Teszteltem: Édenkert Virágüzlet
2015. július 20. írta: Anita Bé

Teszteltem: Édenkert Virágüzlet

Nagyon szeretem Budapesten a Mester utcát...viszonylag nyugodt, aranyos kis boltok találhatóak a környéken, családias a környezet. Mindig találok itt magamnak valamilyen kedvemre valót. Így történt ez akkor is, amikor egy igényes, és szép virágboltot kerestem. 

1520823_474630669312957_466671286_n_1.jpg

1378695_454649201318436_505324814_n.jpg

Amikor beléptem az üzletbe, már tudtam, hogy megtaláltam azt, amit már hosszabb ideje kerestem. Rengeteg virág volt mindenhol, ezen kívül az üzlet rengeteg ajándéktárggyal is kedveskedni tud azok számára, akik bizonytalanok azon téren, hogy mit is adjanak a szeretteiknek. Bátran kérdezzétek az eladókat, szívesen segítenek, és nagyon kedvesek. 

1575.jpg

Jómagam egy esküvőre szerettem volna asztali dekorációt, így az üzlettel elkezdtem kooperálni, hogy milyen kivitelézés is jöjjön szóba. Tekintettel arra, hogy 100%-osan megbízom ebben a boltban, jeleztem, hogy számomra mindegy, hogy milyen alapanyagokból készül ez a dísz, a legfontosabb, hogy mutatós legyen, és két szín mindenképpen jelenjen meg benne: a zöld és a fehér. Nem tudom Ti hogyan vagytok ezzel, izgultok-e egy ilyen alkalom előtt, hogy minden úgy sikerül-e majd, ahogyan megálmodtátok. :) Jómagam tényleg teljesen elengedtem ezeket az izgalmakat, és biztosan állíthatom, hogy 100%-os volt a bizalom részemről.

Remélem, hogy kíváncsiak vagytok már a végeredményre, így mutatom, hogy milyen csodás díszt kaptam:

unnamed_3_13.jpg

Körülbelül 60 cm hosszú volt, csodálatos-illatos fehér rózsa volt a fő alap, melybe sok zöld termés került bele, ezen kívül némi fátyolvirág, mely az asztalon is megtalálható volt kis vázákban. A helyhez, az esküvő hangulatához tökéletesen illet. Nagyon szeretem a friss-letisztult stílust, véleményem szerint sikerült eltalálni azt, amire a lelkem mélyén igazán vágytam. 

Amennyiben úgy érzed, hogy szükséged van Neked is egy olyan helyre, ahol bizalommal fordulhatsz az alkalmazottakhoz, akkor bátran ajánlom. Garantáltan friss, minőségi alapanyagokat fogsz itt találni, ezen kívül pedig az árazás is egész baráti. 

Képek forrása: Édenkert Virág honlapja

Saját képem fotósa: Szűcs Norbert /Moments Art/ - info@momentsart.hu

Elérhetőségek:

http://www.viragbolt-mesterutca.hu/index.php

https://www.facebook.com/edenkert.viraguzletek

Üzletünk:

Cím: 1095 Budapest, Mester utca 28.
Tel.: +36-30/861-6198
E-mail: info@edenkert-virag.hu

Nyitva tartás:

Hétfő - Péntek 700 - 2100
Szombat 800 - 1900
Vasárnap 900 - 1200

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr147641062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása