Teszteltem: Yankee Candle viaszok
2015. január 03. írta: Anita Bé

Teszteltem: Yankee Candle viaszok

Minden évben meglepem magam valamivel Karácsonykor. Idén ezt adtam magamnak :) Mint minden nő, én magam is nagyon szeretem az illatokat, számomra fontos, hogy az otthonomat belengje valami finom illat, ami magával ragad. A Yankee Candle egy ikonikus márka, nagyon sokat vártam ezektől a viaszoktól. És hogy bevált-e?:) IGEN, maximálisan. Nézzük bővebben:

unnamed_3.jpg

Yankee Candle: Bahama Breeze

Az illat:
Az ananász, a grapefruit és a mangó üdítő, trópusi keveréke.

Szerintem: Tömény illat, egy kevéske elég ahhoz, hogy körbelengje a szobát. Az illat neve hű magához, a szemeteket becsukva tényleg nyári hangulatot tud teremteni pár perc alatt a lakásban. Bátran ajánlom azoknak, akik szeretik az erősebb illatokat a lakásban, amely édes és gyümölcsös.

Yankee Candle: Clean Cotton:

Az illat
A napszárította pamut és zöld levelek illata egy csipetnyi citrommal.

Szerintem: Fantasztikus illat, nagyon üde, tiszta. Bármelyik otthonban megállja a helyét, a teregetés utáni illatot árasztja az egész lakásban. Számomra ez lett a kedvenc, és mindenkit bátorítanék arra, hogy ezt próbálja ki! Nem túl tömény, mégis nagyon gyorsan bejárja az egész lakást ez az illat. 

Yankee Candle: Berrylicious: 

Az illat
Az érett, lédús áfonya a krémes vanília ágyon… egy tökéletes desszert aromája.

Szerintem: Az illat elhiteti Veled, hogy éppen egy áfonyás süteményt sütöttél a lakásban. :) Nagyon tömény, édes, nagyon kevés elég belőle ahhoz, hogy tartós illat alakuljon ki az otthonodban. Bevallom, nekem ez már picit túl sok volt, de aki ezért az illatért rajong, annak bátran ajánlom.

Yankee Candle: Fluffy Towels:

Az illat
A frissen szárított, tiszta törölközők illata keveredik egy kevés citrommal, almával, levendulával és liliommal.

Szerintem: A második kedvencem lett ez a tarts. Nem tömény, mégis intenzív illat. Szintén úgy gondolom, hogy bármelyik otthonban megállja a helyét ,és nincs az a szoba, ahol ne lenne tökéletes. Bátran ajánlom, egyszer mindenképp próbáljátok ki. Biztosan újra fogom vásárolni.

Yankee Candle: Snow in Love:

Az illat
Szeressen bele ebbe a krémes keverékbe, amely a téli erdők havas frissességét idézi.

Szerintem: Krémes, kicsit édeskés illat jellemzi. Szerintem ez az illat kicsit "rózsaszín", a férfiak többsége nem annyira kedvelte, sajnos. Véleményem szerint finom az illata:)

Amit a tarts mini viaszokról tudni kell a honlap alapján:

Yankee Candle® Tarts® mini viaszok
Egyszerűen csak helyezze egy viaszmelegítőbe (sose adjon vizet hozzá) és gyújtson meg egy illatmentes teamécsest alatta. Ahogy a viasz olvad, az illat folyamatosan árad belőle. Keverje az illatokat és alkossa meg saját, egyedi aromáját.

Tömeg 22 gramm
Felhasználási idő 8 óra
Mérete 56 mm x 15 mm

 

Hol juthatsz Te is hozzá a viaszokhoz, és mennyibe kerül?

Az ára változó, gyakran van kedvezmény. Olyankor 1 viaszt kipróbálhatsz akár 337 Ft-ért, de 1 tarts viasz normál ára 450 Ft. Ha személyesen el tudsz érte menni, akkor 1074 Budapest, Dohány u. 92-ben teheted meg. Ha vidéken élsz, akkor a házhozszállítást ajánlom. 15.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, egyébként kb 990 Ft-ért hozzák házhoz a megrendelt termékeidet. Fontos, hogy nem csak tarts viaszokat tudsz rendelni, hanem gyertyákat, kiegészítőket, autóillatosítókat. 

A honlap címe pedig: http://illatgyertya.hu/

Az illatgyertya.hu-nak köszönöm szépen a felkínált nyereményt amit kisorsolhattam! 

Ha tetszett a cikk, kövess a facebookon is:

https://www.facebook.com/kikapcsoldok?fref=ts

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr687036545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása