Teszteltem: Your Perfect Design
2019. július 23. írta: Anita Bé

Teszteltem: Your Perfect Design

Andreával nem is olyan régen hozott össze a sors: közös érdeklődési körök, és életesemények láncolata az, ami jelenleg összeköt bennünket. Ez a cikk sem a megszokott: egy picit bemutatom majd Nektek azt, hogy miként is készült el egy logó Andrea által, továbbá bemutatom Nektek a tervezőt, aki a brand mögött áll.

garzone-palocska-andrea-8.jpg

A Kikapcsolódok blog 1 hónappal ez előtt álmodta meg az Eco Town rendezvényt, és ide csatlakozott be Andrea, hogy elkészítse azt a logót , amely elegánssá teszi majd az eseményt.

Beszélgettünk arról, hogy milyen színek tetszenek, mi az, ami inspirációként hatott rám, és elnyerte tetszésemet. Elég konkrét elképzeléseim voltak, ennek ellenére meglepődtem, és nagyon boldog voltam, amikor megláttam a végleges formáját annak, amelyet a Your Perfect Design alkotott számomra.

eco-town-logo_2.png

Az alap elképzelésem az volt, hogy legyen egy picit kék…egy picit zöld: jelenjen meg maga a természet a színekben, és a formavilágban. Szerettem volna, hogy felhívja a figyelmet magára, egyszóval ugorjon ki a képernyőről, és mondja szinte azt, hogy „hellóóóó, itt vagyoook!”.

A nők nagy részének, beleértve nekem is, nagyon tetszett a most divatos kalligráfia, így szerettem volna egy csipetnyit ebből, továbbá a vízfestékes hangulatból is.

Mondtam, tényleg elég konkrét voltam! Nos, ezt kellett Andinak mind-mind összemosnia, és egy végterméket megálmodnia. Azért ez nem is olyan egyszerű ám!

garzone-palocska-anndrea-6.jpg

És, hogy mi inspirálja Andit? Szinte minden, amely körbeöleli az életét: legyen szó színről, formáról, esetleg egy hangulatról. Amióta a vállalkozását vezeti, mindenhol felfigyel valami apróságra, ami beindítja a fantáziáját.

Andrea sem ezen a pályán indult, ám az élet úgy hozta, hogy szakmát váltott, és kitanult egy újat. Tudta, hogy egyszer ezzel szeretne foglalkozni, így energiát-időt fektetett ebbe, és elvégezte az ehhez szükséges tanulmányait.

Mit tanácsol azoknak, akik már nem 20 évesek, és váltani szeretnének?

„Sosem leszel túl idős ahhoz, hogy azt csináld, amit szeretsz! Tegyél érte nap, mint nap…ne sajnáld az energiád! Ha szívvel-lélekkel csinálsz valamit, akkor jó eséllyel sikeres leszel!”

Tudtam, hogy hasonló életszakaszban vagyunk, és gyermekkel van otthon, így egyből eszembe jutottak a kérdések, amely arra irányult, mely szerint mégis hogyan összeegyeztethető mindez?

„A szüleim és a férjem is segít abban, hogy legyen időm a munkára. Az alvásidő is mindig a laptop előtt telik munkával, továbbá éjszaka is dolgozom.”

garzone-palocska-andrea-3.jpg

Nagyon kíváncsi voltam, hogy a Your Perfect Designnak mi tetszett az Eco Town logójában, és miként is kezdte a munkafázist Andrea.

„Egyeztettük az igényt, a színvilágot, a lehetséges grafikai elemeket, a mondanivalót. Ez utóbbi volt az, ami nagyon megtetszett. A logót kezdésnek mindig szabad kezű rajzolással, skicceléssel tervezem meg, ezt követően kezdődik a vektoros megvalósítás.”

A brandnek nincsen kifejezetten rá illeszthető stílusa: mindig ahhoz igazítja az adott arculatot Andrea, amely Hozzátok a leginkább illik.

 garzone-palocska-anndrea-7.jpg

Keressétek bátran a Your Perfect Designt, és álmodjátok meg együtt az új arculatotokat!

Elérhetőségek:

https://www.facebook.com/yourperfectdesign.hu/

https://www.yourperfectdesign.hu/

https://www.instagram.com/yourperfectdesign.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr2114976778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása