Teszteltem: Kitchenbox
2015. május 13. írta: Anita Bé

Teszteltem: Kitchenbox

Egy jó ideje szemezgetek ezzel a dobozkával, mely azt ígéri megkönnyíti a főzést, és segítséget nyújt azoknak, akik még nem rendelkeznek kellő tapasztalattal a konyhában, és szeretnének valami különlegeset kipróbálni. Jómagam imádok főzni, de a speciális tudást megkövetelő ételekhez nem értek, értem itt az alapanyagok összetételét-párosítását is. A Kitchenbox azért jó, mert nem kell a bevásárlással bajlódni egy hosszú nap után, minden ki van pontosan mérve, be van csomagolva, és egy receptkártya segít abban, hogy az ételed tökéletes legyen. 

unnamed_14.jpg

Szállítás kedden, és pénteken van, az ételek 1 hétig hűtőben elállnak. Hajtott a kíváncsiság, hogy valóban olyan friss marad-e minden, ezért a hét utolsó munkanapján álltam neki a főzésnek. Az alábbi adagok két személyre szólnak:

 

unnamed_1_12.jpg

Láthatjátok Ti is, hogy valóban nagyon szuper a csomagolás, ebbe senki nem köthet bele. A recept 1-2 tételnél kevesebb adagot ír elő, mint ami a valóságban itt szerepel, nálam ilyen volt az újhagyma. Nem baj, hogy bőségesen raktak bele, egy picit örült ennek az ember lánya. :) Olyan -számomra- újdonságokkal ismerkedhettem meg, mint a pankó morzsa, miso doenjang paszta, gojujang koreai paprika paszta. 

A vacsorám elkészítése nagyon egyszerű volt, a legnagyobb hangsúlyt a húsgolyó összeállítása kapta, melybe apróra vágott vöröshagyma,fokhagyma, reszelt gyömbér, 1 evőkanál szójaszósz, egy evőkanál szezámolaj, a pankó morzsa és koriander került. Az alábbi menükártya segített a munkámban:

nevtelen_1.jpg

2.jpg

unnamed_9_3.jpg

A masszából golyókat formáztam, majd félretettem egy mosogatás erejéig őket pihenni.

unnamed_2_12.jpg

Serpenyőbe olívaolajat melegítettem, ebbe dobtam bele ezeket a kis guszta húsgolyókat, és pirítottam szép aranybarna színűre.(Oldalanként kb. 4-5 perc.) 

unnamed_3_10.jpg

Amikor a kívánt színt elértem, hozzáöntöttem a miso és a paprika pasztát, a maradék szójaszószt, ezt követően 1 dl vízzel öntöttem fel, és alacsony lángon kb 10 perc alatt elkészítettem. 

A tésztához 1 liter forrásban lévő vizet használtam, és kb 5 percembe telt megfőzni. Eközben az étkezési keményítőmhöz 1 dl vizet adtam, csomómentesen elkevertem, és a gombócaimhoz adtam, ezzel szép, sűrű állagot kaptam. Elkészítést követően a tésztára helyeztem a gombócokat és a ragut, vágott korianderrel és újhagymával díszítettem. 

unnamed_6_5.jpg

Összegzés: Szerintem ez egy nagyon jó kezdeményezés, szimpatikusnak találom a szépen csomagolt alapanyagokat, és azt, hogy frissek maradnak valóban ilyen sokáig. Tetszik továbbá a különleges receptvilág, szerintem lessetek meg Ti is egy-egy dobozt. Ha nem vagytok túl bátrak, akkor javaslom a kevésbé szokatlan ízeket. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr67455522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása