Teszteltük: Brunch Bistro Budapest
2019. április 05. írta: csabazsee

Budapest belvárosában, a Bazilika szomszédságában egy hangulatos, modern bisztróra bukkantunk, ez a Brunch Bistro Budapest. Elhelyezkedése szempontjából mind a turistáknak, mind a budapesti lakosoknak kiváló megközelítésű, ráadásul legyen szó reggeliről, ebédről vagy vacsoráról, a Brunch Bistro Budapest elkényeztet minket kínálatával.

img_2640_1.jpegA bisztró letisztult, modern kialakítású, méretéből adódóan akár rendezvényhelyszínné is válhat a jövőben. Egyes asztaloktól közvetlenül a Bazilikára lehet rálátni. A kialakítása nagyon hangulatos, este egy kandalló és kisebb fények teszik bensőségessé, romantikussá az éttermet. Mivel a belső tér tágas, alkalmas nyugodt beszélgetésekhez is, nincs az az érzése az embernek, hogy túlzsúfolt és hiányzik a magánszféra. Ha valaki kisebb gyermekekkel látogatna el, akkor gyereksarok gondoskodik a kicsik lekötéséről, amíg a szülők nyugodtan vacsoráznak. A jó idő megérkezésével egy kb. 60 fős terasz is megnyílik, mely szintén nagyon hangulatos lesz.

img_2575.jpegA Brunch Bistro Budapest a Cafe Brunch reggeliző társétterme, melyet korábban már teszteltünk blogunkon. A tulajdonos a reggeliző-brunch helyszín sikere után egy nagyobb étteremről álmodott, ahol a konyha lehetővé teszi az ebéd-és vacsora menü kialakítását is. Két szakács is a várból érkezett, hogy készítményeikkel elbűvöljék a Brunch Bistro Budapest látogatóit.

Mi első látogatásunk alkalmával vacsorázni tértünk be. Az első benyomásunk az volt, hogy ez egy tökéletes randihelyszín lehet: nyugodt, lágy zene szólt, a berendezés ízléses és letisztult, a pincérek kedvesek, az étlap pedig lenyűgöző. A fogások tekintetében magyaros, nemzetközi és egészséges ételekből egyaránt válogathatunk. Mi előételként egy mártogatós tálat kóstoltunk, mely puha félbarna bagettet és avokádó- illetve tonhalkrémet tartalmazott salátával.

img_2579.jpegEzután a pincér ajánlására kipróbáltuk a magyaros kóstoló tálat is, mely hat tradicionális magyar ételt sorakoztat fel. Ennek fő célcsoportjai természetesen a turisták, hiszen így lehetőségük nyílik egyszerre hat különleges és tipikusan magyar étel megkóstolására. Ha pedig valamelyik megízlik nekik jobban, akkor azt főételként, nagyobb porcióban is kirendelhetik utána vagy egy következő alkalommal. Nagyon kíváncsiak voltunk, hogy az általunk jól ismert ételek ilyen formában, hogyan fognak ízleni nekünk, de azt kell mondjuk, nem csalódtunk. Sőt, mivel nem mindennap esszük ezen tradicionális fogásokat, magyarként is érdemes megkóstolni őket így egyben. Az ínyencek kérhetnek mellé borkóstolót is. A hat étel, mely a kóstoló tálon szerepel: gulyásleves, libamáj paté pogácsával, rakott krumpli, töltött káposzta, paprikás csirke tojásos galuskával és somlói galuska. Mind a hat étel zseniálisan finoman van elkészítve. A tálalás nagyon stílusos, a díszítése az ételeknek tovább fokozza a várakozást, hogy végre megkóstolhassuk őket. Azt kell mondanunk, hogy le a kalappal a Brunch Bistro Budapest előtt az ötlettel és mindenkinek ajánljuk, hogy kóstolja meg és fedezze fel (újra) a magyar konyha ízeit!

img_2580.jpegA magyaros fogások után kóstoltunk még egy-egy főételt: lazac steaket dijoni mustáros krumplipürével és grillzöldségekkel, illetve csirke supremet tejszínes-szarvasgombás rizottóval. Az ízek tökéletesen harmonizálnak egymással, érződik a gondos elkészítés. A tálalás is nagyon ízléses, az adagok pedig önmagukban is kiadósak. Ínyenc, egészséges és közkedvelt alapanyagok ötvözése találkozik a tányérunkon.

img_2662_1.jpegDesszertek tekintetében is finomabbnál finomabb édességek közül válogathatunk. Mi egy almás pite és egy házi készítésű banánkenyér mellett tettük le a voksunkat. Az almáspite forrón, egyenesen a sütőből érkezett meg hozzánk egy kerek kis kerámia tálban. Nagyon ízletes volt, ahogy a banánkenyér is.

Egy következő alkalommal a reggelit is megkóstolhattuk. Reggel 8 órától délután 3 óráig van lehetőség reggelizni, illetve bruncholni. A legkülönlegesebb fogás talán a buggyantott tojás, melyet mi lazaccal és avokádóval kóstoltunk. Tökéletes ízélmény reggelire :) Emellé angol reggelit kértünk, mely tükörtojást, bacont, gombát, babot és paradicsomot foglal magába bagett darabkákkal. Desszertként pedig amerikai palacsintát ettünk lekvárral és gyümölcsökkel. Minden nagyon finom volt, akár csak a vacsora alkalmával. Az egészséges vonal kedvelői többféle smoothiek közül is válogathatnak, hogy csak néhány példát mondjunk: mangós, céklás és brokkolis-uborkás (ami számomra üde ízével abszolút a legnagyobb meglepetés volt). Természetesen kávék-teák közül is választhatunk. A reggelis étlapon tojásos ételek, szendvicsek és egészséges, édes reggelik találhatók.

img_2660.jpegÖsszességében a Brunch Bistro Budapest teljesen levett minket a lábunkról. Tiszta szívvel ajánljuk mindenkinek, aki szeretne szép környezetben, stílusos helyen finomakat enni, legyen szó reggeliről, egy könnyű ebédről vagy vacsoráról. Én biztosan vissza fogok még térni, ha reggelizni szeretnék a barátnőimmel, vagy egy romantikus vacsorára vágyok a Párommal.

Elérhetőségek:

Írta és fényképezte: Novák Dóra, Kikapcsolódok blog

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu és a Minimag.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagram oldalunkon!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.