Beszámoló: CEWES Esküvőkiállítás 2017.
2017. november 14. írta: Anita Bé

Beszámoló: CEWES Esküvőkiállítás 2017.

Esküvőnk megszervezése nagyon sok felelős döntésről és feladatról szól. A tökéletes helyszín és időpont mellett meg kell találni a tökéletes menyasszonyi ruhát, ékszert, kitalálni az esküvő tematikáját, és a hozzá illő dekorációt, és nem elhanyagolható a menü, és sütemények sem. Fontos előre meghatározni, hogy hány fős lagzit tervezünk, hogy életünk legszebb napja valóban tökéletes legyen és örök emlék maradjon.

20171105_151837.jpg

Így hát.. a 2017-es őszi CEWES Esküvőkiállításon jártunk, ahol bőven volt kínálat a különleges helyszínek, csodálatos virágköltemények, és kreatív dekorációk tárházából.

Olyan volt, amilyenre számítottunk; fényűző, pompázatos, nőket igen csak megigéző.

Első utam hova is vezetett volna, mint a csodás menyasszonyi ruhákhoz. Egy pár pillanatra el is hittem, hogy a mennyországba csöppentem, és nem akartam kiszabadulni a ruhák “fogságából”. Bár nem vagyok feleség, és menyasszony sem, azt hiszem, ez nem változtat a tényen, hogy egy nő igenis oda van ezekért a csodákért, és hatalmas pacsi annak, aki kitalálta, hogy az esküvőn a gyengébbik nemnek Disney Hercegnőnek kell öltöznie! :) Jobb, ha az ékszerek okozta mámoros mesélésembe bele sem kezdek..

20171105_145026.jpg


Rengeteg kreatívan felépített standdal találkoztunk, rájuk is csodálkoztam sokszor, hogy hogyan tud valaki egy ekkora helyből kész kertet, vagy egy fél éttermet varázsolni. Az én kedvenc részem minden, ami csillog; és hát ebből akadt jócskán látnivaló, nagy örömömre, még a sütemények is csillámporban úsztak, emellett pedig olyan kézműves tortákat csodálhattam meg, amelyek mesterműként is megállták volna a helyüket.

A kiállítók általában csapatban működtek, és találkoztunk pár nagyon szimpatikus fiatalemberrel/hölggyel, akik szívesen megosztották velünk munkásságuk részleteit.

Kovács Erika (KE) Fashion Designer ruhái elképesztőek voltak, a képen látható rendkívül gyönyörű és kedves hölgy pedig elmondta nekünk, hogy magyar designer cégként a fő profil az alkalmi és menyasszonyi ruhák tervezése, azonban ugyanúgy találkozhatunk az általuk kreált céges formaruhákkal a hazai rendezvényeken vagy street style kollekciójával Budapest utcáin is. Fontos számukra, hogy a megálmodott ruha a megrendelő személyiségével egységes stílust alkosson. Imádtam!

20171105_152155.jpg

Második körben az Éld Újra! (www.eldujra.hu) videós csapatra figyeltünk fel, és olyan élményben lehetett részünk, amelyben előtte soha. A csapat speciális módszerrel örökíti meg az esküvőket, a hagyományostól eltérően 360 fokban élhetjük újra a nagy nap minden pillanatát, egy Virtuális valóság szemüveget felvéve, vagy a telefonunkat forgatva. Nagyon izgalmas volt a VR szemüvegen keresztül szemlélni az eseményeket, az ember szinte azt sem tudja, merre kapja a fejét (szó szerint) ugyanis mindenhol történik valami. Innovációs és prémium szolgáltatás egyben, két kedves fiatalembertől; ha még ebben az évszázadban elérkezik a nagy napom, ők biztosan ott lesznek - én pedig újra és újra az esküvőmön, amikor csak szeretnék!

Harmadik körben a Padma Wedding 4 fős csapatával ismerkedtünk meg, ahonnan újult erőre kaptunk a hosszú nap után, ugyanis lendületes, motivált kommunáról van szó, akiknek lételemük az esküvők megszervezése, levezénylése. Egeresi Fruzsina, a Padma Wedding megálmodója azt vallja, hogy a párnak ezen a napon csakis a fontos pillanatokra szabad figyelnie, és a tiszta szeretetet átélni, minden egyéb technikai dologról ők gondoskodnak, zavartalanul. Szolgáltatások tekintetében esküvőszervezés, dekoráció, francia cukrász különlegességek, és profi fotók által látják el az igényeket.

A látogatókat “megvizsgálva” volt, aki roppant céltudatosan, elképzelésekkel érkezett, akadt aki  szórólapokat gyűjtött, de olyan látogatókban is bővelkedett a kiállítás, akik egyszerűn csak magukba akarták szippantani az esküvő hangulatát. Legutóbbi voltam én.

20171105_152308_1.jpg

Jó pár kiállítón érezhető volt a második napi fáradtság és kimerültség, főleg az esti órákban, amely természetesen érthető, és bár kifejezett negatív tapasztalattal nem bővelkedtem, ragadt meg bennem néhány szolgáltató, akiket nem az udvarias viselkedésükről jegyeztem meg.

Örülök, hogy kimentem, és ha megtehetem, jövőre is ott leszek, mindentől függetlenül, mert egészen más világban éreztem magam pár óra erejéig. Egészen kedvet kaptam a nagy naphoz. Még szerencse, hogy nem kedv kérdése.

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr2113271907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása