Bemutatkozik: Muka Laci és Magyed Al-Gharati
2015. augusztus 13. írta: Anita Bé

Bemutatkozik: Muka Laci és Magyed Al-Gharati

Az első találkozásunkkor már tudtam, hogy Laci nem lesz egy szokványos figura. Mind külső, mind belső tulajdonságok tekintetében az átlagostól eltérő, rendkívüli humorérzékkel megáldott srácról van szó. Arról beszélgettem Velük, hogy mi lenne ha az én nem megszokott esküvőmön Ők lennének jelen, és boldogítanák a násznépet. Laciék nem torpantak meg az ötlettől, sőt, szinte teljesen felvillanyozta Őket a téma. 

laci.jpg

A képen bal oldalt látható: Magyed Al-Gharati, jobb oldalolon: Muka Laci

Biztosan észreveszitek Ti is azt, ami első találkozásunkkor nekem is szembe tűnt, hogy szemtelenül fiatal srácokról van szó. Ne szegje a kedveteket ez a tény, hiszen a humorérzék, a jómodor nincsen korhoz kötve. :) Óriási figurák, a násznépünk imádta Őket. Mint minden esküvőn, Nálunk is voltak olyan hullámvölgyek -így például a várakozás- mely során finoman is fogalmazva nem izgulta halálra magát a vendégsereg. Ezen nagyon sokat tudtak segíteni, igyekeztek oldani a hangulatot, próbálták egy-egy humoros mondatukkal felhívni a figyelmet olyan dolgokra, melyet észre sem vettek volna hirtelen. Szerencsés voltam, mert a Red Bull Air Race az esküvőm napján is még javában tombolt, így egy pár ütős mondat kíséretében az is elhangzott, hogy mindez a mi tiszteletünkre érkezett. :)

mukalaci.jpg

De mégis, ki az a Muka Laci?

Laci jelenleg a KO Média Studió humortársulat tagja, szuperdögös hanggal van megáldva, imádja a közönség. Az élettapasztalatai azok, amik leginkább inspirálják egy-egy fellépés során. Véleményem szerint csodás édesanyja lehet, mert a storyjaiból ez annyira átjön számomra, hogy ezt lehetetlen is volna tagadni. Nagyon jól nevelt férfi, udvarias, előzékeny, és nem mellesleg brutál jó humora van. Bevallom én minden egyes mondatán dőltem a röhögéstől, és szerencsére így volt ezzel a vendégsereg is. A pályafutásáról érdemes annyit tudnotok, hogy a Humortechnikum egy országos tehetségkutatót hirdetett meg, amelyen máris második helyezett lett. Ismerősnek tűnik a hangja? Elképzelhető, hogy a Rádiókabaréban hallottad, mert ott is gyakran szerepel. 

Oké, oké, de ki Magyed Al-Gharati?

Magyed édesanyja magyar származású, édesapja pedig jemeni. Ő is a KO Média Studió humortársulat tagja, Muka Lacival együtt. Természetesen nem hagyta ki ő sem a jelenlegi helyzetet a bevándorlásról, és menekültügyről, így igyekezett ezzel is humorizálni, amit rendkívül jól sikerült is véghez vinnie. Nem volt sem túlzó, sem pedig erőltetett. :) A humortechnikum 2013-as év országos győztese volt, így akárhogy is nézzük, jelenleg Magyarország legjobb humoristája jelenleg a fiatal generáció tekintetében. A győzelem meghozta Neki a sikert, bemutatkozhatott a Rádiókabaréban, Comedy Central Tv-n, és a TV2 szilveszteri adásába is mosolygott. :) A fellépése során Ő is az élettapasztalatira hagyatkozott, amely rendkívül színes, tele van öniróniával, és nagyot csattan minden egyes mondat :)

Milyen alkalmakra ajánlom Őket?

Véleményem szerint, egy nagyobb szülinap alkalmából már érdemes magadhoz hívni Őket, hiszen rendkívül gyorsan és hatékonyan képesek oldani a jelenlévő vendégeket. Igazodnak Hozzád, ha van személyes észrevételed, kérésed érdemes Velük előzetesen megbeszélni, hiszen így fel tudnak készülni rá. /Az esküvőn szerettem volna pár játékot, így ezeknek az instrukcióit leírtam, Ők pedig bevonták a jelenlévőket a játékokba./ Leírhatod akár egy-egy személyes élettapasztalatodat, vagy egy megtörtént vicces életeseményedet, és Ők bele fogják tudni építeni a műsorukba. Esküvőn még nem voltak, én voltam az első:) Micsoda megtiszteltetés, ugye? :) Szerintem jól megállják itt is a helyüket, de segítened kell Őket abban, hogy mit szeretnél, mikor, és hogyan. Ne felejtsd el, hogy Ők nem szervezők, hanem csupán fellépők!

Muka Lacit itt érheted el:

https://www.facebook.com/mukalacikomedi/timeline

Magyed elérhetősége:

https://www.facebook.com/magyedhumor/timeline

További sok-sok sikert kívánok a srácoknak,  remélem, hogy hamarosan egy interjút is közzé tudok majd tenni Velük, amiben kicsit jobban megismerhetitek Őket! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr497702752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsírvezér 2015.08.14. 06:10:09

Egyetértek, ez nagyon fos.

PongLenis 2015.08.14. 06:47:59

Tehettel volna meg par szmajlit a szovegbe. Igy nem eleg cukcsi. Ja hogy ON is legyek: ez bizony szar.

Zephyrous 2015.08.14. 08:54:28

Elég gyengék, szomorú ha ők az új generáció...

Anita Bé 2015.08.14. 09:06:54

Tisztelem Kőhalmi Úr munkásságát, de persze Őket még nem lehet összehasonlítani Velük. Fiatalok, kevesebb még az élettapasztalat, de véleményem szerint egyáltalán nem rosszak. Persze tiszteletben tartom a véleményeteket. Nemrég voltam egy Fábry előadáson, az első szünetben felálltam, és eljöttem. Sajnos, már ő sem az igazi. Szerintem idővel Ők is sokkal jobbak lesznek.

Anita Bé 2015.08.14. 09:08:04

@PongLenis: jogos, kicsit túllőttem a sok smile jelet. És szívem szerint most is tennék ide!

Mitzoo Morrenmorcogi 2015.08.14. 09:17:10

Elég szomorú, hogy csak sz@rozós és lehúzós kritikákat tudtok írni. Véletlenül sem szerepel a szövegben a "szerintem", vagy a "nekem". Minden szubjektív, ha valami nem tetszik valakinek, attól az még nem sz@r, esetleg egy más rétegnek szól. Nekem tetszik. :) :) :)
süti beállítások módosítása