Teszteltem: Babóca csatos hordozó
2016. június 23. írta: Anita Bé

Teszteltem: Babóca csatos hordozó

Izgatottan vágtam bele a tesztem megírásába. Nagyon tetszettek azok a kismamák-kispapák, akik vagányan sétálgattak le-föl az utcákon a csatos hordozójukban. Addig, amíg a negyedik emeleten laktam, és a babakocsival minden nap kétszer meg is másztam az emeleteket, mindig elmorzsoltam néhány könnycseppet. Utólag belegondolva nem is értem miért is nem vásároltam jómagam is egy babahordozót…

baboca11.jpg

Nos, a megrendelésem egy hét múlva már készen volt. Ez szerintem nagyon tiszteletreméltó idő, hiszen kézzel készült termékről volt szó, és a színeket is én kombináltam össze. Le a kalappal a határidő előtt. Kaptam egy használati útmutatót, és egy ajándékot a termékemhez. Az előbbi egy jól kigondolt, illusztrált szóróanyag, amelyet érdemes okvetlenül megőrizni. Különböző módszereket mutat be, miként is tudjuk használni a hordozónkat. Tekintettel arra, hogy még nagyon kezdő vagyok eme témakörben, így egy egyszerű változatot mutatok be Nektek a blogon. Viszont amint a kisbabám is hozzászokik az új útitársunkhoz, ezt követően szívesen illusztrálom Nektek az összes felvételi módszert. Van olyan, ami kifejezetten rutinos Anyukáknak való, és van, ami az óvatosabb Mamiknak javasolt. (Jómagam abszolút az utóbbi kategória vagyok. )

Hordozási módok:

- Elöl hordás (Ezt láthatjátok nálam)

- Hátul hordozás (Különböző módokon felvéve)

- Csípőn hordozás

Részemről a szín szerelem volt első látásra. Mindenképpen valamilyen rikító, jól látható termékre vágytam. Igenis vegyenek észre: ha jön az autó, szeretném ha látnák, hogy nem vagyok egyedül. Nem mellesleg szörnyen büszke Mami vagyok, hiszen egy csodás gyermekkel áldott meg a sors. Az elvarrások hibátlanok, az anyag minősége pedig teljesen levett a lábamról.

baboca566.jpg

A csatok első osztályúak, a pántok mind-mind nagyon kényelmesek mind nekem, mind a Babának egyaránt.

baboca2.JPG

Az első felvétel számomra picit döcögősebben ment, hiába volt szépen és egyértelműen leírva mit kell csinálnom, az én gyermekem nem feltétlenül szerette volna azt tenni, amit én javasoltam számára. 7.5 hónapos, nem várhatom el, hogy mindent értsen. Két-három alkalom kellett, amíg megszokta, hogy ez egy jó dolog, ezzel jókat lehet sétálni, Anyukájához hozzá lehet szorosan bújni. A kis kezét ki is dughatja, illetve akár a hordozóba el is rejtheti. (Nálam felváltva használta). Az Apuka is természetesen tesztelte a terméket, hiszen a hordozónak állítható minden pántja, így bárki testalkatára javasolt. Természetesen Neki is hatalmas élmény volt, és arra bátorít mindenkit, hogy okvetlenül próbálják ki. Ne féljenek attól, hogy ez esetleg ciki lenne, hiszen rengeteg olyan színből lehet választani Babócánál, ami a férfiak számára sem kellemetlen.

babocas1.jpg

Egy szó mint száz, nagyon hálás vagyok, hogy tesztelhettem a terméket. Véleményem szerint minden babaváró családban szükség lehet egy ilyenre, és az eddigi tapasztalataim alapján azt tudom mondani, hogy érdemes minél hamarabb elkezdeni belerakni a kisbabát. Gyorsan meg fogja szokni, és sokkal zökkenőmentesebben fognak eltelni a napjaitok. (Főleg ha a negyediken laktok, mint ahogyan én is laktam)

Mikor érdemes használni a hordozót? Elsősorban amikor kedvünk tartja, de ajánlatos magunkkal vinni hosszas kirándulások alkalmával, főleg ha a gyermek egyébként szeret kézben lenni :) A férjem tömegközlekedésen használta pár napja, és nagyon meg volt elégedve. Nem kellett a babakocsit a lépcsőn emelgetni, és egyensúlyozni az emberek között. A baba elaludt a mellkasán, szuper élmény volt mindkettejük számára.

Lássuk, mi is az, ami tiltott a használat közben:

-          Forró italt nem érdemes akkor kortyolgatni, miközben rajtunk van a hordozó, benne a babával.

-          Ne ebben főzzünk!

-          Fontos figyelni a babákra, hiszen ha a hátunkon vannak, gyakran olyan tárgyakért is nyúlhatnak, amit nem vehetünk észre azonnal. Folyamatosan figyeljük őket!

-          Ha a gyermekünk tiltakozik, vegyük le a hordozót, próbáljuk meg egy másik alkalommal!

Hogyan is lehet tisztítani a csatos hordozót?

A pamutvászonnak köszönhetően 40 fokon mosható (kézzel, géppel), illetve a szárítógépbe is helyezhető. A vasalni középmeleg fokozaton javasolt.

Milyen súlyú babáknál lehet használni?

3-25 kg-ig használható a hordozó. Több méretben lehet kérni: S, M, L, a baba korától függően.

Ez egy bevizsgált termékről van szó?

Igen: ÉMI-TÜV által vizsgálva 2014-ben az EN 13209-2:2005 szabványa szerint

Hol tudok rendelni?

A Babóca hordozókat a cég saját Facebook oldalán találjátok meg, ahol üzenetben várják a megrendeléseiteket. Figyelem: a cég július 10 után teljesíti csak leadott kívánságokat, mert nyaralási szünet van Náluk is :) Addig szemezzetek, beszéljétek meg a családdal, hogy kinek-melyik a kedvenc színe! :)

https://www.facebook.com/eventusnoster/ 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr998834000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása