Teszteltem: STEX HÁZ ÉTTEREM
2015. április 20. írta: Anita Bé

Teszteltem: STEX HÁZ ÉTTEREM

Egy pénteki napon, amikor az ember még szabadnapon is van, akkor előfordul, hogy szívesebben sétálgat a városban, mint főzzön otthon. Történetesen előző héten a Stex mellett haladtam el, mellyel már egy jó ideje szemezek. Az ablakra kifüggesztve a heti menü lógott büszkén, melyet meglátván tudtam, hogy aznap itt fogok ebédelni. :)

Aznap fokhagymakrémleves csészében volt terítéken, ezt követően főételnek sajttal,hagymával és májjal töltött rántott csirkemellet kaptam, levezetésképpen pedig egy lekváros piskótatekercs vaníliaöntettel volt a kínálat része. Tökéletes ízkombináció, és olyan jó árért, hogy repdesel örömödben :) Mohó leányzó lévén olyan gyorsan elfogyasztottam a levest, hogy megfeledkeztem arról, hogy lefényképezzem Nektek. Az ízéről: nem volt túlfűszerezve, amit alapjáraton egy ilyen helyen nem szoktam sajnálni, hiszen nem csak rám, mint fűszerkedvelő nőre kell gondolni, hanem azokra is, akik kevésbé tudják tolerálni az intenzív ízeket. A főételem akkora méretűre sikeredett, hogy a felét tudtam elfogyasztani, a másik részét haza kellett vinnem :)) Tökéletes ízharmónia volt, a máj nem keményedett meg, a hagyma bőséges volt, a sajt pedig hab volt a tortán! A rizsnek jó volt az állaga, egy szavam nem lehet rá. A krumpli mirelit, de ennyi pénzért egy szavam nem lehet rá. A velem érkező lencsegulyást fogyasztott, ez nem képezte a menü részét, viszont heti ajánlatban lehetett kérni, így ennek is nagyon kedvezményes volt az ára. A leves nagyon gazdag, telt ízvilágú volt, kiválóan megfőtt hússal. Ez mellé nem is kért főételt, csak egy meggyes-túrós desszertet, mely után Ő is megjegyezte, hogy ide okvetlenül vissza kell térjünk :) A meggy és a túró lássuk be tökéletes párosítás, ezt pedig a vanília öntet csodásan megkoronázta.A piskótám tökéletes volt, puha,jó minőségű lekvár került bele, melytől nem tocsogott. A kiszolgálás roppant gyors volt, a leülést és a rendelésfelvételt követően kb 5 perc múlva már az ebédünket fogyasztottuk. Lehet ennél tökéletesebb? 

unnamed_2_9.jpg

unnamed_3_7.jpg

unnamed_1_9.jpg

unnamed_7_2.jpg

A jelenlegi menüt most csatolom, de érdemes néznetek a Facebook oldalt, mert ez hetente változik, így mindig naprakészek lehettek:

11146260_795854780484181_7165237266720462193_n.jpg

11146258_795854903817502_9118523529564512563_n.jpg

A helyről: Ipari stílusú lámpák, fa bútorokkal megspékelve, óriási helyen, magas belmagassággal megáldva. Tökéletes, jó hangulatú helyről van itt szó, nem kell attól rettegned, hogy délben esetleg nem tudsz leülni kényelmesen ebédelni. Aki jobb kedveli a kinti levegőt, annak adott a lehetőség, hogy akár a friss levegőn fogyassza el a megrendelt ételét. 

267876_167447936658205_3706847_n.jpg

Összegzés: Sajnos az A' La Carte részét nem teszteltem még, de bízom benne, hogy ami késik, nem múlik, és írhatok Nektek arról is egy szuper jó cikket. Okvetlenül menjetek el, kóstoljatok, és érezzétek Ti is olyan jól magatokat, ahogyan azt én tettem. 

Elérhetőség: 

Facebook: https://www.facebook.com/pages/STEX-H%C3%81Z-%C3%89TTEREM/166143023455363?sk=timeline

stex.jpg

 

Képek egy részének forrása: STEX HÁZ ÉTTEREM Facebook oldala.

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr897383154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dreamhotep 2015.05.12. 18:18:26

az egyik legkorrektebb hely a városban. nem kiemelkedő semmiben, de stabil minőség, jó ár/érték
régen arra laktam sokat látogattam a műintézményt
sörük is jó
anno ment a kaszinó is hátul fönt

Anita Bé 2015.05.12. 20:54:17

Jól látod, én is így éreztem:) -Bár a sört nem kóstoltam :)) -
süti beállítások módosítása