Körkép: Háda
2015. március 16. írta: Anita Bé

Körkép: Háda

Talán 5 éve lehetett, amikor az első Háda üzletébe beléptem Budapesten. Óriási kínálat volt, a barátnőm olyan magabiztossággal vetette bele a ruhák közé magát, amit akkoriban én még elképzelni sem tudtam. Azóta már rutinos vagyok, és úgy gondolom, hogy egyáltalán nem ciki turiból vásárolni ruhát. Meg kell jegyezzem, az én ízlésem teljesen más, mint a barátnőmé. Ő ízig vérig nő, ez mindig látszódik rajta. Jómagam eléggé csapongó vagyok, de ha nagyon meg kellene jelöljem a kedvenc ruháimat, akkor a jó minőségű (!) gyöngyös-flitteres ruhák a kedvenceim. Példának okán álljon mondjuk ez itt:

0f40025153c13530119cf08fdbfff65d.jpg

Sajnos most ilyen felső nem jött velem szemben:) Ti mennyit vásároltok a turikban? Mi az első, amit megnéztek? Az alább található ruhák enyhén gyűröttek, vásárlást követően fotóztam őket. Ez után kapnak egy alapos mosást, egy finom illatú öblítő kíséretében :) 

-"Retro" fekete farmer: H&M; - asszimetrikus felső: Next (Háda); -körömlakk: Maybelline

1_1.jpg

 

- Élénk színű farmer: TU (Háda); Fehér felső: Bershka 

unnamed_1_5.jpg

 

-Púder rózsaszín nadrág :Zara; -Fekete felső: Debenhams (Háda); -körömlakk: Art Deco

unnamed_2_5.jpg

- Kék szaggatott farmer: Zara; cicás pulcsi: River Island (Háda); Körömlakk: Sally Hansen

unnamed_3_3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr777274973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása