Teszteltem: Hekk City
2015. május 18. írta: Anita Bé

Teszteltem: Hekk City

Létezhet Budapesten olyan hely, ahol úgy érezzük magunkat, mintha vidéken élnénk? A Hekk City Budapest határán fekszik a XVI. kerületben. Csend, és nyugalom jellemi, egy hatalmas kert várja az ide érkező vendégeket. A gyermekekre is gondoltak, csuda klassz játékok várják Őket is. Míg a szülők megrendelik az ízletes falatokat, addig a kis lurkók csúszdázhatnak, vagy gyönyörködhetnek a kerti tóban. Kellhet ennél több?

76.jpg

81.jpg

A személyzet szuper kedves volt az érkezésünkkor, nagyon udvariasak, és segítőkészek. Rég találkoztam már ilyen aranyos hölgyekkel, le a kalappal előttük. Szerettünk volna húsos, és halas ételeket is kipróbálni, így egy gulyáslevest, és egy halászlevet kértünk ki első körben.

unnamed_2_13.jpg

A halászlé friss -természetesen nem abban a pillanatban készült, csodát azért ne várjatok:)- , zamatos, és gazdag volt. Kellemesen volt fűszerezve, nem volt szétesve a hal, tényleg nagyon finom volt.

unnamed_1_13.jpg

A gulyáslevesről ugyanezt tudom elmondani, friss volt, jó minőségű tejfölt és kenyeret kaptam hozzá. Gazdag volt, rengeteg hús lapult benne a zöldségeken kívül. Ha egy nagy adagot kértem volna ebből, szerintem jól is laktam volna, de szemfülesként csak egy csészével kértem. :)

Főételnek egy sertésszűz került elém sajtmártással, melyhez steak burgonyát kértem, és egy kis salátát. Gondoltam megfelezem a köretet, mert nem tudtam választani. A salátához édeskés csemegeuborkás öntet kértem, majd amikor kihozták, döbbenten néztem az adagokat. Hatalmasak! Az íze nehezen írható le szavakkal, a hús omlós volt, nagyon jó fűszerezéssel, a sajtszósz nagyon kellemes, összeolvadt a hússal. Nagyon klassz volt, tényleg. A steak burgonya nagyon jól ment a sajtszósszal, lehetett mártogatni:). A salátáról fontos megjegyeznem, hogy én még ilyen finomat még életemben nem ettem. Ha arra jártok okvetlenül kérjetek ebből is, ne hagyjátok ki semmi esetre sem. Különleges a dresszing, nagyon jól eltalálta a szakács azt az ízt, mely után nem felejted el könnyen ezt az egyszerű köretet. :)

unnamed_11_2.jpg

unnamed_10_2.jpg

A velem érkező az étteremhez hűen egy hekket kért, uborkával és kenyérrel.

unnamed_4_6.jpg

A halacska fűszeres bundába volt panírozva, tökéletesen átsült, és a halhús átvette a finom bunda ízét. Szintén nagyon jó méretű az adag, ebből akár két kisgyerek is jóllakik, ha ezt választjátok. 

Sokat elmond, hogy 2 órát töltöttünk az étteremben. Szuper jó időnk volt, az kertben elhelyezett árnyékolók miatt nem tűzött ránk a nap, viszont élvezhettük a meleget.

83.jpg

A kerti tó látványa, a vízcsobogás nagyon megnyugtatott bennünket, és ahogyan telt-múlt az idő, végül kértünk egy somlói galuskát is desszertnek. :)

unnamed_5_6.jpgTalán már nem is mondok újdonságot azzal, hogy nagyon kellemes, mazsolával dús édességet kaptunk, a fűszeres ételeink után egy kellemes lezárása volt ez a napunknak. 

Mi egészen biztosan vissza fogunk térni ide, és szívesen elviszem majd a családomat is. Tény, nem a belvárosban van, autózni kell érte, viszont megéri! Az árak az ízek és az adagokhoz képest nagyon barátságosak. Természetesen rossz idő esetében bent is helyet tudtok foglalni, nagyon gyönyörű az ottani látvány is:

89.jpg

 

Érdemes megjegyeznem, hogy itt saját készítésű fagylaltot is lehet kapni, érdemes ezt is megkóstolnotok! :) Itt tényleg megkaptok mindent egy helyen, legyen szó egy hamburgerről, hekkről, húsételekről, vagy desszertről. 

A környéken élők örülhetnek, mert a házhozszállítás ingyenes, így akár otthon is el tudjátok fogyasztani ezeket a mennyei ízeket.

A HekkCity Grillház és Fagyizó honlapja megújul, lehetőségetek lesz online rendelni. (http://www.hekkcity.hu/hu) Érdemes júniusban kipróbálnotok ezt a lehetőséget, mert abban a hónapban  -20% kedvezményt biztosít az étterem, de kizárólag az itt történő rendelések esetén. :) 

Köszönöm szépen a Hekk Citynek, hogy ott lehettem, és beszámolhattam Nektek.

Elérhetőség:

HekkCity Grillház és Fagyizó
Cím: 1164 Budapest, Magtár utca 87.
Telefon: (06 1) 247 66 72 , 0620 215 6063
E-mail: hekkcity@gmail.com

Nyitva tartás:
Hétfő–Vasárnap: 11:00–21:00

Ingyenes házhozszállítás, mindennap 11:00-21:00-ig
Rendelésfelvétel: 11:00-20:30-ig
Kiszállítási területek: XVI. kerület, Csömör

http://www.hekkcity.hu/hu

https://www.facebook.com/hekkcity/timeline

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr737458578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása