Teszteltem: Manduca XT babahordozó
2019. március 12. írta: Anita Bé

Teszteltem: Manduca XT babahordozó

Izgatottan vártam ezt a cikket, hiszen nagy vágyam volt, hogy gyermekemet a lehető legbiztonságosabban hordozhassam.

2_5.JPG

A terméket gyorsan, alaposan becsomagolva kaptam meg egy hűvös napon. A csomagolásnak esélye sem volt megsérülni, ami már mosolyt csalt az arcomra.

A Manduca márka nem ismeretlen az Édesanyáknak: aki ismeri, tudja, hogy egy nagyon megbízható, jó minőséget képviselő német cég áll a név mögött. Érdekesség, hogy a márkát sajnos hamisítják, így nagyon fontos, hogy megbízható helyről vásároljátok meg a terméketeket. (Szívből ajánlom a mamamibolt.hu oldalt, ahol egészen biztosan azt kapjátok, amit szeretnétek.)

A termék egyik nagy dobása az állítható terpeszszélesség: így a legkisebbektől egészen a 20 kilós nagyobb gyermekekig bátran használhatják. Az én kisfiam még csak 2 hónapos, viszont ennek a terméknek köszönhetően már Ő is élvezheti a hordozást. Nagyon fontos volt Számomra, hogy a férjem is felvehesse a Manducát, így a döntésem másik oka a könnyed használat volt.

m2.JPG

Az első használat előtt érdemes mindenkinek elolvasnia a használati leírást. Ugyan hosszúnak és bonyolultnak tűnhet, de higgyétek el, nem az. Minden fontos infó megtalálható benne, és inkább mindent tartalmazzon, mint kimaradjon valami, nemde?

Fontos volt számomra, hogy a férjem is bátran tudja viselni a Manducát, így kifejezetten egy könnyedén használható terméket szerettem volna választani. A csattok biztonsági zárral vannak ellátva, így a viselője magabiztosan hordozhatja szeretett kisbabáját benne. Amikor átvettük a hőn áhított Manduca XT-t, nem csak én néztem nagy szemekkel, hogy mit is tud ez a csoda, hanem a támogató férj is végig mellettem állt, együtt bújtunk minden részletet, hiszen Számára is nagy álom teljesült be ezzel.

3_8.JPG

Az első használat: igen, hirtelen úgy érzed, hogy rengeteg csatt van, és azt sem tudod, hogy hova is nyúlj. Második felvétel során egyértelműen bebizonyosodik, hogy tévedtem, csupán béna voltam kezdetekben. Tehát, semmi pánik, nagyon is logikus minden. Különböző módon hordhatod a Manduca XT-t, ez benne az egyik legszuperebb dolog. Jómagam a legegyszerűbbet szerettem volna kipróbálni, ennek oka a türelmetlenségem volt -legyen már rajtam, szeretném újra átélni ezt az élményt!-.

Amikor benne volt a kisfiam Áron, kicsit úgy éreztem, mintha újra a pocakomban lenne. Bevallom kezdetben egy pár könnycseppet is elmorzsoltam a nosztalgikus hangulat végett. Olyan csodálatos érzés volt újra érezni a mozgását a hasamnál-mellkasomnál, mondhatni kicsit hiányzott is. Amikor kézben felveszed a gyermeked, ezt nem érzed, ennek a varázsa itt viszont újra előjött.

Az első mozdulatom automatikusan az volt, hogy a popsijára tettem az egyik kezem. Majd fokozatosan tudatosult bennem, hogy elvehetem azt, itt nincs szükség erre, hiszen a Manduca XT magabiztosan tart. Sétálgattam kezdetben a lakásban vele, hiszen nem csak a babának, de az anyukának is szoknia kell még mindezt. Az ösztönös mozdulatok néha-néha visszatértek, de csak le kellett pillantanom, és tudtam, hogy erre nincsen szükség.

m4.JPG

A gyermekem békésen aludt a hordozóba, és ebből tudtam, hogy ez Számára is egy nagyon jó választás.

A piacon több különböző termék van, mégis erre esett a választásom. Mivel tud a Manduca XT többet, mint társai?

Egyre több magyar hazai kézműves márka kezdett el hordozót készíteni. Úgy gondolom, hogy ez egy óriási felelősség. Az emberi életet pénzben nem lehet mérni, így Számomra a legfontosabb a márka volt. Szerettem volna egy olyan céget választani, akiről tudom, hogy megbízható-vállalja a felelősséget a termékéért. Tudtam, hogy a Manducat rengetegen ajánlják, rengeteg vásárló jelezte, hogy ez egy remek termék. Számomra evidens volt ezek után, hogy erre tegyem le a voksomat, így biztonságban tudva kisbabámat.

A Manduca XT ezen túl végre tényleg a kezdetekben is hordható. A hordozó kendők számomra bonyolultak, a férjem pedig határozottan elzárkózott azok használatától. Tudtam, hogy ez lesz a befutó, amikor láttam, hogy mennyire könnyű a használata.

m5.JPG

És végül igen, a külcsíny. Bárki-bármit mond, a külső igenis fontos egy termék esetében. Szerettem volna, hogy a hordozóm jól nézzen ki. A Manduca XT jelenlég két színben kapható: szürke-narancssárga, és szürke-türkizkék.

A terméket több mint két hétig teszteltem, ezen idő alatt rengeteg minden változott. Kezdetben hosszabb idő volt elindulni, most már egy rutinná vált a hordozó használata. Már nem helyezem a kezemet a gyermekem popsija alá, hiszen tapasztaltam, hogy a termék megbízható. Gyakran ebben pakolásztam a házban, amíg a kisfiam békésen aludt…

1_8.JPG

Elérhetőségek:

https://mamamibolt.hu/13_manduca

Írta: Anita, Kikapcsolódok blog

Fényképezte: Sas Gabriella és Anita, Kikapcsolódok blog

Helyszín: B72 Stúdió, Budapest

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagramm oldalunkon! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr2614684326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása