Teszteltem: Vendéglő a Négy Remetéhez
2015. augusztus 19. írta: Anita Bé

Teszteltem: Vendéglő a Négy Remetéhez

Egy kirándulás alkalmával úgy gondoltam, hogy bemegyek erre az erdő közepén található kis helyre, hogy megörvendeztessem magam és a férjem egy klassz desszerttel. Palacsinta őrült vagyok, így csillogtak a szemeim, amikor láttam, hogy Gundel palacsintát is lehetett kapni. Azonnal lecsaptam rá:)

unnamed_18.jpg

unnamed_1_18.jpg

Be kell látni, hogy a helynek rendkívül jó adottságai vannak. Közvetlen a Majki tó mellett található az étterem, a mellette található útvonal pedig a Kamalduli Remeteséghez viszi el az ide látogatókat. 

A tesztelés tárgya jelenleg egy Somlói galuska, és egy Gundel palacsinta volt. Az első desszert esetében annyira szuper volt a tálalás, hogy dobtam azonnal egy hátast. Arra gondoltam, hogy végre van valaki, aki kicsit mer újragondolni, tervezni, álmodni ételeket. Szenzációsan guszta volt, az ember nyála egyből összefut a szájában, ha egy ilyet kihoznak elé:)

unnamed_3_15.jpg

Tényleg csupa jót tudnék elmondani erről a desszertről, ha nem lett volna egy óriási hibája: mindkét desszert esetében dióhéj volt az ételben. Amikor egyszer ráharapunk egy ilyen darabkára, hirtelen azt hisszük, hogy letört a fogunkból egy darab, és ijedten nézünk körbe. Majd amikor a következő falatnál szintén találunk egyet, akkor már sejtjük, hogy sajnos ez az ételben található, oda nem illő ételmaradvány részét képezni. Nagyon-nagyon sajnáltuk ezt a hibát, mert ha ez nem történt volna meg, egészen biztosan csillagos ötöst adtam volna erre a remekműre.

unnamed_4_11.jpg

A Gundel palacsintáról ugyanilyen szépeket tudnék írni, mint az előzményekben olvashattátok. Finom, puha, vastagabb típusú palacsintatészta, gazdag töltelékkel, bőséges csokoládészósszal megspékelve. A tálalás itt ugyan nem egyedi, de igazán izléses, és guszta. Ez is nagyon klassz lett volna, de sajnos itt is a dióhéj okozta a kellemetlen érzetet, amitől nem tudta az ember lánya boldogan elfogyasztani a hőn áhított desszertjét.

Felkerestem az éttermet, a tulajdonostól az alábbi tájékoztatást kaptam:

"A desszertben amit talált sajnos dióhéj. A képen is nagyon jól látszik. Az étterembe egész dióval szoktunk dolgozni, de most nem tudtunk beszerezni csak darált diót. A darál dió / kg-os kiszerelésben gyári (Galla food-os)csomagolásban/ érkezett. Kollégánk megkóstolta és jó ízűnek találta, de sajnos az ő kanalába nem került dióhéj. Kollégánk nem gondolt arra, hogy gyári darált dióba dióhéj lehet. Ezért aprólékosan nem szemrevételezte, sajnos. "

A hibát azóta orvosolták, így reményeim szerint a későbbikben ez nem fog előfordulni. Ha egyszer újra arra járok, talán benézek, és meglesem. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr817696176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása