Teszteltem: Olive&Oliva by Barbara Schwarz
2019. május 30. írta: Anita Bé

Teszteltem: Olive&Oliva by Barbara Schwarz

Egy esős napon hátra dőltem a székemben, elővettem Barbara csomagját, és óvatosan kinyitottam. A gyermekem már aludt, így teljes izgalommal vártam az alkalmat, amikor elkezdhetem Barbi termékeit tesztelni.

Tudniillik, mint minden nő, én is szeretek lehengerlően finom illatokat szaglászni, különböző textúrájú krémekkel az ujjaim között relaxálni, szépülni.

2_6.JPG

 A csomagomat óvatosan bontogattam, és szépen sorba jöttek a termékek, így a tesztemet is ezek alapján végzem. Érdemes elmondanom, hogy 1 héten keresztül minden nap használtam a termékeket, így pontos képet tudok adni annak hatásairól.

Szappan:

Kakaóvaj alapú termék, amelyet a marcipán és a kakaó inspirált. Erőteljesen marcipános illata van, 1 nap után egy kisebb fürdőszobát azonnal megtöltött az illatával. Édes-dinamikus illat jellemzi. A kézmosást követően több órán keresztül érezni lehetett a bőrömön. Felülete érdes, amikor kézben veszed, jó érzés vele kezet mosni. Bár naponta többször használtam, nem éreztem, hogy hatalmas fogyott volna. Abban egészen biztos vagyok, hogy a folyékony szappan helyett ez klasszisokkal jobb választás.

3_9.JPG

Testvaj:

Számomra a befutó termék lett a márka zöld teás testvaja. Kezdetben darabos volt, amit láthattok is a képen, viszont ezek az apró szemcsék ahogyan a kezed felmelegíti a terméket, egyből elolvadnak. Nem meglepő, hiszen ténylegesen úgy reagál, mint ahogyan azt a vajtól is várnád. A bőröm nagyon gyorsan beszívta, és nagyon meghálálta. Selymes, puha lett, az illata pedig egyenesen Isteni. Mivel kisbabával vagyok jelenleg itthon, számomra fontos volt, hogy a testvaj, amit használok, ne legyen túl erőteljes illatú. Nálam ez abszolute kedvenc lett, biztosan fogok még ebből használni.

4_3.JPG7_3.JPG

Testradír:

Ütős társítás, igazi felüdülést kap, aki ezt választja: cseresznye, aloe-vera, hibiszkusz, és mentol az, ami ebben a kis üvegcsében lapul. Jómagam minden testradírt a fürdőszobában szeretek használni. Kezdetben felpuhítom egy kis meleg vízzel a bőrömet, majd ezt követően vetem csak be a terméket. Alaposan, körkörös mozdulatokkal viszem fel a terméket, amely kíméletes, de mégis hatásos.  A testradír használata után bizsergett a lábam, szó szerint. Kellemes érzés volt, hogy selymes-puha lett, a mentol pedig adott ehhez még egy löketet.

5_4.JPG

Nem kell belőle sokat használni, így legalább 7 alkalomra elegendő egy üveg, ha a teljes testre kívánod használni.

1_9.JPG

 

Zöld luxus szérium

A zöld tea kivonatot tartalmazó szérum elsősorban azoknak ajánlott, akiknek szárazabb az arcbőre. Nekem pont az, így ideális használnom. 1 hét után a szem alatti karikáim -amelyek az alvásmegvonástól keletkeztek- halványodtak, amelyet a környezetem is észrevett.

Regeneráló hatású, így ajánlott a ráncok kialakulása ellen, és akkor is érdemes használnod, ha már -sajnos- kialakultak. Segít egy kicsit feltölteni a bőröd, élénkebbé teszi.

6_5.JPG8_3.JPG

 

Kaviáros arckrém:

A második befutóm ez a termék lett. Igyekeztem olyan képet készíteni Nektek, amelyből talán láthatjátok, hogy mennyire „habosan-krémes” az állaga. Olyan jó érzés volt belenyúlni, hogy szívem szerint az egész tégelyt magamra tettem volna. No, de ne szaladjunk ennyire előre!

A terméket kezdetben óvatosan használtam, hiszen a kaviár szó, lássuk be egy krém esetén nem annyira bizalomgerjesztő. DE: a bőröm imádta! Nagyon gyorsan beszívta, és ezt azzal hálálta meg, hogy extra puha lett, és nagyon-nagyon selymes, amelyet azonnal észre lehetett venni, és tapintani.

9_1.JPG

A férjem azt mondta, hogy olyan az arcom, mint egy babapopsi. Egész nap simogatná.

(A hormonok miatt pedig nem így gondolnék rá feltétlenül!)

10_3.JPG

A kaviár egyértelműen a luxus, és a fényűzés jelképe, így a bőröd is különleges kényeztetésben részesül, ha ezt használod. 

Az arckrém rendkívül gyorsan beszívódik, turbózza a sejtek anyagcseréjét, frissít, feltölti az enyhe ráncokat, és természetesen nem hagy ragacsos érzetet maga után.

MUST HAVE darab minden nőnek!

 

Elérhetőségek:

https://www.facebook.com/oliveandolivanaturkozmetikum/

https://www.oliveandoliva.com/

Írta és fényképezte: Anita, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagram oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr6714869910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása