Teszteltem: NekedTerem
2016. február 22. írta: Anita Bé

Teszteltem: NekedTerem

Milyen is lehet az, amikor házhoz jön a friss zöldség, amelyet nemrég szedtek ki a földből frissen? Vajon milyen lehet az igazi baracklekvár íze, amelyet nem a boltban lehet kapni, hanem egy kistermelő állít elő Magyarországon? Nos, a kérdéseimre megkaptam a választ: teszteltem a NekedTerem szolgáltatását.

403504_306931516063711_1781167498_n.jpg

Saját magam válogattam össze, hogy mit is szeretnék megkóstolni. Rengeteg alapanyag közül olyan tételeket kértem, amelyeket vagy nem kóstoltam még, vagy pedig gyakori vendég a konyhámban. Így esett a választásom az alábbi tételekre: paradicsomos ciabetta a marmoisten pékségből, üde citrom, koktélparadicsom,Váraljai medvehagyma, Isi cégtől egy őszibaracklé és egy meggylé, roppanós paprika,házi készítésű rozmaringos batátakrém, házi készítésű sárgabaracklekvár, Gál Zsolt által készített tormás mustár, amely tárkonyos körtedarabokat tartalmaz. Ajándékba kaptam egy kiló piros almát, amely nagyon meglepő és kedves gesztus volt számomra.

Érdemes megjegyeznem, hogy nagyon kulturáltan, egy zöldséges rekeszben érkeztek a termékek. Szimpatikus volt, hogy nem használtak feleslegesen zacskókat, így a környezetvédelemre is adott a cég. A ládából kipakoltam, és visszaadtam, ezért nem szerepel egy képen sem. A megadott időintervallumba érkezett meg a szállító, kifejezetten pontos, és udvarias volt. Szerencsésnek éreztem magam, mert a reggelt már a friss pékáruval kezdhettem, amelytől csodásan indult a napom. 

Kezdeném a sort az egyik kedvencemmel, a ciabettával: Hatalmas, rusztikus, szuperfriss napérlelte asztalt paradicsomos pékárut kaptam, amelyet élvezet volt a kezembe fogni. Az íze nagyon jó volt, egészen biztosan fogok ilyet vásárolni a későbbiekben.

ciabetta.jpg

A következő kedvencem, amelyet eddig még nem kóstoltam sehol a rozmaringos batátakrém volt. Teljesen új ízvilágot mutattak meg a NekedTerem csapat tagjai. Szinte már-már habos volt az állaga, leginkább a krumplipüréhez tudnám hasonlítani a terméket. Nekem nagyon tetszett a termék színe, igazán eleven és friss volt, amelyet a sárgarépának köszönhetett, amely szintén a batátakrém egyik alapeleme volt. Szintén úgy gondolom, hogy ez egy kihagyhatatlan termék, mindenkinek meg kell kóstolnia! :)

batatakrem.jpg

A házi készítésű sárgabarack lekvár engem megvett kilóra. Tudniillik gyakran készítek egészségesebb változatú ételek, úgymint: kókuszlisztből készült palacsinta és társai. A cukor, só, fűszerek bevitelére odafigyelek, de természetesen ez nem jelenti azt, hogy ne szeretném. Nekem tetszett, hogy a lekvár nem volt tömény cukor ízű, hanem igenis a gyümölcsösség érződött ki belőle. Az állaga egészen fantasztikus volt, tényleg hasonlított ahhoz, amelyet a nagyszüleim csináltak még réges-régen. A családom idősebb tagjait már nem győztem meg vele, de hát ugye ízlések és pofonok, ők nincsenek ehhez hozzászokva.

lekvar.jpg

Az Isi termékeiről ugyanez a véleményem. Nagyon ízletesek, rostosak voltak. Érezni, hogy nem cukorból és vízből készült az ital. Aki a bolti cukrozott gyümölcslevekhez van hozzászokva, az első kóstolásra szokatlannak fogja mindezt érezni. Nekem ízlett, többek között azért is, mert nem voltam azonnal szomjas utána, és nem éreztem késztetést, hogy legalább egy liter vizet megigyak az elfogyasztott cukordózist követően.

isi.jpg

A Váraljai termékcsaládot már kóstoltam vendégségben, és mindig is fájt rá a fogam. Krumplipürébe helyeztem a medvehagymát, és nekem nagyon tetszett. Egészen kevéske elég ahhoz, hogy különleges ízt kapjunk.

medvehagyma.jpg

Egyetlen termék volt a rendelésembe, amely nagyon megosztó volt a családomban. A férjem imádja, szóval miatta egészen biztosan rendelni fogok ilyen terméket. Jómagam keresem még azt a főételt, amelyhez leginkább el tudnám képzelni ezt az ízt. Töprengeni fogok rajta, mert maga a termék jó. Szárnyassal, sertéssel párosítva eddig még nem volt részemről telitalálat, viszont egy vadhússal szerintem már klassz ízeredményt lehetne elérni. mustar.jpg

A zöldségek, gyümölcsök azt adták, amit ígértek: frissek, roppanósak, és lédúsak voltak. Nem volt rajtuk horpadás, szép állapotban érkeztek meg hozzám. Mindegyik termék azért fénylik ennyire, mert frissek, nem pedig azért ,mert órákat fényeztem volna őket. :)

paradicsom.jpgpaprika.jpgalma.jpgcitrom.jpg

Összegzés:  Nagyon tetszik a kezdeményezés, hogy olyan termékeket támogathatok a NekedTerem oldalán történő rendelés leadásán keresztül, amely magyar termelőkkel ápol kapcsolatot. Kívánom, hogy tartsák meg ezt a szokást, haladjanak ezen az úton tovább amit kitapostak. Nektek pedig azt tanácsolom, hogy próbáljátok ki ezt a lehetőséget is, mert fantasztikus termékeket kóstolhattok :) 

Elérhetőség:

http://nekedterem.hu/

https://www.facebook.com/NekedTerem/timeline

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr688411962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása