Teszteltem: Sophie zsiráf
2016. január 14. írta: Anita Bé

Teszteltem: Sophie zsiráf

Sok jót hallottam Sophie zsiráfról, de magam sem hittem, hogy valami ennyire beválhat. Kíváncsi lettem, így kipróbáltam ez a termék miként köti le 2 hónapos gyermekem figyelmét. 

311716_206426426097731_1578310248_n.jpg

Kép forrása: Sophie zsiráf Facebook oldala

Annak, aki még nem tudja elárulom miért is olyan különleges ez a rágóka: 

- Jó hatással van a látásra: a babák 3 hónapos korukig ezen érzékszervük még kissé fejletlen. A csecsemők a nagy kontrasztot viszont könnyedén érzékelik, így a zsiráf pöttyei kellően feltűnőek ahhoz, hogy lekössék a figyelmüket. 

- Jó hatással van a hallásra: Sophie amint megnyomjuk enyhén sípol. A pici babakezek könnyedén, erőfeszítés nélkül képesek rávenni a játékukat, hogy kiadja Nekik ezt a hangot. :) 

- Jó hatással van az ízlelésre: a rágóka puha anyagból készült, és több felülete kifejezetten rágáshoz készült. (A szarvak, a lábak, és az orr a babák kedvenc testrészei.) Sophie zsiráf 100% puha kaucsukból lett elkészítve, így természetes, és biztonságos játék.

- Jó hatással van a tapintásra: szuper formájának köszönhetően a csecsemők kezébe kényelmesen elfér, könnyedén tudják tapogatni. A gumi felülete pedig selymes, így a kisbabák kezén még véletlen sem tud semmilyen sérülést okozni.

- Jó hatással van a szaglásra: a zsiráfnak egy jellegzetes, enyhe illata van, amelyet a kaucsuknak köszönhetünk. 

069f2bd6-a95b-45a2-8150-c44e530c8ab3.jpg

A személyes tapasztalatom az volt, hogy az első alkalmak során még nem tudta hova tenni fejben ezt a kis állatkát a kisfiam. Nézte, betettem mellé a hintaszékébe, de akkor nem foglalkozott vele. Szerettem volna, hogy saját maga fedezze fel Őt, és ne én tegyem kifejezetten az orra elé. Hiszen a felfedezés öröme véleményem szerint már a csecsemőknek is élmény, nem érdemes elvenni Tőlük. Így telt el 1-2 nap. A nappalinkban tevékenykedtem, amikor meghallottam a sípolást. Nagyon meglepődtem,és észrevettem, hogy a kisfiam az aprócska kezeivel óvatosan nyomkodja ezt az állatkát. Ezek még nem erős,határozott mozdulatok voltak, hanem inkább finomak, kissé még kontrollálatlanok. Ettől függetlenül viszont a hatalmas vigyor az arcán egyértelművé tette számomra, hogy mindezt ő nagyon élvezi, és hihetetlenül boldoggá teszi.

Eddig még nem mindig tudta saját magának a szájához emelni a zsiráfot, hiszen a kezeinek a kontrollálását a későbbiekben fogja elsajátítani. Viszont egy kis segítséggel, ha kéri -ilyenkor hangot ad ennek- oda helyezem Neki, így azt csinál vele amit csak szeretne. Ármin roppantmód élvezi rágcsálni Sophie füleit, sokszor hosszú ideig cuppogtatja-rágcsálja. Azoknak is ajánlom, akik cumiellenesek, hiszen ösztönös cselekménysorozatot végeznek ezek a picik, és ez nagyon meg tudja őket nyugtatni.

5328b870-d36d-4e1c-ad17-e837e9b2c77d.jpg

Amiben biztos vagyok, és egyértelmű lett számomra az elmúlt napok/hetek során: Sophie zsiráfnak olyan csodás külseje van, hogy teljesen megbabonázza a csecsemőket is. A fiam sokáig el tudja Őt nézegetni, beszél hozzá, vigyorog neki. Boldog vagyok, hogy ez a termék a mi otthonunkban is megtalálható, és bátran ajánlom Őt minden Anyukának, leendő Anyukának, esetleg olyannak, aki ajándékot keres egy csecsemőnek.

95872e75-bdda-4324-94c8-36856a2f0335.jpg

A cikkben elhelyezett általam készített képek szerzői jogi védelem alatt állnak, felhasználása engedélyköteles.

Sophie zsiráf elérhetőségei:

http://www.sophiezsiraf.hu/

https://www.facebook.com/sophieazsiraf/timeline

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr518271514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása