Interjú: Violadesign
2015. április 27. írta: Anita Bé

Interjú: Violadesign

Mindig is csodáltam azokat az embereket, akik olyan szintű kézügyességgel rendelkeznek, hogy ezt kamatoztatni is tudják. Azt valahogyan mindig természetesebbnek éreztem, hogy valaki varrni tud, de ruhákat megálmodni, és ez mellett ezt el is készíteni számomra mindig is egy csodával ért fel.  Viola a Violadesign tulajdonosa interjút adott a blognak, és tesztelésre küldött egy felsőt:  bizonyítván az ő ruhája kiállja a mosási és vasalási rituálét. Ezt hamarosan szintén megosztom Veletek, figyeljétek folyamatosan az oldalt. :) 

1: Kérlek, mutatkozz be, mond el kinek és miért szánod a termékeidet?

11178647_656678497771138_36680608_n.jpg

Kulcsár Viola vagyok, a Violadesign megálmodója. Immár 12 éve foglalkozom intenzíven egyik tanult szakmámmal, hogy sok-sok örömöt, és egyediséget adhassak azoknak a hölgyeknek, akiknek fontos a személyiségükhöz passzoló öltözködés. Kortól, alkati tényezőktől függetlenül bárki tartozhat a rendelőim közé, hiszen alapvető hitvallásom, hogy a megfelelő modellekben minden nő tündököl!

2: Honnan jött az ötlet, hogy varrással foglalkozz? Ki tanított meg varrni?

A családom már egészen kicsi koromban rájött, hogy ez a lány később még valamilyen szépséggel kapcsolatos, kreatív területen dolgozik majd. Folyton rajzoltam, óvodásként pedig már ruhát varrtam a Götz babámra :).  Így nem volt nehéz eldönteni, hogy ruhatervezést, és varrást szeretnék tanulni. Szerencsémre a környékünkön, Keszthelyen volt akkoriban egy elég minőségi képzés. Az Asbóth Sándor Szakközépiskolában végeztem el a női ruhakészítő modellező technikusi szakon. Bátran mondhatom, hogy a szakma kiváló értői vezettek be a szabás, szerkesztés, divattervezés világába! Bár a középiskola után kommunikáció szakot választottam a főiskolán, és főállásban mai napig a médiában dolgozom, azóta is megmaradt a tervezés iránti szerelem.

11133855_653115728127415_4048682454283413993_n.jpg

 

3: Mióta dolgozol ebben a munkakörben? Van állandó vendégköröd?

Mivel már több mint egy évtizede valósítom meg az elképzeléseket, gyakorta előfordul, hogy visszatérnek a vevők, de nagy örömömre amióta aktívabb vagyok a közösségi oldalamon, egyre több az új érdeklődő is.

11071734_646255992146722_9064719163447102748_n.jpg

 

4: Milyen stílusokat kedvelsz? Te magad milyen ruhákat szeretsz?

Leginkább a haute couture stílus áll hozzám közel. Nem véletlen, hogy örök kedvenceim a Dior ház tervezői: Yves Saint-Laurent, John Galliano, de például Alexander McQueen és Christian Lacroix darabjai is ámulatba ejtenek! Én leginkább a letisztult, de mégis romantikus ruhákat, és vonalakat részesítem előnyben.

10959759_629411953831126_2113396262935006030_n.jpg

 

5: Van esetleg kedvenc színed, amivel szívesen dolgozol?

Színek tekintetében eléggé megváltozott az ízlésem. Régen például inkább a sötétebb, tónusosabb árnyalatokat részesítettem előnyben, ma viszont már szívesebben dolgozom pasztellszínekkel, vagy veszem elő a klasszikus párosításokat (fekete-piros, fekete-fehér, ezüst-fekete).

11111909_652562278182760_42687778376052311_n.jpg

 

6: Milyen anyaggal dolgozol leginkább? A ruhákat, amiket készítesz bármilyen anyagból és mintából lehet kérni?  

Nagyon szeretem az egészen eltérő anyagokat vegyíteni. Taftot a plüssel, gyapjút a kötöttel, vagy düseszt organzával, selyemmel. Emellett gyakran előfordul, hogy laza elasztikus anyagokból készítek rafinált szabású modelleket, melyeket nemcsak a vékonyabb alkatú hölgyek tudnak viselni. Alapvetően az anyag, illetve annak minősége szabja meg, milyen ruhát lehet belőle készíteni. És fordítva: egy általad megálmodott modell csak bizonyos minőségű, tulajdonságú anyagokkal lesz olyan, mint amilyennek szeretnéd, hiszen az anyag esése, vastagsága, szövése mind szerepet játszanak a végeredményben.

Bármilyen fazonú női ruhát el tudok készíteni, hiszen idestova 15 éve foglalkozom varrással, modellezéssel. Alakra készítem el a szabásmintát, tehát én szerkesztem meg.

10615387_641358145969840_6904540203141952557_n.jpg

 

7: Hol érhetlek el Téged? Van lehetőségem ruhát próbálni? Hogyan zajlik a vásárlás menete?

Rendeléseim nagy többségét a Violadesign facebook oldalon keresztül bonyolítom (https://www.facebook.com/pages/Violadesign/177050439067282) Erre az oldalra lehet üzenetet küldeni, melyben továbbítják az elképzeléseket, méreteket, és mindent meg tudunk beszélni. Budapesten belül akár személyes próba is belefér, persze csak akkor, ha épp nem a varrógép, vagy a mikrofon mögött ülök.:)  Szeretettel várom az érdeklődőket!

Violától az alábbi felsőt kaptam tesztelésre:  gyönyörűen van elkészítve, nagyítóval sem látni hibát. A varrás pontos, egyenletes. Nyárra tökéletes választás, és szuperül passzol minden alakra. Sok sikert Viola! :)

11101757_656103997828588_172261514_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr997402698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása