Teszteltem: Béres Bianka
2015. június 19. írta: Anita Bé

Teszteltem: Béres Bianka

Béres Bianka egy csodás nő, aki nagyon-nagyon sokrétű. Kozmetikával foglalkozik, ezen kívül ért a testkezelésekhez, az életmód tanácsadáshoz. A szalon melyben jártam a belvárosban található, közel a Ferenciek teréhez, így jól megközelíthető tömegközlekedéssel. A helyről annyit érdemes tudnotok, hogy nem olyan, mint bármelyik üzlet. :) Úgy éreztem magam, mintha látogatóba mentem volna valakihez. Egy csodás polgári lakásban van, szépen berendezve. Azonnal megkérdezték tőlem, hogy kérek-e inni, így volt teljes az összkép. Lehet, hogy ez valakinek szokatlan, engem kifejezetten megnyugtatott. Bianka fiatal kora ellenére a szakmájában nagyon szépen helyt áll, a vendégek gyakran visszajárnak hozzá. Mindezt miért? Alább olvashatjátok. :)

11267749_1410473359276131_650124662261236123_o.jpg

Sokat beszélgettem a kezelés előtt Vele, és elmondta, hogy Szlovákiában élt. A párját Budapesten ismerte meg, és hát előbb-utóbb ahogyan ez várható egy szerelemnél, idehúzta a szíve. Mi ennek nagyon örülünk, mert egy igényes szakembert ismerhetünk meg az ő személyében. Tekintettel arra, hogy nincs több évtizedes tapasztalata, az árakat is ehhez igazította. Jómagam nem ragaszkodok mindehhez, így vettem a bátorságot, és megkerestem Őt. 

A tesztelésem tárgya a szemöldök gyanta-szedés, és az arcmasszírozás volt. Úgy gondoltam ebből mindent le tudok szűrni, és így is lett. Az első tesztnél a pontosságát-alaposságát szerettem volna szemügyre venni, hiszen minden Nőnek egy kényes és erősen hangsúlyos pontja a szemöldöke. Ez a trend folyamatosan változik ugyan, de én szeretem a természetességet, így egy teljesen hagyományos gyantát-szedést kértem. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy speciális gyantával foglalkozik Bianka, ami kímélő, és nem mellesleg csokoládé illatú. Hm, máris jobban esett ez a kezelés :) Nekem mindig bekönnyezett a szemem gyantázás közben, amit egyébként csendben tűrök, de persze ez akaratlanul is előjön az ember lányából. Ez most itt elmaradt, tényleg nagyon szépen tudott vele dolgozni a kozmetikusom, nem mellesleg csodásan szedett mindent. Keveset kellett rajta igazítani ezt követően. Bianka nagyon sokszor megkérdezte Tőlem, hogy minden rendben van-e , jól érezem-e magam, és megfelel-e így a szemöldök. Bátran jelezhettem volna, több szemszögből is megcsodálhattam a "művét". Nagyon igyekszik a vendég kedvére tenni, fontos számára a  jó visszhang.

10405486_1410631042593696_7850781342388943627_n.jpg

Ezt követően egy arcmasszázst kértem, itt azt szerettem volna megtudni, hogy mennyire türelmes-figyelmes, és ügyesek-e az ujjai. Bevallom én minden kozmetikustól kérek arcmasszázst, volt már rá precedens, hogy nem élveztem ezt máshol. Bianka szuper ügyes ezen a téren is, nagyon-nagyon jól eső érzés volt, ahogyan ő kényeztette az arcbőrömet. Vannak megszokott mozdulatok már, amiket a hazai kozmetikusok alkalmaznak, itt azt vettem észre, hogy ettől egészen eltérő volt, ami bárkinek jól eshetett volna. Kifejezett figyelmet fordított azokra a pontokra, ahol enyhe nyomást alkalmazott, így csökkentvén a stresszt, a fájdalmat, és erősítvén a kikapcsolódást. 

Sokaknak biztosan fontos kérdés, hogy milyen termékekkel foglalkozik? Meglepő, mert nem a szokványost preferálja. Az Artistry kozmetikumokkal dolgozik, melyek jó minőségben, változatos termékekkel igyekeznek minden bőrtípushoz alkalmazkodni.

11358672_1429682917355175_1652204961_n.jpg

413000.png

ARTISTRY essentials termékekben megtalálhatók az exkluzív, nagy teljesítményű összetevőink. Akár az egyik vezető svájci gyógyszeripari vállalattal közösen kifejlesztett Hidrolipid-mátrixról (HLM), akár a Nourish-3 hatóanyag-összetételről van szó, az ARTISTRY a komoly tudomány és a hétköznapok egyszerűségének ötvözetével hatékony összetevőket kínál bőrének ápolásához. A természet és a kutatás ötvözete számos szabadalmazott és speciális, növényekben és gyógynövényekben található fitokémiai anyagokból nyert aktív összetevőt eredményez. Az azonnali és hosszan tartó eredmények közé tartozik a bőr nedvesítőanyagainak és lipidjeinek pótlása, valamint az arcbőr korábbi, fiatalos ragyogásának helyreállítása. Gyógynövényeink jelentős része saját tanúsított NUTRILITE környezetbarát farmjainkról* származik, ami garanciát jelent a csúcsminőségű természetes összetevők alkalmazására. A tudomány és a természet ötvözete a leginkább abban a varázslatos pillanatban ölt testet, amikor a termék felfrissíti és új élettel tölti meg a bőrét, és még jobban kiemeli az Ön természetes szépségét.

Az ARTISTRY essentials Hidratáló botanikus spa kollekció a NUTRILITE™ által termesztett fügekaktuszt - a sivatag növényi alapú nedvességforrását -, valamint az ARTISTRY™ essentials Desert Hydration Complex hatóanyag - együttest tartalmaz, amelyek hosszan tartó hidratálást és rendkívüli puhaságot biztosítanak a bőrnek. A friss, virágos-gyümölcsös illat, amelyben a piros gyümölcsök illata a citrussal keveredik, jó kedvre derít, és elfeledteti a hétköznapok gondjait.

Az ARTISTRY folyamatosan azon dolgozik, hogy kitolja a szépség határait. A természet által inspirált márkaként mindig a legjobb gyógynövényeket igyekszünk felkutatni

Forrás: amway.hu

ÖSSZETEVŐK (INCI)

Water / Aqua Distearate Disodium Lauroamphodiacetate ti Sodium Trideceth Sulfate ti I eu PEG-8 h TEA-Lauryl Sulfate ti I eu Hexylene Glycol ti I eu 1 1Sodium Myristoyl Sarcosinate ti Lauryl Betaine ti Sodium Methyl Cocoyl Taurate ti PEG-60 Almond Glycerides eu Methylparaben ta I par 0 0Hydrolyzed Oats Citric Acid kh Diazolidinyl Urea ta Parfum / Fragrance i Polyquaternium-10 Sodium Citrate Sodium Lauroyl Oat Amino Acids ti Butylene Glycol h 1 0Glycerin h 0 0Panthenol v 0 0Aloe Barbadensis Leaf Juice gy Maltodextrin Opuntia Ficus-Indica Stem Extract Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract a Alcohol Denat.al Agave Tequilana Leaf Extract Oenothera Biennis (Evening Primrose) Flower Extract Yucca Schidigera Leaf/Root/Stem Extract ti Malpighia Emarginata (Acerola) Pulp PowderProline Sodium Hyaluronate h 0 0Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Twig ExtractLecithin eoI eu Tamarindus Indica Seed Polysaccharide Trehalose h Perilla Ocymoides Leaf Extract Myrothamnus Flabellifolia Leaf Extract eo Cinnamomum Cassia Bark Extract Poterium Officinale Root Extract Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract i Ceramide 3 Beta Sitosterol

Forrás: kremmania.hu

 

Megkérdeztem Biankát, hogy melyik a számára a legkedvesebb termék.

porus.jpg

A kedvencem Artistry essentials Pórustisztitó maszk : Élénkítő hatású, krémes, ásványiagyagalapú maszk, a bőr mélytisztítására fejlesztették ki. Eltávolítja a pórusokat eltömítő szennyeződéseket és a felesleges bőrfelszíni zsírt, alaposan tisztítja a bőrt. Szabályozza a bőrfelszíni zsír termelődését és csökkenti a bőr olajos fényét. Összetételében cink-, magnéziumés réztartalmú ásványi sókat tartalmaz, amelyek közismertek a zsíros bőrre kifejtett jótékony hatásukról.

Sok-sok termék található még Nála, minden korosztály-bőrtípus megtalálja az igényeihez szabott krémet:

11356180_1429682924021841_704833296_n.jpg

11430279_1429682894021844_1588780876_n.jpg

Bianka elmesélte, hogy a kozmetikán kívül testkezelésekkel is foglalkozik. /Zsírégetés, feszesítés, narancsbőr és terhességi csíkok eltüntetése. Bátran keressétek, ebben a témában is nagyon precíz, és tapasztalt. Miért is mondom mindezt? Bianka túlsúllyal küzdött nem is olyan régen, most pedig közel 10 kilót adott le. Természetesen ezt mozgással is kell kombinálni, nem várhatja senki sem a csodát a krémektől csupán. Hogyan is kezdődött minden? Egy személyes elbeszélgetéssel, hiszen a túlsúly is személyhez kötött. Valakinek a mozgáshiány, valakinek pedig egyszerűen az étkezési szokásaik nem megfelelőek. Bianka végig járta ezt az utat, meghallgatta, hogy mit javasolnak neki. Szokatlan módon az étkezését tekintve 50% szénhidrátot javasoltak neki, és sportokat. Szokatlan a szénhidrát egy diétában? Igen, de ezek szerint mégis bevált. Sokkal könnyebben dolgozza fel az ő szervezete, mint egyébként az átlag embernek. A fekete-fehér képen láthatjátok, hogy az arca kicsit kerekebb, míg a másik képen ahol rövidebb a haja, már a kezelés után készült.

11423359_1430314503958683_1188076097_n.jpg

11422773_1430314507292016_647933847_n.jpg

Szóval ebben is bátran keressétek, nagyon közvetlen, és mindenkinek segít.

Nézzük az árakat, melyekről meséltem:

11281901_1427090070947793_1562903946_n.jpg

Hol érhetitek el Biankát?

https://www.facebook.com/bianka.beres.140

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr267548408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása