Teszteltem: MyWall Falimatrica
2015. szeptember 14. írta: Anita Bé

Teszteltem: MyWall Falimatrica

A MyWall tulajdonosa és megálmodója Ilka, akivel már készítettem egy interjút, melyet ITT elolvashattok. A mai cikkemben azt szeretném számotokra bemutatni, hogy miként működik a termék megálmodása-kivitelezése-postázása-felragasztása. 

matrica.jpg

Nyáron festettük ki a lakást, jómagam a hófehér színt preferálom. Könnyen variálható, különböző lakberendezési tárgyakkal pedig nagyon egyszerűen más-más hangulatot érhetünk el. Miként is lehetséges ez? Gondoljunk a közelgő ünnepi hangulatokra: piros-narancs textíliákkal, egy kis narancs-citrus-szegfűszeg illattal máris melegséget sugározhat az otthonunk. Nyáron, amikor pedig kint a hőmérő higanyszála is kiugrik a tartójából, akkor pedig igyekszem olyan kelméket használni, melyek a hűs tengert idézik. 

A gyermekszobába egy erdőt szerettem volna, mert könnyen variálható szintén, és nagy meserajongó vagyok. A nagymamám amikor kicsi voltam, mindig különböző történeteket talált ki számomra, így nyáron amikor ott aludtam, külön élmény volt számomra a lefekvési időszak. Később, amikor már olvasni tudtam, akkor pedig egy hatalmas Benedek Elek mesekönyv volt a társaságom. Ezekről a különböző kis állatkákról annyi különböző történetet lehet megálmodni, amennyit csak szeretnénk, később, amikor pedig beszélni tanítjuk gyermekünket, őt is bevonhatjuk ezen történetekbe. Szerintem klassz ötlet, nemde? 

unnamed_20.jpg

Ha pedig megunjuk, akkor könnyedén lehúzhatóak a matricák, és újraálmodhatjuk a szobát, közös erővel. 

Nos, de kezdjük akkor a legelejéről: Megálmodtam a matricát, bár csak felületesen. Annyit tudtam, hogy egy erdőt szeretnék: fával-madárkákkal-macival-rókával-nyuszival. Felvettem a MyWall-al a kapcsolatot, és jeleztem a szándékomat a rendelésről. Mentségükre szóljon, hogy nyári időszak volt, szóval ezen időszakban nem volt a lehető leggyorsabb a válaszadás sem. Elnézést is kértek, és elkezdték tervezni a kis erdőmet. Előzetesen elkérték a fal méreteit, hogy legyen valamilyen viszonyítási alap. Ezt követően egy kis idő elteltével Ilka megküldte számomra a tervezetet. Bevallom, az nem nyerte el a tetszésemet, mert számomra már túl modern volt. Bátran tájékoztattam, pontosítottam az elképzelésemen: legyen más a szín, kicsit hagyományosabb, "cukibb", könnyebben emészthetőbb.

unnamed_1_20.jpg

 

Nem volt harag, nagyon jól vették az akadályokat. Ti is legyetek bátrak, igyekezzetek pontosan körülírni a vágyaitokat abban az esetben, ha nem találtok számotokra megfelelő matricát. Hamarosan meg is érkezett a vázlat, amivel már elégedett is voltam. Az adatok egyeztetése után 1 héttel a kezembe is foghattam a csomagomat, mely egy kis ajándékot is tartalmazott. Nem árulom el, hogy mit, legyen számotokra is meglepi! :)

A felrakásról:

Ilka mindenki számára egy részletes tájékoztató lapot ad minden csomaghoz, melyben leírja, miként kell használni ezen matricákat. Első körben meg kell tisztítani a kívánt felületet:  Mi ezt egy konyharuhával tettük meg. Ezt követően a matricát a tervezett felülethez kell illeszteni -ha másként szeretnéd elrendezni a képet, mint ahogyan az a matricán van, vágd szét. Arra ügyelj, hogy nem kell pontosan-precízen ezt megtenned, mert nehezíteni fogja a dolgodat. Hidd el, tapasztalatból mondom. :) Oké, megtervezted hova teszed. Most ezt a matricát fektesd egy kemény felületre, és a mintát magad felé fordítva kezd el a konyharuháddal vagy valamilyen más eszközzel kicsit dörzsölni. Ez azért szükséges, mert 2 rétegű a matrica: első körben az lesz a célod, hogy az átlátszó felső rétegű fóliára ragadjon a minta. Ha ez megvan, a hátsó matricát lehúzhatod, és odaillesztheted a falra. Szuper, a nehezén túl vagy :) A következő lépés: a konyharuháddal dörzsöld meg a rajzot: ez azért szükséges, hogy maga a matrica szorosan a falra ragadjon, ne maradjon az áttetsző fólián. Ha ez megvan, akkor óvatosan elkezdheted húzni. Pikk-pakk készen is vagy. :)

Bízom benne, hogy Neked is elnyerte a tetszésedet és Te is hamarosan Ilka rajzaival dekorálod majd a gyermeked, vagy akár a saját szobádat. Lesd meg a munkáit, vedd fel Vele a kapcsolatot, és ha kedved tartja mutasd be számomra is, hogy mit álmodtál meg.

http://www.mywall.hu/

https://www.facebook.com/MyWall.falmatrica/timeline?ref=page_internal

11949575_937391572966470_1654713117_n.jpg

11949700_937391579633136_1503369648_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr317786562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása