Teszteltem: Tropicarium
2018. június 26. írta: Anita Bé

Nyáron leginkább a szabadba vágyunk, a természet és a víz közelsége szinte hívogat, hogy sok-sok kalanddal legyünk gazdagabbak ezekben a napfényes hónapokban.

De mit tehetünk akkor, ha annyira tikkasztó a hőség, hogy csak légkondicionált helyen tudjuk átvészelni a napokat vagy egy váratlan időjárás változás felborítja a megtervezett programunkat? Aggodalomra semmi ok, mert erre az esetre van egy szuper ötletem; látogassátok meg a Tropicariumot, Budapesten a Campona bevásárlóközponton belül!

Előzetesen, a honlapon tájékozódtam a nyitvatartásról, ahol örömmel láttam, hogy a Tropicarium nagyon kedvező időintervallumban látogatható, így egy átlagos napot is feldobhatunk ezzel a kiváló kikapcsolódási lehetőséggel. Mi hétfői napot választottunk, így-hétköznap lévén- nem volt tömeg, 2-3 óra alatt mindent nyugodtan, kényelmesen és alaposan végignézhettünk.

Először a magyar faunát tekintettük meg, ahol máris elidőztünk, mert a 15 hónapos kislányom nagyon élvezte a látványát. A következő teremben kígyókat, selyemmajmokat, leguánokat láthattunk, majd a trópusi esőerdő részben a mennydörgés és zivatar hangokkal valósághű környezetben találtuk magunkat. Az aligátorok pihenőidejüket töltötték az ott tartózkodásunkkor, de így is lenyűgöző látványt nyújtottak. Ezt követően két irányba indulhattunk: megnézhettük a galérián található terráriumokat, akváriumokat, ahol rovarokkal, gyíkokkal, madarakkal és hüllőkkel találkozhattunk, a másik irányba pedig a trópusi, édesvízi halakkal szemezhettünk.

A cápaakvárium volt az én kedvenc helyszínem, ahol órákig tudtam volna időzni és átadni magam az élménynek. A kislányom is ugyanígy érzett, akit teljesen elvarázsolt ez a közeg, tátott szájjal bámulta a cápákat, rájákat és halakat az alagútszerű részben.

/Amennyiben kedvünk tartja, egy másik szemszögből, akár üldögélve szintén szemlélhetjük a legnagyobb akváriumot. /

Fantasztikus látványt nyújtottak a tengerek élővilága teremben a színes halak, korallok, majd legvégül a rája medencét tekinthettük meg, ahol csoportvezetés kapcsán etetésen is részt vehettek.

Mi nagyon jól éreztük magunkat, mert testközelből láthattunk csodálatos élőlényeket és kellemes környezetben tölthettük az időt a nyárias hőségben. Kisgyermekkel is nyugodtan keressétek fel a Tropicariumot, mert a kislányomat (15 hónapos) ugyanúgy lekötötte a látvány, ahogy bennünket felnőtteket. Nagyobbakkal már elolvashatjuk a tájékoztatót az élőlényekről.

Időseknek és fiataloknak egyaránt jó kikapcsolódási lehetőség és-szerintem- randevúhelyszínnek sem utolsó, mivel a Tropicarium egy bevásárlóközponton belül található, így akár összeköthetjük a kellemeset a hasznossal. Ha megéheznénk, akkor a közelben számos kellemes éttermet felkereshetünk.

Ha esik, ha fúj, vagy ha már nem bírjátok a meleget, látogassatok el ide, ahonnan garantáltan élményekkel feltöltődve térhettek haza!

Vidékről és a fővárosból egyaránt könnyen elérhető a Tropicarium, akár autóval, akár tömegközlekedéssel közelítsétek meg. Ha autóval utaztok, akkor az M0, M1, M7 autópályáról a 6-os főúton át vagy a Nagytétényi útról tudjátok elérni a helyet. Busszal a XI., XV., XXI., XXII. kerületből, Budaörsről, Diósdról menetrendszerinti járatokkal (a legtöbb busz érinti a Móricz Zsigmond körteret) érkezhettek a helyszínre, ha pedig vonattal utaztok, akkor a Budatétény vasútállomáson kell leszállnotok. A parkolás, az épület mellett, ingyenesen megoldható.

Nyitvatartás: minden nap-piros betűs ünnepeken is- 10 és 20 óra között. A pénztár 19 órakor zár. (Kivéve: december 24-26., december 31-január 1., ekkor eltérő időpontokban nyit és zár a Tropicarium)

Írta: Kisa-Nagy Viktória

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kong.Kinga 2018.06.27. 18:59:58

Mit csinálunk? végre pihenünk kicsit, legózunk, játszunk végre...

... 25x voltunk,
a végén az ajándékbolt az igazi csapda. ;)