Teszteltem: Avon rózsa arcmaszk
2015. március 04. írta: Anita Bé

Teszteltem: Avon rózsa arcmaszk

Már írtam arról, hogy érzékeny a bőröm, így most is egy olyan terméket mutatok be, ami ehhez igazodik. Ajándékba kaptam ezt a maszkot, ezért úgy gondoltam, hogy 3 használat után megírom a véleményemet róla. 

unnamed_7.jpg

Kezdjük a csomagolással: A pakolás egy nagyon egyszerű, kemény műanyagos tégelyben van. Kicsi, könnyen elpakolható. Nincsen túlcicomázva, de ez nem ront a termék minőségén.

Felbontás után egy géles állag látható a tégelyben, amibe én mindig imádok beletúrni, kellemes, hűs érzést hagy a bőrön. Láthatjátok, hogy rózsaszirmok is találhatóak benne, aminek külön örülök, egy ilyen terméktől ezt várja el az ember. Kár, hogy ilyen termékkel ritkán találkozunk :) A virágszirmokat igyekeztem megmutatni azáltal, hogy a tégely tégelyére helyzetem egy keveset belőle. 

unnamed_1_3.jpg

unnamed_2_3.jpg

A használati útmutató alapján zuhanyzás után érdemes használni, így tettem én is. Felvitele egyszerű, jó érzést nyújt egyből, megnyugtatja a kiszáradt bőrt.Ez a gél beszívódik a bőrbe -legalábbis nálam ez történt- ennek ellenére le kell viszont mosni, így tegyétek meg ezt Ti is. Egy langyos vizes öblítés után a bőröd puha, életteli lesz,és ez napokig így is marad. Az illata csodálatos, használat után is még sokáig lehet érezni. Célszerűnek tartom, hogy ezt a terméket hetente 2x legalább használd ahhoz, hogy ez az állapot fent is maradjon. A képet felvitel után készítettem, ezért látható ahogyan fénylik a bőrömön a gél.

unnamed_3_2.jpg

 

 Egyetlen egy dolgot sajnálok a terméken, az pedig a használati leírás. Sajnos nagyon apró betűk fértek el csak, itt ki lehetne erre találni valamit:) 

Az ára nagyon jó, úgy gondolom érdemes kipróbálnotok! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr977240947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása