Teszteltem: Gelati Eiscafe Árkád
2015. január 12. írta: Anita Bé

Teszteltem: Gelati Eiscafe Árkád

Van egy csodálatos fagylaltozó az Árkádban Budapesten. Itt igazi olasz fagylaltcsodák várják a belépőket, és nem spórolnak az adagokkal sem. Ehhez mérten megkérik az árát is, viszont biztosan nem leszel csalódott. Tekintettel arra, hogy rengeteg asztal és ezáltal vendég várja a felszolgálók érkezését, azzal számolnod kell, hogy néha várni kell minderre. Légy türelmes, és láss csodát:

223343_444138155655646_314626910_n.jpg

Ez itt egy kb fél literes jegeskávé, vanília fagylalttal, és hatalmas adag tejszínhabbal megpakolva. Véleményem szerint két főnek is bőven elég, ehhez igazodik az ára is. Elég tömény, aki nem szereti a habos-babos italokat, ilyet ne rendeljen magának! :) Engem nem zavart, bár mint írtam ez inkább két fős adag mint egy, így egymagam nem bírtam meginni. A kávé nagyon finom benne, jó erősre főzték, így volt hatása is. A tálalás szerintem nagyon guszta, minden ott van, ahol lennie kell ,és annyi, amitől elégedetten távozunk. Az egyetlen hiba a felszolgálás sebességén van, de szerintem ettől el lehet tekinteni. :)

Nyitva tartás:

Hétfő-szombat: 10:00 - 21:00
Vasárnap: 10:00 - 19:00

Üzlet helye: Budapest/Árkád/Első emelet

96_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr817066179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása