Teszteltem: Liv Ékszerek
2019. október 04. írta: Anita Bé

Teszteltem: Liv Ékszerek

Szerelem első látásra! Szoktuk ezt mondani akkor, ha azonnal beleszeretünk valakibe, vagy valamibe. Én is így voltam ezzel, amikor a sötétzöld kiszemelt nyakláncomat megláttam. Szeretek szettekben gondolkozni, így egyből tudtam, hogy ez a termék ruhatáram egyik alapdarabja lesz.

33_2.JPG

Kezdjük is az elején. Liv Ékszereket nem más készíti, mint Ferenczi Lívia: egyeztetésünk során végig nagyon segítőkész, és kedves volt. A türelem biztosan a kisujjában van, hiszen Ő maga is Édesanya: egy kislánya van, akit a férjével közösen nevelnek, szeretetben-békességben.

Az ékszerek mindig is fontos szerepet játszottak az életében, hiszen a színek szerelmese Ő maga is. Tudtátok? Nem csupán készletről tudjátok megvásárolni álmaitok darabját, hanem arra is lehetőségetek van, hogy megtervezzétek azt. Nálam ez abszolute kedvenc terület, így biztos vagyok benne, hogy fogunk még kapcsolódni Líviával.

A termékeimet futár hozta házhoz, alaposan becsomagolva egy buborékos borítékba. Nem számítottam arra, hogy milyen szép lakhelye lesz az új ékszereimnek, így nagyon meglepődtem amikor megláttam. Saját kis zsákocskát kapott mindkét nyakláncom, így nem kell az esetleges sérülésektől tartanom.

111_4.jpg

Liv felhívta a figyelmemet arra, hogy természetes a folyamat, amin keresztül megy az ékszer. A fém részek idővel rezesedhetnek: ez az ékszerünk szépségét nem befolyásolja. Ha úgy érezzük, hogy az alábbiakat tudjuk mellőzni, akkor a termékünk tovább marad makulátlan: óvjuk a parfümtől, párától, és természetesen a víztől.

Az ékszereket több egymást követő napokon viseltem: kíváncsi voltam, hogy a kisgyermekes közeget miként bírják: hiszen, ha ezt túlélik, akkor mindent! � A legkisebb gyermekem immáron 10 hónapos: mindent szeret alaposan szemügyre venni, így evidens volt, hogy az új nyakláncaimat is a kezébe fogja fogni, és nem túl óvatos mozdulatokkal érzékelteti majd, hogy ez bizony Számára is szórakoztató. Arról nem is beszéltem, hogy most lépett abba a korszakba, hogy nem csak a kezeivel érzékeli a körülötte lévő világot, hanem a szájába is veszi. (Itt szeretném felhívni a szülők figyelmét, hogy ezt ne engedjétek, hiszen az ékszert nem erre találták ki!) Nos, mindkét szépségem az eredeti állapotában tündököl!

Vegyük sorjában a darabokat, hogy melyik-mitől is olyan különleges.

Csavart ékszer:

Alumínium szálakkal tekert darab, amelyben három szín dominál. A fém szálak végett a nyakláncom élénken tündököl a bőrömön. Jól mutat világos vagy sötétebb árnyalatú bőrszín esetén is. Ez egy szolid darab, így csodásan fest akkor, ha farmeres napot tartasz. Nálam az abszolute befutó szett egy skinny kék farmer, egy ing és ez a darab volt. Nagyon nőies, ám mégis különleges, sokan megdicsérték!

55_1.JPG66_1.JPG77_1.JPG88_1.JPG

Fontos: fémallergiásoknak sajnos kerülendő darab!

Fám szállal tekert nyaklánc:

Bizony, megérkeztünk a szerelemdarabomhoz. Érdekes, mert ritkán hordok sötétzöld színeket, ám mégis, amikor ezt a terméket megláttam, megdobogtatta a szívemet. Az első gondolatom az volt, hogy Lívia ezzel bizony nagyon sokat foglalkozott. Mint minden kézműves termék, ez is igazán időigényes. Sokan nem gondolnak abba bele, hogy az alkotónak mennyi ideje van egy ilyen apró szépségben. Fontos elmondanom, hogy itt nem csupán az elkészülési időre gondolok, hanem akár magára a tervezési folyamatra is.

33_3.JPG44_1.JPG

Ékszerem nagyon részletgazdag, színében káprázatos darab. Tökéletes lehet egy nyári estén, de akár a most közelgő ünnepek során is elő lehet venni, és egy alkalmibb ruhával párosítani.

Ezt a szettet egy szűk fekete nadrággal, és egy szűk, fekete felsővel viseltem. Érdemes hozzá magassarkút viselni, mert nagyon nőies darab. Azonnal ezt láttattam mindenkivel, így mindenki, akivel találkoztam a csodájára járt.

Színeiben a sötétkék, a zöld, és persze maga a réz uralkodik.

Fontos: sajnos fémérzékenyeknek kerülniük kell ezt a darabot.

Érdemes megjegyeznem, hogy vékonyabb láncok esetén lehetőség van gold filled, 24 karátos ékszeralkatrészeket kérni, így az erre érzékenyek is bátran viselhetik a termékeket. Erről bővebben ITT olvashattok.

Ha Nektek is elnyerte tetszéseteket Liv ékszerei, akkor könnyű dolgotok van. Online könnyedén megtaláljátok Őt, és pár kattintás után már le is tudjátok adni a rendeléseteket.

Elérhetőségek: 

https://livekszerek.hu/

https://www.facebook.com/Livekszerek/

Írta és fényképezte: Anita, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagram oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr5315191854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása