Teszteltem: Naturdekor
2016. július 17. írta: Anita Bé

Teszteltem: Naturdekor

  Vannak olyan pillanatok, amikor az ember úgy tépi szét a csomagolást, mint egy kisgyermek amikor tudja, hogy fantasztikus ajándékot kap. Nos, én is így voltam a jelenlegi tesztelésem tárgyával. A rendelésem leadását követően rendkívül gyorsan meg is érkezett a visszaigazoló email, hogy a feldolgozták és rögzítették a kívánt termékek leadásának igényét, így hamarosan várható a futár a csomagommal a kezében.

 1_5.jpg

Mint láthatjátok, a külcsínre hatalmas nagy hangsúlyt fektettek. Tulajdonképpen még sosem láttam ilyen szépen becsomagolt terméket. Arra gondoltam, hogy ha az ember lánya ezt ajándékba adná tovább, elegendő lenne csak leragasztania a címzett nevét, és már mehetne is kézbe. Ilyen csodával még nem találkoztam, alig bírtam betelni a látvánnyal. Mindeközben arra gondoltam, hogy ha ez kívül ilyen szép, vajon mi vár rám belül?

2_1.jpg

3_1.jpg

Óhatatlanul igyekeztem óvatos lenni, nehogy megsértsem ezt a csodaszép papírt, amellyel borítva volt a rendelésem. Természetesen ez nem vezetett sok jóra, hiszen nem bírtam kinyitni a dobozt. Így…nekiestem :) A férjem alig ismert rám, huncut mosoly hagyta el a számat, amikor zöld utat kaptam a tépkedésnek. A kinyitást követően egy fészket találtam magam előtt, amit leemelvén gondosan-előre kigondolt tematika szerint szintén becsomagolva a kívánt dekorációim sorakoztak.

44.jpg

Első, amit a kezembe fogtam az asztali dekoráció volt. Nem túl nagy, nem túl kirívó, de pont ettől annyira mutatós. Ha lehelyezem az asztalomra, akkor nem kell arrébb helyezni, ha valaki szembe ül velem. Így bármikor kint maradhat, mindig csodás látványt nyújt. Imádom a tengert, a lakásomban a hófehér színen kívül rengeteg türkizkék dekoráció van kihelyezve. Tökéletesen illeszkedik az otthonomba, de véleményem szerint a maga egyszerűségével bárhol jól mutatna. Ha valaki kifejezetten szereti a tematikus bulikat, illetve olyan esküvőre készül, ahol hasonló elgondolás lesz, mindenképpen be kell szerezze ezt a kis csodát. Lefotóztam Számotokra közelről is, hogy lássátok, ez egy igazán minőségi termék. Tényleg mindennek megvan a maga helye, az elrendezése igényes, nem látszódik a ragasztás nyoma sem. Aki elkészítette, az precíz volt, és természetesen jó ízléssel rendelkezett. Az anyagok minősége tökéletes, az utazást követően sincsenek letört darabkák, pont úgy kaptam meg, ahogyan az elvárható lett volna.

55.jpg

Másodjára az ajtódíszt találtam meg, amely szinte kiugrott a csomagolásból. Rendkívül élénk, és vidám színek találhatóak rajta. Egyből magára vonzza a tekintetet, és mosolyt csal bárki arcára. Jelenleg férfiak uralják az otthonunkat, de a termékre a férjem is azt mondta, hogy klassz. Igen, lássuk be, alapjában véve az ajtódíszek nem egy férfias tárgyak. Nem is várhatjuk el Tőlük, hogy kifejezett figyelmet fordítsanak erre. Viszont maga a tény, hogy ez még Neki is tetszik, örömmel töltött el. Hiszen ha az ember az otthonába lép, ez az első amit észrevesz. Sok mindenről árulkodik: az illetőnek milyen ízlése van, többnyire igazodik az éghajlathoz-időjáráshoz, az ember otthonának a színeihez. Itt is sikerült olyat találnom, ami aktuális, és a személyiségemhez igazodik. Szeretem a vidám embereket, imádok vendégeket fogadni, így nagyon örülök ennek a terméknek. Az anyagok minőségéről azt tudom elmondani amit az asztali díszekről: egytől-egyig mindennek megvan a maga helye. Nem viselte meg a házhozszállítás, kifejezetten olyan érzése van az embernek, hogy ez termék nemrég készült, és adták a kezébe. Szívesen adnám bárkinek ajándékba is, hiszen egy igazán klassz termékről van szó.

66.jpg

77.jpg

Érdemes tudnotok, hogy most akció van: aki a rendelése során egy ajtódíszt, és egy asztali dekorációt vásárol meg, az ajándékba kap egy limonádés bögrét, amihez még szívószál is dukál. Képzeljétek el magatokat, ahogyan hétfőn morcosan megindultok a munkába. Csodálatosan süt a nap, Ti mégis álmosak, és fáradtak vagytok. Reggel félelálomba szerencsére összeraktátok az útravalót: egy kellemes, gyümölcsökkel teli limonádét. Beszálltok az autóba, vagy felszálltok a tömegközlekedésre, és már ihatjátok is munkába menet. Garantáltan jobb lesz az ember kedve! Több színben kapható, természetesen külön is megvehetitek.

88.jpg

A naturdekor.hu kínálatát végignéztem, úgy láttam, hogy igyekeztek több stílushoz igazítani a termékeiket, de természetesen a természet közelsége, a natúr anyagok szeretete egytől-egyig érezhető minden dekorációjukon. Keressétek Őket fel bátran, és rendeljetek magatoknak, vagy ajándékba bárki másnak.

Elérhetőség:

http://naturdekor.hu/

https://www.facebook.com/naturdekor.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr298896526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása