Teszteltem: Manhattani kókuszkávé
2015. február 09. írta: Anita Bé

Teszteltem: Manhattani kókuszkávé

Nincs is jobb, mikor reggel a finom kávé illata ébreszt az ágyban, vagy a konyhában. Hétköznapokon sajnos többnyire rohanok mindenhova, így nincs igazán időm magamra, arra mit igazán kedvelek. Ez pedig nem más, mint ágyban elszürcsölni a finom kávémat :)

9051_501110619936599_1073553537_n.jpg

 

Előző héten meglátogattam a kedvenc kávézómat, és a helyszínen vásároltam egy Manhattani kókuszkávét. Igazából mindent imádok, ami kókuszos, így nem válogattam túl sokáig. Az barrista udvariasan megkérdezte, hogy milyen kávéfőzővel rendelkezem, jeleztem neki, hogy ezt a kávét én is csepegtetősen készíteném el, így olyanra darálja. Ti tudtátok, hogy nem mindegy, hogy milyen kávéfőzőbe milyen őrlés javasolt? Nos, én is csak itt tudtam meg pár évvel ezelőtt :) A zacskóból már érezni lehetett a finom illatot, alig vártam, hogy hazajöjjek, és kibonthassam. Hétvégén volt az első tesztelés, be is hoztam magam mellé a takaró alá. Elmondhatatlanul finom illata van, érezni a kókuszt, és jómagam a karamellizált cukrot is elképzeltem ez mellé. Persze lehet, hogy köze nincs hozzá, de nekem ez jutott róla az eszembe. Nem tartozik az erős kávék közé, tehát aki egy jó espressoval kezdi a napot, annak nem biztos, hogy ez lesz a kedvence. Aki inkább a kényelmes, csevegős, vagy lustálkodós kávézást kedveli, az pedig biztosan a szívébe fogja zárni. Amikor elkészítettem magamnak, akkor egy kis edénybe tejet melegítettem itthon (nem forraltam!), majd tejhabosítóval egy vékony habot képeztem. Erre öntöttem rá a finom kávét, és ittam meg. Nem tettem bele cukrot, mert egy édes kávéról van szó, nem hiányzott nekem belőle. Nos, valóban nem egy tökéletes kávéházi élmény, de a maximumot kihozta az itthoni kávézási élményből. Mindenképpen próbáljátok ki, nem fogtok csalódni. Több helyen beszerezhető már a kávé: Tesco, Media Markt, Cafe Frei. 

Ami a leírás alapján kiderül a kávéból:

Három kontinens varázsa - egyetlen csészében. A malajziai kókusz sűrű húsát a Cafe Frei amerikai partnerei New Yorkban főzik sűrű eszenciává, méghozzá a gyümölcs saját kókuszvízében. Ettől annyira intenzív és tiszta az íze. A kókuszmániás amerikaiak műfaja ez, ezért vesszük tőlük a természetes kókusz-sűrítményt, amit aztán üzemünkben lágyan csepegtetünk a frissen pörkölt, perui arabica kávészemek tetejére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr917156199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása