Teszteltem: Zing Burger
2015. április 11. írta: Anita Bé

Teszteltem: Zing Burger

1 éve már biztosan, de lehetséges, hogy több ideje is szeretnék eljutni a Zing-be. Nem tudom milyen okból kifolyólag, de eddig valahogyan mindig kimaradt az életemből. Az ismerősök ódákat zengtek a Zing-ről, így alapvetőnek éreztem, hogy ide el kell menjek. 

10802009_606040972855206_8204668900037392781_n.jpg

Érdemes megjegyeznem, hogy egy olyan helyről van szó, ami eleinte csak egy food truck-ból árult, ám a vásárlók nyomására létrehozott a Király utcában is egy üzletet. Ez csak azt jelenthette, hogy a hely tényleg működik, és még inkább kedvem volt ahhoz, hogy én is rabja legyek a márkának. :)

10931242_632390586886911_659066339833183830_n.jpg

Bátor nő létemre úgy döntettem, hogy a teszthez egy chili burgert veszek alanyul. (Wasabi mustár, jalapeno, sajt, és zing chili szósz.) A velem érkező is ezt kért, mert nagyon kecsegtető volt számára a csípős íz, így most nem tudok a többi választékról írni, bocsi! :) Egy házi limonádét kértem az elfogyasztott étel mellé:

unnamed_10.jpg

Első pillantásra szokatlan, hogy becsomagolják a hambit, de ennek biztosan több különböző oka is lehet: magaddal viheted, a haverodnak is vihetsz egyet ha nagyon ízlett, nem kell tányért mosogatni, stb. 

A kibontás után a hambi nem tűnik nagynak, de jól laktam tőle, szóval ezzel a részével nem volt gond. Aki hozzászokott már ahhoz, hogy magasra épült ételt kap, érhet némi csalódás. Az ízére itt már nagyon kíváncsi voltam... :)

unnamed_1_7.jpg

unnamed_2_8.jpg

A zsemle íze finom, de nem a megszokott. Furcsa volt számomra, hogy bár meg volt pirítva , de ez nem akkor történhetett, amikor kértem az ételt. Ebből adódóan sajnos ez teljesen hideg volt. A hús 100%-osan teljesített, viszont szerintem tényleg fontos lenne megjegyezni, h az eladó kérdezzen rá, hogy mennyire süssék át azt. A városban több különböző helyen ettem, mindenhol eltért. Talán itt volt a legdurvábban érezhető az, hogy ez még csak nem is medium, hanem medium rare volt. (Tehát teljesen nyers volt belül a hús). Nekem ez mindig csalódás, nem győzöm felhívni arra a figyelmet, hogy ezt meg kell kérdezni az értékesítőnek, ne a vásárlótól várják el, hogy tudja, hogy a hely miként készíti el az adott hambit. Jómagam a medium well done-t szeretem, de sok a bátortalan, illetve az első hambizó. Az íze egyébként klassz volt, nem is tudnék abba ezen kívül belekötni. A paprikák mennyisége sem adhatott okot a csalódásra, mert a burgerem összességében nézve tényleg klassz volt. A paradicsom, és a hagyma pedig megdobta a savasságával a pikáns mustáros szószomat, jó párosítás volt.

10482065_614186445373992_6537301380671306126_n.jpg

unnamed_3_6.jpg

A burgonyám nem tocsogott az olajban, nagyon-nagyon finom volt, kellemesen fűszerezve, hozzá a kechup is nagyon jól illett. (Tutira nem bolti). Ez maximális pontszámot kapott részemről. :)

Szóval összességében nézve: Menjetek el, próbáljátok ki, de akinek érzékeny a hasa a nyers húsra -az enyém sajna ilyen- az okvetlenül szóljon, miként készítsék el a burgerét. Bízom benne, hogy egy idő után talán a Zing is kapcsol, hiszen Neki is az érdeke az, hogy több vendéget tudhasson magáénak, így az értékesítők is rá fognak kérdezni majd a hús sütési fokozatára. 

1975106_605581086234528_1478339936376410726_n.png

A képek forrása: Zing Burger Facebook oldala

Elérhetőség: www.zingburger.hu

                   https://www.facebook.com/zingburger/timeline

                  Budapest, Király utca 60.

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr817357586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása