Teszteltem: Home With Love
2017. november 01. írta: Anita Bé

Teszteltem: Home With Love

Líviát idén ismertem meg, és egyből felfigyeltem azokra a csodákra, amelyet alkotott. A szenvedély, amivel dolgozik, azonnal átjött a fényképen keresztül is.

1_15.jpg

Immáron hagyománnyá vált, hogy az Ünnepek közeledtével mindig bemutatok Nektek olyan személyeket-üzleteket, akiktől érdemes díszeket vásárolnotok, hiszen megbízhatóak és igényesek.

A Home With Love-nál lehetőségetek van a termékeket postai úton kérni, így az elsődleges szempont, amit vizsgáltam ebben az esetben, hogy miként is érkezik meg az általam megrendelt adventi koszorú. Viszonylag gyorsan, a rendeléstől számított pár napon-héten belül megkaphatjátok a termékeket, ha még időben jelzitek Líviának a rendeléseteket, ez szinte biztos, hiszen jómagam is gyorsan kézhez kaptam, amelyet az MPL hozott házhoz. Minderről emailt is érkezett, így biztos lehettem, hogy melyik nap is csönget majd a futár.

img_2988.JPG

img_2989.JPG

A koszorú hatalmas dobozban érkezett- meg is lepődtem, hogy mekkorában- , amely gondosan le volt ragasztva, oldalára pedig futárnak jelezve, hogy melyik a helyes irány. A feladónál már ott díszelgett a Home With Love logója, ami egyből mosolyt csalt az arcomra. A csomagomat felbontottam, majd meglepődve láttam azt a precizitást, amivel be lett helyezve az általam választott termék. Rengeteg levegővel töltött zacskó, papír védte az én kis ünnepi díszemet, ami kiemelést követően is lélegzetállítóan szép volt.

2_10.jpg

3_12.jpg

Szerettem volna tudni, hogy Líviának milyen stílusa-ízlése van, így részben rábíztam a koszorúm elkészítését. A kikötésem csupán annyi volt, hogy idén hófehér karácsonyt szeretnék egy kevés pirossal fűszerezve. Az otthonunk erősen skandináv hatású, erősen dominál a fehér-szürke színvilág. A gondolatomban olvasott a Home With Love, hiszen ezen okból kifolyólag egy kis ezüstöt is belecsempészett a színvilágba, így adva meg a végső hangulatot.

4_11.jpg

Mondanom sem kell, a képekből is láthatjátok, hogy a termék meseszép. Fontos kiemelnem, hogy dísz egyik alapanyaga a kötött anyag, ami körbe öleli az egész koszorút. Tulajdonképpen olyan, mint egy hatalmas sál, ami óvja és védi a terméket azon túl, hogy csodálatos hangulatot kölcsönöz neki.  Sok dekorációnál észrevettem, hogy hiába szép a rá felpakolt kis apróság, gyakran elcsúszik ezen a ponton az egész, és máris kiesik az érdeklődési körömből. Ettől itt, mint írtam, nem kell félnetek. 

A másik kritikus pont -és ezt tapasztalatból mondom- a tömbgyertya szokott lenni utaztatás során. Ez talán minden koszorúnak a leggyengébb pontja, hiszen könnyedén törhet-sérülhet-pottyanhat le a fő termékről. Lívia gyertyái úgy illeszkednek, ahogyan ő maga odatette. Hatalmas plusz pont érte.

5_8.jpg

Bízom benne, hogy Ti is kipróbáljátok, hogy milyen csodákat rejt a Home With Love üzlete, és Ti is rendeltek idén Líviától, mert őszintén, szívből ajánlom Nektek!

Elérhetőség:

 

Home With Love

 

Követhettek bennünket Facebook oldalunkon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr8213029062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása