Beszámoló: Food Truck Show
2015. szeptember 06. írta: Anita Bé

Beszámoló: Food Truck Show

Idén másodjára rendezték meg a hazai Food Truck Showt, melynek helyszíne Budapesten a Kincsem Park volt. Közép-Európa legjobb lovasai mellett a hazai street food is képviselte magát. Tavasszal már voltunk a rendezvényen, és mivel nagyon tetszett ,az őszit sem szerettük volna kihagyni.

11012888_870751316347224_7506931669204437111_n.jpg

Jómagam 12:00-14:00 között voltam a helyszínen a szombati nap folyamán, ekkor még csak szállingóztak az emberek, a büfékocsik ébredeztek, érezni lehetett, hogy az időjárás nem volt a legkedvezőbb. Szerencsére a szervezők gondoltak erre, így egy hatalmas sátort húztak fel a helyszínen, ahol kényelmesen el lehetett bújni az esetleges esőzés elől. 

unnamed_19.jpg

A programterv szerint ezen a napon kora délután, és délelőtt koncertek lettek volna, sajna ezt akkor még nem hallottuk. Természetesen a versenyek javában zajlottak, jómagam is fogadtam a lóversenyen. -Most jut az eszembe, hogy még meg sem néztem, hogy nyertem-e?!- 

unnamed_4_13.jpg

unnamed_5_9.jpg

unnamed_3_17.jpg

unnamed_8_3.jpg

Sok kocsi jelen volt tavasszal is a rendezvényen, akadtak viszont olyanok is, akikkel most találkoztam először. Sajnos az előző nagy kedvencemet a Robur Bistro kocsiját nem találtam, pedig náluk ettem az egyik legklasszabb édességet még anno. Nagy kár érte, jól esett volna a húsok után. Emlékeztetőül: 

11938009_1056100311090016_636692405_n.jpg

Az idei év Food Truckja Tütü volt, aki természetesen a jó hírét megőrizvén a helyszínen tartózkodott, és ott jártamkor fotózás szempontjából igen nagy népszerűségnek örvendett.

unnamed_1_19.jpg

Most is természetesen falatoztunk, így írom is első körben a legszuperebb dolgot, amivel találkoztam:

unnamed_6_7.jpg

Tavasszal már tele volt a pocakom, így nem volt lehetőségem megkóstolni a Meat&Sauce Sandwich termékeit, de most semmi esetre sem szerettem volna kihagyni. A srácok szuper kedvesek, segítőkészek voltak. Nagyon tetszett számomra, hogy a szendvicseket a saját szaftjukban megmártják tálalás előtt. Ez kellőképpen ragacsossá, szaftossá teszi az egyébként is brutál finom terméküket. 3 különböző ízvilág van: csirkés, sertés, és marhahúsos. Az elsőnél szaft nélkül kapjátok meg a szenyókat, a másik kettő mártva kerül a kézbe. Jómagam az utóbbi kettőt próbáltam ki. A sertéshúsos pikáns, kicsit csípős, erőteljesen dominál benne a marinált paprika, nagyon omlós, és szuperfinom. A marhahúsosnál a bors, a citromos-mézes szósz dominál. Nem csípős, így bátran próbáljátok ki ezt is. Mindkét terméknél úgy gondolom, hogy a kóstolás után egy hátast fogtok dobni, mert erre nem számítottam én magam sem. :)

unnamed_2_19.jpg

unnamed_7_4.jpg

Az első félbevágott szendvics a sertés oldalasból kreált Mennyország, a második pedig a marhahúsos álom. Ki ne hagyjátok!

Bővebb infó Róluk, itt: https://www.facebook.com/meatandsauce/timeline

Nem szerettem volna kihagyni a tavaszi nagy kedvencemet Befaló Billt sem, ahol most letört szarvval távoztam.

unnamed_9_5.jpg

Jeleztem is az irányukba, ahol gyorsan válaszoltak a problémámra. Bízom benne, hogy másokkal nem fordul elő, mert ez most nem volt az igazi. Sertés oldalast ettünk, amely leginkább langyos-helyenként pedig hideg volt. Egy húshőfokmérő elkélt volna. Nagyon sajnáltuk, mert egyébként ízre nem lett volna ez rossz. A mustáros burgonya most sajnos kemény volt. A coleslaw klasszul fűszerezett volt, talán ez sikerült most a legjobbra az egész tálcán. Az ott dolgozó személyzet lehet még fáradt volt, és az okozhatta ezt a malőrt, bízzunk benne, hogy máskor nem fordul elő ilyen legközelebb.

Update: A mai napon a tulajdonossal is sikerült beszélnem, aki jelezte, hogy a nagy nyomás hatására kezdéskor valóban hamarabb vehették ki a húsokat, elnézést kértek, és erre fokozottan oda fognak figyelni a továbbiakban.

Nos, ha még nincs a mai napra programotok, látogassatok el a Kincsem Parkba, kóstolgassatok Ti is, és ha van kedvetek írjátok meg nekem, mi az ami a leginkább tetszett Számotokra.

https://www.facebook.com/kikapcsoldok/timeline

10:00-24:00-ig nyitva van az egész terület, a gyermekek is biztosan fognak találni maguknak a mai nap valamilyen kellemes elfoglaltságot. A belépőjegy ára 600 Ft, melyből 400 Ft lóverseny fogadására költhető. 18 éven aluli személyek számára pedig ingyenes a bejutás.

Minden infót a rendezvény Facebook oldalán megtaláltok:

https://www.facebook.com/foodtruckshowbp/timeline

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr807764008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása