Teszteltem: Yves Rocher-Fresh Rose
2015. január 05. írta: Anita Bé

Teszteltem: Yves Rocher-Fresh Rose

Korom előrehaladtával rajongok az olyan illatokért amiket régen "nyanyásnak" hívtam. Így vagyok a rózsával, régen azt hittem csak az idősebb korosztály kedvelheti ezt az illatot, míg nekem majd végig a gyümölcsös lesz a kedvenc. Tévedtem. Nagyot. Imádom a rózsaillatokat!!!

864877a7aabd890ad1f2de0b5b8b752efcb8ca89ba1350702f90a64d1acc81bd.jpg

Szeretem ezt a márkát, elsősorban azért, mert igyekszik természetes alapanyagokat használni, és fontosnak tartja a gyógynövények erejét. A márkáról bővebben itt: www.yves-rocher.com

Ez a testápoló nem tér el igazából sok mindenben bármely társától, viszonylag gyorsan felszívódik, nem hagy ragadós érzést maga után. Felvitel után viszonylag intenzív az illata, de nem tolakodó. Szerintem sajnos gyorsan elillan:( Ha őszinte szeretnék lenni az illatába és a külalakjába szerettem bele. Tipikus női hülyeség, tudom. Győzött a marketing :) A testápolón kívül tusfürdő, és parfüm kapható még ebben az illatkompozícióban, de sajnos nem mindig. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr897045239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása