Teszteltem:Uriage Eau Thermale-Creme Lavante
2014. december 17. írta: Anita Bé

Teszteltem:Uriage Eau Thermale-Creme Lavante

Ez a 200 ml-es tápláló krémes tusfürdő az érzékeny bőrűek számára ajánlott termék. Kortól, nemtől függetlenül mindenkinek ajánlott, még a kisbabáknak is, ami nagyon szimpatikus indítás volt számomra.

uriage.jpg

Izgatottan álltam tehát a tus alá, vártam a kívánt hatást: a puha jól hidratált bőrt. Krémes tusfürdő lévén sajnos nem habzik, nekem viszonylag sok krémre volt szükségem a zuhanyozás során. Az illata nagyon kellemes: friss, tiszta illat, mely egyáltalán nem tolakodó, de mégis nyomot hagy maga. A csomagolása praktikus, szimpatikus, hogy minden cseppjét fel tudod használni. A külső nem "csicsás", nincs túldekorálva, egyszerű és lényegre törő. Amit nagyon sajnáltam, hogy 4-5 alkalom után kicsit úgy éreztem, mintha szárazabb lenne a bőröm, tehát mintha pont az ellenkező hatást érném el.A kezemen és a vádlimon tapasztalom legfőképpen ezt az eredményt. Az ára mondhatni elég borsos, gyógyszertárakban 2.990,- Ft körül mozog. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodok.blog.hu/api/trackback/id/tr556991287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása