Teszteltem: Russell Hobbs Steam and Clean gőzfelmosó
2015. április 13. írta: Anita Bé

Teszteltem: Russell Hobbs Steam and Clean gőzfelmosó

Elképzelhető, hogy a gőz számomra valamilyen meseszerű élményt idéz elő, mert gyermeki csodálattal imádom az erejét:) Van gőzsütőm, gőztisztítóm, és most már van egy szuper gőzfelmosóm is. A márkához teljes mértékben hú vagyok, nagyon elégedett vagyok az ár-érték aránnyal. Tesztem alanya most egy gőzfelmosó volt, mely azt ígérte, elpusztítja a baktériumok 99%-át, szép lesz a padló a használata után, és nem kell mindehhez vegyszereket használjak.

russell-hobbs-steam-and-clean-gozfelmoso-20570-56-500x500.jpg

Kép forrása: russellhobbs.shop.hu

Tény, nem egy vasszerkezetről beszélünk, azok akik az extra minőségű kivitelezést keresik, azoknak azt kell mondjam, nem ez a termék lesz az, amire vágynak. Tekintettel arra, hogy mennyibe kerül, és mit tud, azoknak a jó hírem pedig az, hogy tökéletes választás a mindennapok használatához. 

A termék leírása szerint:

"A Russell Hobbs Steam and Clean gőzfelmosó használata egyszerű, könnyű súlyú. A modern háztartás elengedhetetlen kelléke. A gőzfelmosó segít elpusztítani a különböző kórokozók és baktériumok 99,9%-át* hozzáadott tisztító- és vegyszerek használata nélkül. Jó hír sokgyermekes családoknak és kisállattartóknak, akiknek gyakran kell felmosniuk, de nem szeretnének különféle vegyszereket használni! Ehhez nyújt megoldást az új gőzfelmosónk, mely különböző típusú padló (csempe, laminált parketta, linóleum, szőnyeg) tisztítására alkalmas.

  • 1600 W teljesítmény
  • 700 ml víztartály kapacitás
  • 33 mp-es gyors felfűtési idő
  • Üzemidő: 20 perc
  • Gyors, folyamatos gőzkibocsátás
  • Tartozékok: 2 db huzat, szőnyegtisztító keret, víztöltő
  • Levehető víztartály
  • Gőzölésre kész jelzőfény
  • 6 m hosszú vezeték, könnyű vezetéktárolás a készüléken
  • Készülék súlya: 2,8 kg "

Saját tapasztalatom szerint

51 nm-es lakást takarítottam ki. (Nappali-konyha, 2 háló, fürdő, toalett.) Ezen idő csak egyszer kellett másik konnektorba helyezzem a készüléket, tekintettel a 6 méteres vezetékre. Ez előny és hátrány is egyben. Egy picit zavart, hogy fognom is kellett néha, első pillantásra ez szokatlan volt. Természetesen van kábelelvezető a gépen, így a nagy részét fel lehet tekerni. Tény, meg kell szokni :) . Fontos megjegyeznem, hogy kisállatot is tartok itthon, ez végett 2, maximum 3 naponta fel szoktam mosni a porszívózáson kívül. Nem szoktunk cipővel a lakásban mászkálni, így nem tapasztaltam igazán szürkés színt, amikor a használt felmosóvizet kiöntöttem. 

unnamed_11.jpg

unnamed_1_8.jpg

Ez a kép már használat után készült, láthatjátok, hogy majdnem tele van a 600 ml-es tartály. Itt már leszedtem az aljához rögzíthető huzatot, melyből összesen 2 darab van. 

10300495_433355803501019_3925678828153578812_n.jpg

Meséltem, hogy 2 maximum 3 naponta szoktam felmosni, és higgyétek el, alaposan szoktam dolgozni:) Elképzelhető, hogy ez a mennyiségű kosz nem látszódik meg a felmosóvízben, de így látva akkora döbbenet ült ki az arcomra, amit leírni is nehéz volna :). Miután láttam, hogy kb 2 dl vizet ha elhasznált a készülék, még inkább azt mondom, hogy ez egy nagyon hasznos kütyü azoknak, akik szeretik a technikai vívmányokat, szeretnének kipróbálni új dolgokat. Elképzelhető, hogy valaki inkább marad a hagyományos felmosásnál különböző okokra hivatkozva, de biztos vagyok benne, hogy nem fog felszáradni a padló 1 perc alatt. A tesztet laminált padlón, és járólapon végeztem, és kb 10-15 perc alatt végeztem. Elvileg ez a vízmennyiség 20 percre elegendő. Elképzelhetőnek tartom, hogy ahhoz egyfolytában mint az őrült kell nyomnom a kart amivel gőzt kell kibocsátanom, de tényleg pikk-pakk készen voltam, és a lakás minden pontját kitakarítottam ennyi idő alatt. (Természetesen előtte a fürdőből kipakoltam, így amikor mentem ilyen apróságokkal nem kellett foglalkozzak)

A videó alapján szinte bármelyik padlóburkolatra lehet használni, az viszont fontos, hogy a parketta jól legyen összeillesztve, hiszen itt is érvényes az, ha közé be tud férni a víz,gőz, akkor tönkremehet. A gyártó 2 év garanciát ad a készülékre, ami a mai világban már egész jónak számít a megszokott 1 évekhez képest. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr377363670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása