Teszteltem: Batiste szárazsamponok
2018. szeptember 06. írta: Anita Bé

Teszteltem: Batiste szárazsamponok

Előfordult már veletek, hogy nem fért bele a napotokba a hajmosás?! Azt hiszem, mindannyian jártunk már ebben a cipőben. Mit tehetünk ilyen esetben? Gondosan összefogjuk, kontyoljuk, és még alaposabban lakkozzuk a már egyébként is túl fénylő hajkoronát, kalapot húzunk, vagy kendőt kötünk. A viccet félretéve; nekem ennél van egy sokkal jobb ötletem!

 

 

Az utóbbi napokban a britt Batiste márka szárazsamponjait teszteltem és megdöbbentően pozitív hatásuk volt két hajmosás között, de mielőtt ódákat zengnék a termékekről, térjünk ki erre a Magyarországon még- talán- kevésbé ismert márkára.

A Batiste termékek az Egyesült Királyság első számú szárazsamponjai, méltóképp vívták ki maguknak a címet, hiszen olyan sok féle közül választhatunk(hajszín, illat és hatás szerint), hogy biztosan megtalálja mindenki a számára legmegfelelőbbet. Mindezek mellett, jó illat, kiváló hatásmechanizmus is jellemzi őket. Számomra kiváltképp szimpatikus, hogy a termékeket nem tesztelik állatokon és állatai eredetű összetevőt sem tartalmaznak, így a szárazsampon vegán minősítést is kapott.

3_20.jpg

A használatuk végtelenül egyszerű: a spray-s flakonból felrázást követően 30-cm távolságból a hajtövekre permetezzük, majd fésüljük és formázzuk a hajat. A formátumnak köszönhetően nem kell aggódnunk amiatt, hogy mindenhová megfelelő mennyiség jut-e.

Én a Batiste 3 féle samponját tesztelhettem. Mindegyikkel maximálisan elégedett voltam, mert a várt hatást nagyban felülmúlták.

Elsőször a cseresznye illatú Cherry Dry sampont alkalmaztam. Az illata fenomenális, gyümölcsös, nyárias, emellett a hajtöveket teljesen szárazzá varázsolta. Használat után kissé bizsergett a fejbőröm, de talán túl közelről fújtam a tövekre az anyagot. Ami kissé megijesztett, hogy világosabbá vált a befújt felület, viszont ez a fésülés és formázás után már egyáltalán nem volt feltűnő. Egy napig toltam ki a hajmosást ezzel a termékkel, de véleményem szerint, még egy napot kibírt volna a hajam.

1_24.jpg4_19.jpg

Másodszor a Heavenly Volume terméket próbáltam ki, amely amellett, hogy megfelelően elfedi a zsíros hajtöveket, még kiváló tartást és volument ad a frizurának. Kissé szárít, de az én zsírosodásra hajlamos hajam esetén ez nem jelentett különösebb problémát. Az illata nem különleges, de nagyon kellemes.

 

 

Harmadikként pedig a Light and Breezy Fresh-t fújtam a hajtövekre. Frissítő illata mellett, számomra ez lett a kedvenc. Annyira feldobta a már lelapult, haj mosásra megérett frizurámat, hogy napokig tudnám viselni. Használatát követően nem csak felfrissültnek, hanem tisztának is éreztem a frizurám.

 

 

Mindegyik termék világosít, és kissé mattá teszi a haj töveket, de egyik után sem lett ragacsos a hajam. Mivel mindegyik flakonból csupán 1-1 alkalommal használtam, ezért arról, hogy mennyi ideig elég egy nagyobb 200 ml-es doboz, nem tudok beszámolni. A piacon 50 ml-es méretben szintén elérhető.

Természetesen, a szárazsamponok nem helyettesítik az alapos hajmosást, de áthidaló megoldásként jó társaink lehetnek a zűrzavaros hétköznapokban, amikor szusszanásnyi időnk sincs.

A legjobb visszajelzés pedig az, ha valaki az mondja; milyen szép, frissen mosott a hajad! Pedig te jól tudod, hogy már több napja csak a szárazsampon áldásos hatását élvezi a frizurád.

7_8.jpg

Ennél több nem is kell ahhoz, hogy Ti is kipróbáljátok ezeket a szuper termékeket! A DM és a Rossmann üzleteiben beszerezhetitek. Kipróbálni ér!

Elérhetőségek:

https://www.facebook.com/BatisteHU/

Írta, fényképezte: Kisa-Nagy Viktória, Kikapcsolódok blog

 

Tetszett a cikk? Kövess bennünket Facebook oldalunkon is, vagy nézz körbe az Instagramm oldalunkon! 

 

A fényképek tulajdonosa a Kikapcsolódok blog, amelyet szerzői jogok védenek. (Mentése, más oldalakon való megjelenítése az Index.hu oldal kivételével nem lehetséges.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr7114226741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása