Teszteltem: Szűcs Norbert -NORBEsign-
2015. augusztus 10. írta: Anita Bé

Teszteltem: Szűcs Norbert -NORBEsign-

Nagyon boldog voltam a lehetőségnek, hogy Norbival együtt kooperálhattam. Egy szuper tehetséges fiatal férfit ismertem meg a személyében, akit nem rettent el a kihívás, és az alkalmazkodás. Minden kérésemnek igyekezett eleget tenni azért, hogy az alkalom, amelyen fotózott tökéletes legyen. 

anita_oliver_140.jpg

Az esküvőmet közel 1 hónap alatt szerveztem meg. Hirtelen jött ötlet volt, de mindez nem zavart, sőt! Nagyon boldog voltam ,mert nem görcsöltem túl az eseményt, és minden lehetőségnek igazán tudtam örülni. Tény: ezen idő alatt csodát nem várhattam, de ezt tudtam előre. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy a fotósunk tökéletes volt, minden olyan pillanatot elkapott, ami számunkra igazán fontos volt.

anita_oliver_068.jpg

Tudnotok kell, hogy az én esküvőm nem volt szokványos, mert nem szeretem a kliséket. Nem volt mulatós zene, brutálisan agyondíszített terem, vőfély, vonatozás, és még sorolhatnám. Egy dolog volt, ami a megszokott és már-már unalmasnak mondható volt: az ételválasztás. Nem szerettem volna ezzel mellélőni, szerettem volna mindenkinek örömet okozni, ezért itt nem variáltam túl a dolgot. A virágomat magam készítettem, melyre büszke vagyok, mert véleményem szerint illett az alkalomhoz, és a színek is jól mentek ahhoz a színvilághoz, amelyet megálmodtam. Nem volt minden "tökéletes", meseszerű, de örülök annak, hogy Norbi a legjobbat hozta ki így is mindebből. A parkban lévő fotózásról annyit érdemes tudnotok, hogy verőfényes napsütésben voltunk, ennek ellenére mindig kerestük a legtökéletesebb helyszínt, a legjobb beállításokat. Rengeteg ötlete volt a fotósunknak, melyet mi mind-mind betartottuk, mert végig bizalmat szavaztunk Neki. Tudtuk, ha Rá hallgatunk, akkor a képeink jó minőségűek, és igényesek lesznek. Véleményem szerint ez így is történt. Jómagam azt hittem, hogy hunyorgok a képeken, ennek ellenére nem tudom hogyan sikerült a megfelelő pillanatot elcsípni, de sikerült! :)

anita_oliver_127.jpg

anita_oliver_197.jpg

anita_oliver_201.jpg

anita_oliver_211.jpg

anita_oliver_158.jpg

anita_oliver_155.jpg

Szívesen dolgoznál Te is együtt Norberttel? Keresd fel Őt, kérj árajánlatot, és gyönyörködj Te is az elkészült képekben! :)

Szűcs Norbert - szucsnorbert77@gmail.com

https://www.behance.net/norbesigne

Facebook: Norbesign

A képek a saját tulajdonomat képezik. Engedély nélkül kérlek ne használd őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr77696252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása