Beszóltál a csajomnak?
2019. november 07. írta: Anita Bé

Beszóltál a csajomnak?

- Beszóltál a csajomnak? 

Pattant ki egy fekete járműből egy kopasz, nagyobb darab férfi, fekete bőrdzsekiben. A "csaja" hosszú szőke hajú, igazán csinos. Szép alakja van, csupán sejtem, hogy még nem szült gyermeket. Nem hibáztatom Őket...

middle-finger-rude-gesture-pzpkxu2.jpg

Kép forrása: envato

- Nem, igazából csak beszélgettem Vele, minden rendben van!

Formáltam a szavakat, kerestem a "kiutat" ebből az egész helyzetből. A kisgyermekemet mindeközben a babakocsiban toltam előre, a bejárat felé.

Mégis, mit történt? Nagyon egyszerű, és mondhatni már gyakori eset. Talán már Te is találkoztál nagyobb áruházak parkolójában a bejárathoz közel egy nagyobb autó felfestett parkolóhelyével. Tudtad, hogy ez a hely kinek készült? Olvasd el a cikkem, mert segíteni szeretnék most Neked!

family-parking-sign-k-0010.png

Kép forrása: csaladhalo.hu

Ez a parkoló babakocsival-kisgyermekkel érkező családok parkolóhelye. Azért alakították ki nagyobbra, hogy az ajtót kinyitva kényelmesen ki tudjunk szállni az autóból, továbbá ki tudjuk szedni a babakocsit, és bele tudjuk biztonsággal tenni a gyermekeinket. Hozzáteszem: nem csak a biztonság az egyetlen oka mindennek. A helyek szélesebbek, így biztos lehetsz abban, hogy a Te járműved sértetlen marad.

Nagyon sokszor fordul elő velem az, hogy esőben-hóban-szélben-fagyban az üzlettől szinte a legtávolabbi pontokban tudok csak leparkolni. Természetesen szűken, a babahordozót éppen, hogy csak ki tudom venni az autóból, és már-már Imádkozom, hogy a Te autódnak -és persze a sajátomnak- ne legyen baja. Mindeközben értetlen vagyok, hogy sokan miért is állnak oda, ahova nem kellene? Hiszen látom, hogy egyértelműen nincs még csak gyermek ülés sem az autóban.

Az elmúlt 2 hétben megkérdeztem az embereket (akik nem gyermekkel érkeztek)  hogy tudják-e, hogy az adott parkoló kinek készült. Az alábbi mondatokkal válaszoltak:

- Igen, tudom: fáj a hátam, ezért a lehető legnagyobbra nyitom az ajtót, mert csak így tudok kiszállni.

- Igen, tudom: féltem az autómat, ezért a legszélesebb helyen szeretnék parkolni.

- Igen tudom, kit érdekel?!

- Tényleg?! Nem is tudtam. Arrébb állok!

- Legközelebb akkor másik helyre állok!

- Beszóltál a csajomnak?!

 

Írta: Anita, Kikapcsolódok blog

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr3115294812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása