Teszteltem: Essie Hot Chocolate
2015. január 10. írta: Anita Bé

Teszteltem: Essie Hot Chocolate

Bemutatom az egyik kedvenc lakkomat, ami az Essie Hot Chocolate árnyalata. Szerintem ez egy hétköznapokra tökéletes szín, főleg így télen. 

c88813899dcd85ac0076a1bb8ab905c2664e97dbc997cd608ee894b317962076.jpg

Az üvege nagyon egyszerű, de mégis nagyon különleges. Többnyire rányomni szokták a lakkokra a feliratot, nem pedig az üvegből kidomborítani. Szerintem ez jó ötlet volt, megy a pont érte! :) Az ecset egy fehér múanyagban végződik, ami szerintem ronda, és ettől "olcsó" lesz a kinézete. Kár:( 

A felvitelt egy standard vastagságú ecsettel tudjuk megtenni, és meglepően jó a lakk fedése.. Nekem elég volt egy réteg felvitele ahhoz, hogy tökéletesen szép színt kapjak. Ezzel nagyon meg voltam elégedve. Nem is kentem rá második réteget, kíváncsi voltam, hogy mennyi ideig bírja. Úgy gondolom, ha egy lakk kibír 3-4 napot mindenféle lepattogás nélkül, ráadásul úgy, hogy mosogatok, pakolászok, stb. az már nagyon is jó, főleg egy rétegben! :) Jómagam is meglepődtem a tartósságán, de az biztos, hogy a továbbiakban két rétegben ajánlom Számotokra is, úgy az igazi mégis. Az árát tekintve a drágább lakkok kategóriájába tartozik, ám tartós.

essie.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr87058543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása