Teszteltem: A Jordan Green Clean fogkeféje
2019. június 09. írta: Anita Bé

Teszteltem: A Jordan Green Clean fogkeféje

Gimis koromban imádtam betérni az antikváriumokba; egy alkalommal megakadt a szemem az újrahasznosítás szón, amelyhez sötétkék könyvborító és a Föld rajza kapcsolódott.

Rövid séta közben, gyors fejszámolást végeztem a zsebpénzem állását illetően és úgy döntöttem, hogy megveszem a könyvet.

Még aznap kiolvastam...elhatároztam, hogy a környezetvédelemért minden tőlem telhetőt megteszek és napi rutinként építem be felnőtt életembe.

 

_dsc0003.JPG

 

A „recycled” és „green” szavak naponta tartják tudatunkban a környezetünk védelmét és az újrahasznosítás módszerét.

Pillanatok alatt értelmezzük a „körforgó nyilak” piktogrammját és szinte tudatunk alatt konstatáljuk, hogy teszünk a környezetünkért – a tudatosítást érdemes időről-időre kézzel foghatóvá tenni magunknak, mit teszünk a környezetünkért és mit az újrahasznosítás valójáért.

 

_dsc0001_1.JPG

 

A Jordan Green Clean fogkeféjét a futár egy papír dobozban kézbesíti; tetszik, hogy a feladó tömőanyagként matricahordozót használt.

 

A fogkefe újrahasznosított papír rostból készült hasábban, a lehető legkörnyezetbarátabb ragasztóval (FDA hatóság - regisztrált) illesztett, erdővédelmi tanúsítvánnyal (FSC Certification) biztosított papír matricán olvasható gyártói- és felhasználási információkkal érkezik.

 

_dsc0005_1.JPG

 

A norvég Jordan márka 1927 óta munkálkodik a fogápolás globális neszesszerében. Családunk Fogainak teljes életvitelét kísérhetjük végig a Green Clean-nel, egészen 0 éves gyerkőckortól.

 

A Jordan Green Clean teljes egészét a Red Dot Design – díjas, norvég Andreas Engesvik (bútor-, teríték- és ipari dizájner) tervezte.

 

4 színben kapható, én a rózsaszínt választottam. A víz hatására mikro csillogással köszön a pasztell rózsa.

 

_dsc0006.JPG

 

Az ergonomikus nyél ujjtámasztéka olyan kényelmes, mintha egy hangszer feküdne kezeink között; az élelmiszeripar hűtött termékeihez használt műanyagokból (pl: joghurtos pohár), 100% újrahasznosítással készül; mentes a szánkra káros kemikáliáktól.

 

_dsc0010_1.JPG_dsc0015.JPG

 

Puha és közepesen kemény sörték közül választhatunk; én a szoft mellett döntöttem.

A sörte Ricinusból származik, színezékmentes. 1 hétig, napi 3 alkalommal mostam fogat a JGC-nel.

 

_dsc0007.JPG

 

Vizes kezemben a nyél kellemes tapintásúvá válik, nem csúszik; elég hosszú, hogy a hátsó fogaimhoz is elérjek; számomra kedves, hogy a sörték úgy mozognak, mint apró selyemtáncosok; elég kevés fogkrémet adagolni a habzáshoz; a sörtéket tartó fej nagysága tökéletes a fogsor teljes lefedéséhez; imádom, hogy a víz a fogkrémet pillanatok alatt mossa ki a sörték közül.

 

_dsc0018_1_1.JPG

 

Már elérhető a magyarországi drogérialáncokban!

 

J(ordan*)Ó fogszépítkezést!

Naponta HASZNÁLHATOD ÚJRA!

 

Írta: Sas Gabriella, fényképezte: Csapó Krisztián, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagram oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr2014886004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása