpg

unnamed_9_2.jpg

A Pastelli mint a nevéből is érzitek első sorban a tésztás ételekre fog a későbbiekben koncentrálni, amit nagyon jól tesz, mert brutálisan finom ízvilágban lehet része annak, aki ezt megkóstolja. A tészta azokra az időkre emlékezteti az idelátogatót, amikor -jó esetben persze- a nagymamája kézzel gyúrta otthon a leveshez, főételhez valót, majd azt tálalta a család számára. Ez a fajta nosztalgikus érzés kerített hatalmába, amikor az itt készített spagettit kóstoltam, melyhez bolognai ragut kértem..Ez az érzés az első pár másodpercig tartott, pont elég volt ahhoz, hogy ezt követően fejben átröppenjek Olaszországba, A tészta tökéletes, al dente, tehát még harapható volt az állagra, és ez így volt tökéletes. A szósz oly mértékben volt finom, hogy a tányéromon az étel elfogyasztása után nagyítóval kellett keresni ennek nyomát. :) Tökéletesen ízesített, nem volt elnyomva egy adott fűszerrel, minden íz harmóniában állt a másikkal. 100 % marhahúsból készül, így azok is fogyaszthatják örömmel, akik sertésből nem kedvelik a fogást. A sajtot választhattam a tetejére, jelen esetben hagyományos verziót kértem, melyre még egy kis snidling is került, és így ez a párosítás számomra mennyei volt. Az adag bőséges, a tányér méretétől ez kevesebbnek tűnhet, de ne ijedjetek meg, nagyon is jól fogtok lakni. :)

unnamed_10_1.jpg

unnamed_11_1.jpg

A velem érkező bátor férfi lévén azt javasolta, hogy lepjék meg őt valamivel, így ő egy baconos-brokkolis-füstölt sajtos ragut kért, melyben apró koktélparadicsomok bukkannak fel mindenki nagy örömére. Fusilli tészta dukált hozzá, melynek állagát azért nem részletezem, mert azonos volt az előbbivel, tehát al dente, és oltári finom. Erre az ételre parmezán került, ha ajánlhatom, Te is kérd ezzel, oltári finom. :) Bevallom, ezt az ételt nem tudom mivel összehasonlítani, mert nem fogyasztottam még ilyet, viszont abban egészen biztos vagyok, a későbbiekben ezt pótolni fogom!.A bacon és a brokkoli párosítása szuper jó ötlet, melyet egy intenzívebben fűszerezett ízhatás követett, melyet nem sajnáltam, sőt! A metélőhagyma íze ebben az ételben is nagyot ütött, nem is gondolná az ember, hogy mennyire meg tudja változtatni és frissíteni az egyébként is szuper jó ételt. Az adagra itt is érvényes az, hogy a tányér nagyobb, és ezzel is bőven jól lehet lakni. :)

A tésztán kívül a Pastelli nagy hangsúlyt fektet a salátákra, melyet lassan mindenhol lehet kapni. DE! Nem ilyet, mint itt. Nos, a kínálat változatos, mindenki megtalálja a maga kedvencét:

unnamed_12.jpg

unnamed_1_10.jpg

unnamed_2_10.jpg

unnamed_3_8.jpg

Nagyon szeretem a karakteres ízeket, így Andris, ki a konyhának lelke, és ura meglepett egy görög salátával. Imádom, megunhatatlan sali egy nyári napon, és kifejezetten laktató. Tudjátok nagyon furcsa az érzés, amikor úgy gondolod, hogy Te már mindent tudsz egy ételről, elképzeled az ízét miközben én itt most leírom. Nagyot fordult velem a világ, amikor megkóstoltam EZT a görög salit. Tekintettel arra, hogy nem tudhatom, hogy a pontos fűszerezés mit takar, ezért elnézést ha olyat írok bele, ami a valóságnak nem felel meg. A paradicsom egyszerre volt édes, savanyú, és sós. Úgy éreztem, mintha egy ízbombát dobtak volna a számba, mely felrobbant, és táncot jár. Mosolyogni kezdtem, és tovább folytattam: a feta sajt sós, az uborka savas, az olíva olajos és enyhén sós, a hagyma karakteres, de nem intenzív, és nem hagyott hátra maga után olyan ízt, amit a BKV-n lehet érezni egy-egy reggelen. :) Egy pestot kaptam hozzá, ami szintén helyben készül, javasolták a saláta elfogyasztásához. Nem gondoltam arra, hogy ezt lehet még tovább fokozni, de jelentem: lehet. Bazsalikom, fokhagyma, az olíva volt az első, amit éreztem. Csodálatos volt, ebbe mártottam a zöldségeimet, és ez tovább fokozta az élményt. Bátran ajánlom ,akár másnap ebédre is tudtok vinni magatokkal. :)

unnamed_5_4.jpg

 

A helyről: Dávid, az üzlet tulajdonosa kalandos utat tett már meg. Hosszú ideig élt külföldön, és egy hirtelen lehetőség hullott a karjába, és egy régen dédelgetett álma vált így valóra, megnyílt a Pastelli. Tekintettel arra, hogy ez egy olyan hely, amit ő régóta megálmodott, szeretett volna a munkálatokban aktívan részt venni. Az itt található bútorok,dekorációk nagyrészt az Ő keze munkája, hatalmas elismerésem érte. Kényelmesen le tudtok itt ülni, és nyugodtan el tudjátok fogyasztani az általatok választott finomságotokat. Itt nem kell kapkodni, nem fogjátok úgy érezni magatokat, mintha sietnetek kellene. A tömegközlekedés szuper, a Nyugatitól pár perc sétára, valamint az Arany János utcától pár sarokra találjátok a helyet. Tudnotok kell, hogy Dávidon kívül még 2 személy tért haza külföldről, az egyik mint írtam a konyha lelke András, aki óriási lelkesedéssel vágott bele az itteni munkába. Dávid párja Diána mindenben segít, gyakran készít tésztát, állítja össze az ételt. A csapat negyedik tagja Renáta, ő már itt társult ehhez a csapathoz, és így lett végleges a Pastelli csapat.  Kívánok Nekik sok sikert, örömöt, és rengeteg munkát! :) 

11182270_920409498021294_1704428776602353228_n.jpg

 

Elérhetőség:

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Pastelli/872732432789001?sk=timeline

elerhetoseg.jpg

Tetszett a cikk? Like-old a Kikapcsolódok Facebook oldalát, hogy ne maradj le az új cikkekről!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr677389740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása