Teszteltem: NATURE of AGIVA ROSES szappan
2015. március 09. írta: Anita Bé

Teszteltem: NATURE of AGIVA ROSES szappan

Amikor a bio kereskedésben jártam, nem győztem kapkodni a fejem. Szinte mindent szerettem volna hazavinni, de természetesen ezt azért nem tehettem meg :)

unnamed_2_4.jpg

Amikor ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben, akkor láttam meg ezt a csodálatos szappant, aminek az illata nagyon kellemes. A kézzel készített rózsaszappanhoz rögzítettek egy szivacsot, mely csodásan habzik használat során. A testünk meg fogja hálálni, hiszen a vérkeringésnek nagyon jót tesz, a benne található olajok pedig ápolják a bőrünket. Bulgáriából származik, sajnos magyar terméknél még nem találtam ilyen megoldást. Persze tudom, külön-külön is megvehetném, de nem hangulatosabb mégis így ez a termék? Az árát tekintve 500 Ft alatt volt, így nem egy luxuskozmetikumról van szó.

NATURE of AGIVA ROSES Kozmetikumok a természetes bolgár rózsaolaj varázslatos kivonatával és a damaszkuszi rózsa magával ragadó aromájával. Kinek ajánljuk a AGIVA ROSES kozmetikumokat ? 

A rózsa a nőiesség megtestesítője, a virágok és az illatok királynője. A természetes rózsavíz visszaállítja a test és a lélek harmóniáját.Hidratáló,gyulladáscsökkentő,

Anti-allergén és fertőtlenítő hatású,használatával a bőr bársonyos tapintásúvá válik. Fenntartja a bőr PH-egyensúlyát.

Milyen bőrtípusra ajánljuk a természetes rózsavízzel készült kozmetikumokat ?

Minden bőrtípusra ajánljuk, használható frissítő arc- és testpermetként valamint a haj ápolására is kiválóan alkalmazható.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr147255461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása