Teszteltem: RelaxZsák
2016. szeptember 17. írta: Anita Bé

Teszteltem: RelaxZsák

Ismeritek azt az érzést, amikor a pihenésetek közepette láttok egy másik párt, vagy családot, akinek mindig szuperebb felszerelése van, mint Nektek? Látjátok, ahogyan kényelmesen napozik, vagy olvas, esetleg még alszik is? Nos, én ismerem ezt az érzést, és ezen szerettem volna végre változtatni.

img_1747.JPG

A Relaxációs Zsákkal első körben egy Facebook hirdetés kapcsán futottam össze, ahol egyből tudtam, hogy ez kell Nekem! Fel is vettem Velük a kapcsolatot, és készségesen segítettek a kérdéseimben.

Mikor a kezemben fogtam az új szerzeményemet, máris hatalmas mosoly terült az arcomra, hiszen tudtam, hogy én ebben nagyon jókat fogok szunyálni, miközben a srácok mellettem pihiznek. A Balaton partján vetettem be első körben, hiszen kíváncsi voltam éles helyzetben miként is működik. Egy gyenge szél mellett viszonylag gyorsan felállítható, ahogyan a hirdetésben is írják. Bevallom, első alkalommal nem volt annyira egyszerű, de miután megvan a rutin, és tudod mit kell csinálni, már nem lesz gond! Egy biztos: ne szaladj a zsákkal a kezedben, ahogyan én is tettem, mert felesleges! :D Azt hittem így még gyorsabb leszek, de ez egy teljesen értelmetlen művelet.

1_6.jpg2_2.jpg

Az anyaga kifejezetten erős, vízálló. Így akár a Balatonba is bevihető, de egy kevésbé puha területen is képes a felállításra, és a használatra. Mivel most már ősz van, így akár egy könnyed kirándulás alkalmával is magunkkal vihetjük. Nagyon apróra össze lehet hajtani, és hihetetlen könnyű, akár egy kisgyermek is képes a kezében vinni. Klassz színeket lehet kapni, ki-mit szeret. Jómagam szeretem az élénk színeket, így nem zavart az élénk zöldes szín. Egyből észre lehetett venni, és képzeljétek: mindenki irigykedve nézte milyen kényelmesen is olvasom a könyvemet. Szerencsére nem jöttek oda hozzám, mert az oldalán szépen le lehet olvasni, hogy hol vásároltam a szerzeményemet, hiszen logóval ellátott termékről van szó.

3_2.jpg

Ugyan nincs benne használati leírás, de a márka honlapján, és a Facebook oldalán is egy rövid videó bemutatja, hogy miként is kell levegőt helyezni a Relaxációs Zsákba. A lényeg, hogy lehetőleg ne szélcsendben végezzük a műveletet. Mi így csináltuk: kibontottuk a termék saját kis zipzáros zsákját, majd kivettük belőle a fotelünket, amely szépen össze volt hajtva. Kibontás közben könnyedén megjegyeztük, hogy miként is kell majd a csomagolásába visszahelyezni. Amikor teljes nagyságában kiterítettük, úgy a zsák szájával levegőt juttattunk be a termékbe úgy, hogy egy jó nagy lendületet vettünk a kezünkkel, majd gyorsan az addig összegyűjtött levegőt elszorítottuk. A következő mozdulatnál ugyanígy cselekedtünk. Körülbelül az ötödik ilyen alkalom után már fel tudtuk csavarni a zsákunk száját, így láthatóvá is vált a fotelünk. Így leírva talán bonyolultnak hangzik, de higgyétek el nekem, nem egy ördöngösség, tényleg. Mi is jobban tartottunk a felállítástól, pedig nem kellett volna.

4_2.jpg

Nyugodtan nézzetek körbe a RelaxZsák honlapján, vagy Facebook oldalán, mert sok információt és videót találhattok. Bízom benne, hogy Ti is kedvet kaptok egy ilyen termék megvásárlásához. Ha Karácsonyra kerestek ötleteket, érdemes elgondolkozni ezen a terméken. Megfizethető ára van, így bárki számára elérhető.

 A terméket köszönjük a RelaxZsáknak!

Elérhetőségek:

https://www.facebook.com/relaxzsak/

http://www.relaxzsak.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr3111717557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása