Teszteltem: Violadesign
2015. május 21. írta: Anita Bé

Teszteltem: Violadesign

Emlékeztek még arra a cikkemre, amit Violával a Violadesign tulajdonosával készítettem? Megígértem, hogy tesztelni fogom az egyik ruháját.  Így most be tudok Nektek számolni arról, hogyan bírta a mosást és a vasalást. 

10441134_655290717909916_6523329318466237779_n.jpg

Láthatjátok, hogy egy nagyon klassz fazont sikerült tesztelnem. Az anyaga lágy, igazi nyári felsőről van szó. A szabása asszimmetrikus, így előnyös azoknak, akik szeretik, ha valami kicsit ápol , és eltakar. Nekem most nő a pocakom,így számomra ez egy tökéletes választás volt a sok redőzés, és apró részlet végett. :)

14666_655290721243249_8049728752492134986_n.jpg

Szerintem látjátok Ti is, Viola nagyon ügyesen dolgozott, szépen és egyenletesen varrt. Kerestem olyan területet, ahol eltérés lehetett, de nem találtam. Szóval ez a része részemről: 5*. A méretezése M-es , picit hosszabb, mint egy átlagos felső, éppen ezért kutattam a mérethibákra utaló jeleket, szintén nem találtam semmit, ezért itt is megkapja az 5*-ot.  Körülbelül hatszor használtam, igyekeztem minél gyakrabban felvenni, de hát az ember lánya mégsem járhat ugyanabba napokon keresztül. :)

11175025_655290757909912_7864146962921970854_n.jpg

 

A mosást véleményem szerint nagyon jól bírta: kipróbáltam a kézi módszert, illetve bátorkodtam betenni a mosógépbe, és ott elindítani egy kézi mosást, miután meggyőződtem arról, hogy nagyon jól reagál az előzőekre az én szép drága ruhaneműm. Vasalót az első körökben használtam, szigorúan a leggyengébb fokozatot, de már ott éreztem, hogy nem is lesz erre igazán szükségem.Mi ennek az oka? A csini ruhámat egy vállfára akasztottam mosást követően, amihez nem használtam erős centrifugázást. Így ugyan nedvesebb maradt a szépség, ellenben így is gyorsan megszáradt, és másnap akár bele is tudtam bújni vasalás nélkül. Hogy is néz ki ez a felső 1 hónap viselés után? Ez közvetlenül a szobában száradt, ilyen amikor nem használok külön eszközt a simításokra. :)

unnamed_15.jpg

Szerintem csodás állapotban van a mai napig, nem látszódik rajta, hogy megviselte volna a sok tisztítás, és az előző vasalásoktól sem deformálódott az anyag.

Egy szó mint 100, tiszta szívből kívánom, hogy keressétek fel Violát, gyönyörűen dolgozik, nagyon kedves, és maximálisan segítőkész.  Ha nem olvastátok még a Vele való interjút, itt megtehetitek: 

http://kikapcsolodok.blog.hu/2015/04/27/interju_violadesign

Ha szeretnétek Őt felkeresni, itt tehetitek meg:

https://www.facebook.com/pages/Violadesign/177050439067282?sk=timeline

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr27479764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása