Teszteltem: Handmade Home
2016. július 30. írta: Anita Bé

Teszteltem: Handmade Home

Úgy érzem mindig csodálatos az a nap, amikor egy gyerek kaphat valamit. Látni az arcán a hatalmas mosolyt, megfizethetetlen.

55_1.jpg

Jelen cikkemhez a Handmade Home terméke került górcső alá. A gyerekek körében nagy népszerűségnek örvend a felhőpárna, így nagyon kíváncsi voltam, hogy valóban annyira klassz dolog-e, mint amilyennek mások gondolják.

44_1.jpg

A leadott rendelést követően másfél héten belül nálam volt a kiválasztott termék, amely gondosan be volt csomagolva, így sértetlenül kaptam kézhez. Vera -a tulajdonos- elmondta, hogy az egyik nagy kedvenc a menta színű, csillagokkal borított párnácska, így én is ebből kértem most. Ezt megfejeltük a kis kezecskébe is jól illő „kistesóval”, ami szürke színben készült el. A nagy méretre rákerülhet egy név is- ha a vevő így szeretné- így én is éltem ezzel a lehetőséggel.

33.jpg

A csomagot kibontva láttam, hogy csodásan élénk színű termékeket kaptam, kiváló anyagból készültek a párnák, és Vera nem spórolt a töltőanyaggal sem. Sok helyen úgy gondolom ez egy hiba, hiszen ha pont ez kevés, pikkpakk összeesnek ezek a mesés párnák. Szerencsére itt ilyen probléma nem lesz! J A nevet egyértelműen kézzel varrták fel, ami számomra külön öröm, hiszen ettől is annyira egyedi, és kézműves a párna jellege. Számomra ezek mindig megérdemelnek egy plusz mosolyt, hiszen tudom, hogy nem gyártósoron készültek, hanem kizárólag a kisfiamnak, nem kevés időt, és energiát belefektetve.

22_1.jpg

A varrások pontosak, hibátlanok. Nincs szakadás, nem látszódnak ki a cérnák, így későbbiekben is nagy eséllyel tökéletes marad a párnácskánk. Ármin szobájának éke lett a menta színű darab, viszont a szürke úgy látom egy hatalmas kedvenc lett-lesz. Pont a kezecskéjébe illik, nagyon jó a fogása-tapintása.

66_1.jpg77_1.jpg

Könnyedén tudják forgatni ezek az apró kezek ezt a csöpp kis párnát. Szuper ajándék akár egy születendő gyermeknek ez a párosítás, vagy akár ha babalátogatóba megy az ember! Számomra mindig fontos volt a minőség, sosem szerettem a „gagyi” hatást. Nagyon örülök, hogy a Handmade Home is magasra tette ezt a mércét, és tudatosan, nagyon precízen készíti el ezeket a párnákat. A gyerekek biztonsága kiemelten fontos mindannyiunk számára, és a termékeket átnézve a márka is hasonló elveket fektetett le maga elé, hiszen nem kapni olyan játékokat, amelyekkel bármelyik korosztály is megsértené magát.

Alább ízelítőt kaphattok, milyen termékekből lehet még válogatni:

333.jpg

222.jpg13095773_1278717402140137_2247038631530939162_n.jpg941362_1265407330137811_5787484144210142643_n.jpg

A Handmade Home-ot az alábbi linken éritek el:

https://www.facebook.com/handmadehomee/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr258922468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása