Teszteltem: Gringos Amigos mexikói étterem
2015. március 22. írta: Anita Bé

Teszteltem: Gringos Amigos mexikói étterem

Barátaink tanácsára mentünk el egy jó kis mexikói étterembe, hogy megkóstolhassam valóban olyan finomak-e az ételek, mint amilyennek leírták. 

164398_565287483514411_1837608719_n.jpg

A válasz egyértelműen: IGEN! :) Helyben sütötték a tortillat, ami számomra nagyon szimpatikus volt. Kicsit hasonlított a palacsintasütésre, de attól mégis eltért. Több hús állt rendelkezésünkre, amivel az általunk kért ételeinket gazdagíthattuk, mégis érdemes megjegyeznem, hogy létezik egy "édes sertéshús", ami első hallásra kicsit talán szokatlan, de a kóstolás után már megszűnik ez a vegyes érzés a névválasztást illetően. :)

Én tacot kértem, mely 2 darabból áll, és bőséges adag bab és rizs jár az étel mellé. Meg kell jegyezzem, hogy nem bírtam megenni ekkora adagot. :) A rizs egy picikét száraz volt nekem, elképzelhető, hogy ennek ilyen az elkészítési módja, nem tudom. Kicsit ragacsosabbra számítottam azok után, hogy ez volt a paradicsomos rizs.A hús nem volt túlfűszerezve, amit nem bántam. A paradicsom viszont nagyon pikáns volt, kicsit salsa jellege volt, aminek nagyon örültem. :)

unnamed_1_6.jpg

A velem érkező barátnő quesadillat kért, ő már többször járt itt, Neki ez volt a kedvence. A tortilla sajttal, és hússal van megtöltve,  félbehajtják, és roppanósra sütik. Minden hölgy ismerősömnek ezt ajánlom, amennyiben kulturáltan, és nőiesen szeretnének ételt fogyasztani :) Az ételhez jégsalátát kínáltak, és egy kis salsát. :) 

unnamed_2_6.jpg

A velem érkező srácok burritot kértek, melyet kétféle változatban is meg tudok mutatni. A hagyományos burrito tetején nem volt semmi, míg a másikon a enchilada öntet, és a sajt nagy mennyiségben volt jelen. Az alap egyébként ugyanaz volt: rizs, bab, hús, sajt, tejföl, pico de gallo vagy kukorica salsa. 

unnamed_3_4.jpgunnamed_4_3.jpg

 

Számomra a legszimpatikusabb dolog a menühöz járó pohár volt ,mely lehetőséget adott a korlátlan italfogyasztásra. Nem is akármilyen italra, hanem limonádéra, mely több ízben adott lehetőséget a fogyasztására. Cukormentes, bátran iható :) Nagyon jól illik ezekhez az ételekhez, itatja magát :)

A hely berendezése valóban illeszkedik az üzlethez, így bárkinek szívesen ajánlom. :)

Honlap, elérhetőség továbbá itt: http://www.gringosamigos.com/

limonade.jpg

 

Az első, és az utolsó kép forrása: Gringos Amigos Facebook oldala

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr997290459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása